quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik weet wie het gedaan heeft!Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, wat er gebeurd is. Maxime won de loterij, en toen gingen ze opeens parachutespringen met een groepjequote:
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een klap van 3,5 km hoogte (toch?) dat overleeft niemand. En al zou iemand dit overleven, dan is GTST echt ten einde gekomen door ongeloofwaardigheid.
Even zoeken op Google:
'letsel dood parachutesprong':
Kom ik op de site van Paracentrum Teuge uit
Ik gok dat je al je botten heb gebroken, je schedel ligt in 1000 stukken, je hersenen zijn soep geworden....
En zelf Ome Anton kan diegene echt niet meer redden
Wie is Maxime?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nou, wat er gebeurd is. maxime won de loterij, en toen gingen ze opeens parachutespringen met een groepje
Wiet kunnen ze toch zo aan Sjoerd of Tim kopplen als het moet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Jula123 het volgende:
Wiet zou ook goed kunnen ja, ze heeft niet echt meer een verhaallijn en te weinig raakvlakken met de andere inwoners. Dan kan Sjors na de vakantie meteen terugkomen voor haar zusjes begrafenis, want Inge's zwangerschapsverlof zal zo onderhand wel eens afgelopen zijn.
Dus gewoon een aflevering van 50 minutenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Eigenlijk zou zo'n laatste aflevering van het seizoen elk jaar een speciale lange aflevering moeten zijn imo. Uur met 10 minuten break halverwege.
Ja, maar niet zò erg nep, toch? Wel supernep, maar niet 3,5km-vallen-en-overleven-nep, lijkt me?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.![]()
Dus misschien voor jou ten einde, voor de rest van Nederland sowieso niet.
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.![]()
Dus misschien voor jou ten einde, voor de rest van Nederland sowieso niet.
Er zijn wel meer ongeloofwaardige dingen gebeurd. Dat vond ik toen ik 12 was al, toen iemand werd verkracht en vervolgens met dezelfde persoon ging trouwen. Waarom weet ik dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als iemand DIT overleeft, dan ga ik denk ik stoppen met GTST, want dat is gewoon ongeloofwaardig.
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.
Kennen de de verhaallijn van Benjamin nog, die als geest een maand lang door Meerdijk aan het rondzwerven was? Hierbij hebben er al duizenden kijkers afgehaakt, en dat wil meneertje Endemol vast niet.
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.
Hahah nee weet ik niks van. Wat een onzin ook. Ben benieuwf wanneer het definitief stopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.
Kennen de de verhaallijn van Benjamin nog, die als geest een maand lang door Meerdijk aan het rondzwerven was? Hierbij hebben er al duizenden kijkers afgehaakt, en dat wil meneertje Endemol vast niet.
Oh, okee dan... Dan passen we het aan naar: BIJNA NIEMAND.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.
Ik denk dat je het het beste kan overleven met head-first de zee in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hahah nee weet ik niks van. Wat een onzin ook. Ben benieuwf wanneer het definitief stopt.
Nou weet niet hoor. Dat voelt alsof je met je hoofd op beton valt, lijkt me zo. Denk niet dat dat erg positief voor je hoofd uitvaltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het het beste kan overleven met head-first de zee in.
Beter dan op je borst/buik het water op klappen... En je hebt toch een helm op?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou weet niet hoor. Dat voelt alsof je met je hoofd op beton valt, lijkt me zo. Denk niet dat dat erg positief voor je hoofd uitvalt.
Ow dat zegt best veel ja volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Femke volgend seizoen vaste rol in GTST. Dat zal dus ook wel invloed hebben op de uitkomst.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |