SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staar je niet te blind op waar schrijvers meer uitwillen halen soms wil of moet een acteur zelf weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk dat Bing de parachute heeft gesaboteerd, maar dat iemand anders het pakt en sterft.
Uitgesloten zijn:
- Maxime, want Marjolein heeft het veel te leuk bij GTST.
- Rikki, krijgt nog een heel verhaallijn met Sjoerd/Tim die voor haar vechten.
- Aysen, als je goed kijkt, zie je dat Aysen andere schoenen draagt dan diegene die neerploft.
- Wiet, een rentree van een half jaar? Welnee. Tenslotte zou 't raar zijn dat ze eruit gaat zonder afscheidscènes met Sjors.
- Mike/Lorena, de schrijven willen nog veel meer uit hen halen dan ze nu uit hen hebben gehaald.
- Bing, het personage van Monica is nog niet uitgespeeld. Zeker niet met Bing in de buurt.
Noud en Nina zouden kunnen, maar ik denk dat Nuran dood zal gaan. Waarom weet ik niet precies, maar ik heb echt een sterk vermoeden dat zij het is. Zeker, omdat Rik 't ziet gebeuren.
Dat is waar, maar Nuran is mijn ogen ook al een lange tijd uitgespeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staar je niet te blind op waar schrijvers meer uitwillen halen soms wil of moet een acteur zelf weg.
Ze willen juist niet om half negen beginnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.
Hij had beter 42:36 kunnen durenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef LetsGame het volgende:
De aflevering duurt 21:18 inclusief een recap van anderhalf minuut![]()
Kortste cliffaflevering ooit.
Ik ben niet te jennen, man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik ben de dader.
MVG, Frits.
Nuran is geen optiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk in ieder geval dat het niet Nuran is die de parachute (van Aysen) heeft gesaboteerd. Zij is goedgelovig en zal vast denken dat Aysen inderdaad niet komt opdagen dus dan heeft sabotage geen zin.
HOIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
Kijk bijna nooit GTST maar had gelezen over die seizoensfinale/cliffhanger dus was wel even benieuwdIk hoop dat het die Aysen is die er aan gaat, maar dat zal dan dus wel weer niet... Hoop niet dat er weer een wederhelft van Rik dood gaat. Die gast heeft wel erg veel pech dan
Monica dan. Ik denk niet dat de schrijvers er twee hoofdpersonages uitgooienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar ik denk óf Bing óf Monica.
Eerder Monica dan Bing lijkt mij iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Monica dan. Ik denk niet dat de schrijvers er twee hoofdpersonages uitgooien
quote:
Grapje, ik ben het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben niet te jennen, man.
MVG, Arnie.
tja, dat is dus de vraagquote:
zak hooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben niet te jennen, man.
MVG, Arnie.
Geen idee,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]Beeb!
Help me even, heeft Rik nou al twee dode vriendinnen/echtgenotes of eentje?
Wie was er toen ook alweer van de trap gekletterd?
Met die drugs?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Rik is 't eindshot van deze cliffaflevering, net zoals in de cliffaflevering van 2002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |