quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Oh, okee dan... Dan passen we het aan naar: BIJNA NIEMAND.
Bronnen, ondanks ik je wel geloof ?
Maar die zweeft een boom in. In de cliff zag ik volgens mij geen boom? En een enorme snelheid van een vrije val.quote:
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).quote:
Geen boom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar die zweeft een boom in. In de cliff zag ik volgens mij geen boom? En een enorme snelheid van een vrije val.Een boom is zacht en geeft mee door de takken en de blaadjes, een groene grond niet.
BAM!!!!
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).
Geen idee. Ik kijk dat programma niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).
Celine Purrrcelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef superniger het volgende:
Maxime is wel een lekker wijf. Die mag niet dood
Ja, hij zei ook iets in de trant van 'zie jullie beneden'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Anders kan hij t ook zijn..
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf toch bij Wiet door Nina of iemand anders had slachtoffer moeten worden met dus ook een andere dader. Misschien toch Aysen door Bing.
Wiet's rol is het meest op en uitgespeeld.
Volgens mij leek Mike wel een instructeur? Die gaf opeens een teken dat iedereen zijn brilletje op moest doen.quote:
Niet als diegene het iemand anders in de schoenen wil schuiven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?
die opent hem gewoon niet
Of als zijn/haar geweten hem opeens op de proef wilt stellenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?
die opent hem gewoon niet
Dit kan watmij betreft 4 kanten opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef einszweiachtung het volgende:
Bij die oude vertrouwde cliffhangers wist je wel over wie het ging en vaak al welke kant het op kan. Ik vind het maar niks. Iemand de APP al uitgespeeld?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde in z'n blote reet springen, maar dat ging de anderen toch net iets te ver.
Whahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde in z'n blote reet springen, maar dat ging de anderen toch net iets te ver.
Inderdaad, best een faalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Volgens mij leek Mike wel een instructeur? Die gaf opeens een teken dat iedereen zijn brilletje op moest doen.
Hij had de laatste oefensprong gemist.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef GSMboy het volgende:
Ik denk Mike... Dan krijgt het nieuwe seizoen een paar kanten:
- Of Lorena heeft het gedaan
- of Ludo
- of Nina
Maar waarom mocht/ging Lucas niet mee?
Wellicht heeft ze een verborgen duistere kant.. Aysen zou toch wel springen? Die drong zich gewoon opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nuran lijkt mij daarvoor een te vriendelijk/zacht karakter te hebben. Bovendien zou Aysen niet meespringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |