hoe dat zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is Nuran, weet het zeker.
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Die te pletter val actie blijft hilarisch. Heb ik echt een gif van nodig.
Dat idee heb ik ook nu!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is Nuran, weet het zeker.
Aysen is ook een halve kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Was het niet gewoon een kerel bij wie de parachute niet los ging? Ik meende dat duidelijk te zien.
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te maken
Zie foto in de OP .quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Was het niet gewoon een kerel bij wie de parachute niet los ging? Ik meende dat duidelijk te zien.
En toch interssant lopen doen met je piloten-ervaring.quote:
Dan wordt Rik de nieuwe Daniël.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
Owja Danny!
En Anita ook al dood. En Charly pleite. Dus als ze hem nu weer een vrouw laten verliezen wordt het wel erg idioot
Beter dat dan eeuwig zuur zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te maken
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*![]()
Ja toch,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*![]()
Nee: een paspop die Maxime uit haar achterzak toverde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijkt het volgend seizoen gewoon een uit de kluiten gewassen vogel te zijn![]()
Zij controleerde slechts enkele dingen toen dat moest, en gezien zij onschuldig is en dus niet Aysen/Mike/Nina is het des te onvoorspelbaar (cliffhanger). + Rik die toevallig aan komt rijden.quote:
Omdat je altijd 3x zo hard gaat in vergelijking met een parachutist als je zelf geen parachute hebt maar toch uit de lucht dondert?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.
Of Maxime zelf; zij moest en zou zo nodig springenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee: een paspop die Maxime uit haar achterzak toverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |