quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef superniger het volgende:
Beste cliff is nog altijd de brand in Scala
Liever dat ze hem als redder doodmaakten, als een lafaard die er zelf een einde aan maakte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Van alle personages moesten ze zo nodig Benjamin doden![]()
ach dat is toch een kutprogrammaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.
Maar ik kon het gewoon niet verkroppen dat Benjamin dood was en die 2 troela's lekker doorgingen met hun leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Liever dat ze hem als redder doodmaakten, als een lafaard die er zelf een einde aan maakte.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ik kon het gewoon niet verkroppen dat Benjamin dood was en die 2 troela's lekker doorgingen met hun leven.
Meh, dit deel is op de dag van de cliffhanger zo vol.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey Arnie even goeie vrienden maar een op vol ouwe meuk op de dag van de cliffhangeris niet heel handig van je.
Zomercliff 21 was ook geweldig, maar daarna verloren we Rosa.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit dus.
Als die nou 2 eervolle personages had gered dan had ik er minder moeite mee.
Maar je leven geven voor Issabella en Yasmin
Mooi hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |