Niet voor de sprintersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef byah het volgende:
Liever de 2 bergen andersom..
Snap sowieso niet dat er geen 21 ritten met aankomst bergop zijn, is voor iedereen leuker.
Ik reken daar op Zero Zero Contador en Purito Rodriguez eventueel samen met Valverde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat de klassementsrenners meteen gaan aanvallen en niet alleen maar naar elkaar kijken zodat ze vrijwel tegelijk binnenkomen.
Dat hopen we allemaal. Maar zal helaas niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat de klassementsrenners meteen gaan aanvallen en niet alleen maar naar elkaar kijken zodat ze vrijwel tegelijk binnenkomen.
Rolland voor zijn bolletjestrui.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef Blik het volgende:
Mooie etappe voor een aanvaller, alhoewel de toppers zeker op de laatste berg zullen gaan aanvallen. Wordt mooi
Lijkt me wel grappig als ze Albasini meesturen in de ontsnapping en dan lekker achteroverleunen onder het motto "onze man zit in de kopgroep, dus wij hoeven niet te fietsen".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Orica weet dat ze het geel gaan verliezen; dan is het maar de vraag wie de koers wil controleren.
Dan gok ik eerder op Clarke....die heeft volgens mij bollenambities.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig als ze Albasini meesturen in de ontsnapping en dan lekker achteroverleunen onder het motto "onze man zit in de kopgroep, dus wij hoeven niet te fietsen".
Ja, maar die staat te ver in het klassement om geel te pakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan gok ik eerder op Clarke....die heeft volgens mij bollenambities.
B. van Poppelquote:
Laat Ten Dam en Gesink alsjeblieft niet hun energie verspillen aan het controleren van de koers, laat dat Sky of Saxo maar doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Orica weet dat ze het geel gaan verliezen; dan is het maar de vraag wie de koers wil controleren. Hopelijk grijpen Gesink of Ten Dam hun kans.
B. ouhanni en C. Froomequote:
Als de toppers bij elkaar blijven op de 1e klim (ergens verwacht ik Froome toch), dan zullen de verschillen minimaal zijn en verwacht ik Bauke minimaal top 10.quote:
lijkt wel hoe lelijker hoe harder ze fietsenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk gaat het beginnen!
Morgen eindelijk de sky-train:
[ afbeelding ]
Met als afmaker:
[ afbeelding ]
Porte niet bij de favorieten zettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Pino112 het volgende:
De favorieten staan er zo voor;
[ afbeelding ]
Even quoten zodat we dat na etappe 21 even kunnen controleren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Porte niet bij de favorieten zettenDie rijdt for sure een beter klassement dan de helft op dat lijstje. NOS
Er zijn altijd punten te behalen. Sowieso een tussensprint. Maar ook aan de meet zijn er punten te verdelen. Echter zijn het bij bergritten minder punten dan bij vlakke ritten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef sittingtuck het volgende:
Zijn er in een etappe als die van morgen ook nog punten voor de groene trui te halen of is een etappe als deze puur voor bergklassement en algemeen klassement?
Dit is Jacksonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
De winnaar van morgen is al bekend aldus Tour du Jour: Joaquim Rodriguez!
[ afbeelding ]
Tip: zoek de fout
De schaduw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
De winnaar van morgen is al bekend aldus Tour du Jour: Joaquim Rodriguez!
[ afbeelding ]
Tip: zoek de fout
Rolland en Voeckler geen favorieten? Ze hebben zelfs thuisvoordeel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Pino112 het volgende:
De favorieten staan er zo voor;
[ afbeelding ]
Voeckler een favoriet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Nober het volgende:
Gesink gaat 'm winnen, die liet bewust tijd liggen dus die gaat met gemak die etappe winnen.
[..]
Rolland en Voeckler geen favorieten? Ze hebben zelfs thuisvoordeel.
Degenkolbquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen gaat sowieso een Johnnie winnen.
Johnnie Pinot?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen gaat sowieso een Johnnie winnen.
Peraud gaat voor een fraaie 16e plaats.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Gadret mag hard aan de bak voor Péraud, waar ik dan weer heel benieuwd naar ben
Hij is al eens 9e geworden. Denk dat hij die plek wel weer kan opeisen. Maar volgens mij wil AG2R top 5 rijden met hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Peraud gaat voor een fraaie 16e plaats.
Wie weet, hij rijdt dit jaar erg goed. Maar denk dat hij bijvoorbeeld niet de beste Fransman zal zijn. Top vijf lijkt me wel erg ambitieus van de ploeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hij is al eens 9e geworden. Denk dat hij die plek wel weer kan opeisen. Maar volgens mij wil AG2R top 5 rijden met hem
Hij kan iig wel rijden zonder druk. Iedereen gokt op Pinot en die vervelende Voeckler. Ik denk dat ie nog best eens een rit kan winnen en goed mee kan draaien in de top 10quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie weet, hij rijdt dit jaar erg goed. Maar denk dat hij bijvoorbeeld niet de beste Fransman zal zijn. Top vijf lijkt me wel erg ambitieus van de ploeg.
Hij was vorig jaar al dichtbij een ritzege (achter Millar). Maar het zal bij hem een van de twee zijn. Of hij is niet goed genoeg voor de top tien en kan voor een ritzege rijden. Of hij is goed en dus top tien, maar niet goed genoeg om voor een etappe te gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hij kan iig wel rijden zonder druk. Iedereen gokt op Pinot en die vervelende Voeckler. Ik denk dat ie nog best eens een rit kan winnen en goed mee kan draaien in de top 10
Waarom moet die vandaag gaan? Boogerd deed het ook in de koninginnenrit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Moonlighter het volgende:
Ik zou het gesink van harte gunnen, maar ben er bang voor.
Het zal hem nooit gaan lukken om in dat 1e uur vol met demarrages in de juiste ontsnapping te zitten.
te weinig power
Tot vrij weinig denk ik. Een goede Anton zou wel leuk zijn, maar het is toch een tijd geleden dat hij echt goed was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar zijn Nieve en Anton eigenlijk tot in staat?
Ik vind vooral het uitvallen in die ene Vuelta nog steeds heel zuur. Reed hij eindelijk eens de hele ronde goed, valt hij geblesseerd uitquote:
Excuus. Laten we dan gewoon supporteren voor een mooie zege als revanche voor Anton (uitgezonderd hij voor een Nederlander eindigt, dan heeft hij gewoon pechquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, leuk, breng dat trauma maar weer naar boven.
Doe maar een andere Euskadi, ik kan Anton niet voor m'n pooltje gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus. Laten we dan gewoon supporteren voor een mooie zege als revanche voor Anton (uitgezonderd hij voor een Nederlander eindigt, dan heeft hij gewoon pech).
Waarom zou Orica überhaupt het geel verdedigen? Voor het geval Impey bij de groep met favorieten blijft?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar die staat te ver in het klassement om geel te pakken.
Albasini staat hoog, dus dan hoeven ze het geel niet te verdedigen, hij kan het geel zelf pakken. Ze kunnen dan dus redeneren "Geel hoeven we niet te verdedigen, door deze aanval houden we het geel. Jullie trappen maar, want hoe meer voorsprong hij heeft, hoe beter voor ons". Lijkt me wel grappig als een ploeg het eens op die manier aanpakt.
Dat gaat met Clarke wat moeilijker.
Moet Albasini trouwens wel met wat mensen op pad die een flinke achterstand hebben, of niet veel tijd op hen verliezen, want als er wat renners inzitten die 2-3 minuten achterstand op hem hebben en beter omhoog rijden, dan gaat het weer niet werken.
Misschien dat ze voor de vorm een beetje vooraan rijden in de eerste +/- 125 vlakke kilometers.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zou Orica überhaupt het geel verdedigen? Voor het geval Impey bij de groep met favorieten blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond 15u.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat gaan we los vandaag?
En hoe laat dan écht?
OPquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat gaan we los vandaag?
En hoe laat dan écht?
Wanneer ze boven op de berg zijn is toch niet boeiend? Dan ben je te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Op papier is waarschijnlijk Talansky de minste klimmer van dat stel, gevolgd door Van Garderen. Maar we hebben natuurlijk voor de eerste bergetappe maar een beperkte kijk op wat hun vorm is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:43 schreef Mr_Scofield het volgende:
Wie denken jullie dat het minst presteert deze etappe, van Garderen, Pinot, Talansky, Quintana en Porte.
(moet er nog eentje wegstrepen op scorito haha)
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ten Dam zal niet in de aanval gaan neem ik aan. Die zal wel bij Mollema blijven toch? Wie weet Gesink?
Je bedoelt overschatte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijftquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomenquote:
Lijkt mij inderdaad erg handig, samen met Nordhaug en Gesink denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijft
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomen
Gewiss-Belkinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:11 schreef kilon het volgende:
Ten Dam, Gesink en Mollema gaan gewoon samen naar boven en worden 1-2-3.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
twitter:JeroenStekel twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 11:27:09Gesink bij start: "Het klassement van Bauke is het belangrijkst maar als op de Pailhères een kans zich voordoet, probeer ik hem te grijpen" reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
Lichaam van Tony Martin...teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet gezond
Ik hang mijn stalen ros maar aan de wilgen denk ik, uit voorzorg![]()
![]()
wow wat goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten dam gaat de pelotonsprint winnen
Zelfs als ze de zegen van het peloton krijgen, is Sjonnie dus kansloos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
Riblon won 3 jaar geleden op Ax 3 Domaines.
Is hij kansloos voor. Hij komt gewoon tekort in het hooggebergte en dan mis je heel wat punten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou hoogerland voor de bolletjestrui gaan dit jaar?
Nou, ik zou hem op hetzelfde niveau schatten als Rolland hoor, Misschien dat Voeckler dit jaar zijn titel wil prolongerenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is hij kansloos voor. Hij komt gewoon tekort in het hooggebergte en dan mis je heel wat punten.
Rolland is al 8e en 10e geweest in het eindklassement en heeft op de Alp d'Huez gewonnen. Dat zie ik Hoogerland niet nadoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik zou hem op hetzelfde niveau schatten als Rolland hoor, Misschien dat Voeckler dit jaar zijn titel wil prolongeren
Hoogerland rijdt geen klassement toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Rolland is al 8e en 10e geweest in het eindklassement en heeft op de Alp d'Huez gewonnen. Dat zie ik Hoogerland niet nadoen.
Riblonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen vraag ik me af waarom Riblon mag ontsnappen.
Dus?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoogerland rijdt geen klassement toch?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:04 schreef GarryKasparov het volgende:
OMG weer zo'n kansloze aktie van Hoogerland
Maar zelfs als hij er wel voor zou gaan zou hem dat nooit lukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus kan hij ook geen 8e en 10e worden
Ach ja, bergklassement is gelukkig andersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar zelfs als hij er wel voor zou gaan zou hem dat nooit lukken.
Hoogerland heeft i.t.t. Rolland in het hooggebergte nog nooit 1 fatsoenlijk resultaat gereden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik zou hem op hetzelfde niveau schatten als Rolland hoor, Misschien dat Voeckler dit jaar zijn titel wil prolongeren
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ja, bergklassement is gelukkig andersRolland wil hem niet eens verdedigen, en als Voeckler morgen niet meespringt kan Hoogerland serieuze stappen maken
Zou je denken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rolland wil hem niet eens verdedigen,
die kijkt alleen naar de tour manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]Wat ben jij voor een figuur? Jij haalt Rolland erbij en zegt dat hij hetzelfde niveau heeft als Hoogerland.
Maar dan zie ik eerder Anton of Nieve het bergklassement winnen. Gaan ook niet voor een klassement, maar klimmen wel 10x beter dan Johnny.
Zie jij dit wel als een kansrijke actie dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Onze meesterschaker heeft de etappe al gelezen hoor.
12e in de Vuelta was wel te doen maar kwam ook alleen door een ontsnapping toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogerland heeft i.t.t. Rolland in het hooggebergte nog nooit 1 fatsoenlijk resultaat gereden.
Om te voorspellen dat Hoogerland weer faalt en op 30 minuten achterstand wordt gereden is niet echt moeilijk hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogerland staat niet bepaald bekend om zijn koersinzicht. Dus het zou zomaar eens kunnen wat hij zegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Meerdere ontsnappingen. Maar het klimniveau van 2009 heeft hij daarna niet meer gehaald. Bovendien is een 12e plaats in de Vuelta niet heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
12e in de Vuelta was wel te doen maar kwam ook alleen door een ontsnapping toch?
Is het ook niet, maar het is wel kansrijker dan niets doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie jij dit wel als een kansrijke actie dan?
Rolland is natuurlijk wel iets beter jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Meerdere ontsnappingen. Maar het klimniveau van 2009 heeft hij daarna niet meer gehaald. Bovendien is een 12e plaats in de Vuelta niet heel indrukwekkend.
Klopt, maar hij heeft daar niet 1 keer top 10 gereden. Bovendien is dat bijna 4 jaar geleden en heeft hij daarna niks meer laten zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
12e in de Vuelta was wel te doen maar kwam ook alleen door een ontsnapping toch?
Voor vandaag wel ja, maar voor de rest van de Tour hypothekeer je hierdoor je kansen. Beter 1 keer meespringen in een kansrijke ontsnapping dan10 keer meespringen in een kansloze ontsnapping.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar het is wel kansrijker dan niets doen.
Zoveel heuveletappes voor de aanvallers zijn er eigenlijk niet. Eigenlijk is alleen volgende week zaterdag een typisch Hoogerland-parcours.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor vandaag wel ja, maar voor de rest van de Tour hypothekeer je hierdoor je kansen. Beter 1 keer meespringen in een kansrijke ontsnapping dan10 keer meespringen in een kansloze ontsnapping.
Ach, in een etappe die niet bergop eindigt is hij ook vrijwel kansloos door zijn beperkte daalkunsten. Dan moet je bergop heel wat voorsprong opbouwen. Verder blijven er dan weinig etappes over, de Ventoux en Alp d'Huez zijn ook veel te zwaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor vandaag wel ja, maar voor de rest van de Tour hypothekeer je hierdoor je kansen. Beter 1 keer meespringen in een kansrijke ontsnapping dan10 keer meespringen in een kansloze ontsnapping.
De 2 dagen na de rustdag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel heuveletappes voor de aanvallers zijn er eigenlijk niet. Eigenlijk is alleen volgende week zaterdag een typisch Hoogerland-parcours.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:16 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Als Hoogerland in dit tempo doorgaat wint hij de Tour. Het zou zomaar kunnen.
Volgende week dinsdag is 100% zeker voor de sprinters.quote:
Als de sprintersploegen willen, dan zijn er idd maar 2 echte kansen....zaterdag en dinsdag de etappe naar Gap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel heuveletappes voor de aanvallers zijn er eigenlijk niet. Eigenlijk is alleen volgende week zaterdag een typisch Hoogerland-parcours.
Hij gaat voor de bollentruiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:16 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Als Hoogerland in dit tempo doorgaat wint hij de Tour. Het zou zomaar kunnen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:20 schreef De_Fietser het volgende:
is er ergens een livestream beschikbaar?
nos.nl gaat vanaf uur of 3 live.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:20 schreef De_Fietser het volgende:
is er ergens een livestream beschikbaar?
na de 2e rustdag bedoelde ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag is 100% zeker voor de sprinters.
De etappe naar Gap eindigt met een afdaling van 12 km...dat is ook niet echt Sjonnies ding.
nee Johnny is afgestaptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef AF_ het volgende:
Zit johnny nou in kopgroep of begrijp ik het verkeerd nu
Zoek je het eens op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef AF_ het volgende:
Zit johnny nou in kopgroep of begrijp ik het verkeerd nu
nounou.quote:
Ik schrok alquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik schrok alVanochtend helemaal gehaast om op tijd te zijn voor de tour (had me verslapen
), was het dadelijk niet nodig geweest
is vandaag niet nodig. morgen zijn ze wel de hele dag live.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht dat ze live vanaf de start zouden zijn.
Uh, nee?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Muto het volgende:
422, kap 's met die irritante Post Icon van je steeds.
Had ik eigenlijk ook verwacht! Bergen + weekend betekent meestal een vroege uitzending.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht dat ze live vanaf de start zouden zijn.
inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Muto het volgende:
Lúl.quote:
bergen zitten pas op het eind hé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook verwacht! Bergen + weekend betekent meestal een vroege uitzending.
dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Muto het volgende:
Eerste stuk van het parcours is toch niet interessant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook verwacht! Bergen + weekend betekent meestal een vroege uitzending.
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
de 2e etappe na de 2e rustdag is een tijdrit.
Morgen zijn ze er wel vanaf kwart over 11 bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is wel nodigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is vandaag niet nodig. morgen zijn ze wel de hele dag live.
Dus dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
dat wordt vroeg het bedje in vanavond.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen zijn ze er wel vanaf kwart over 11 bij.
quote:
wow die is baas.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
deze is gewoon live. enbegrijpelijk
Hoogerland is helemaal geen goede klimmer eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens zien wat Hoogerland kan uitrichten. Alleen Riblon lijkt mij een betere klimmer dan Hoogerland op papier.
Doe normaal tegen A422.quote:
Dat niet, maar het is wel zaterdag natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Eerste stuk van het parcours is toch niet interessant.
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Hoogerland is helemaal geen goede klimmer eigenlijk.
Riblon won hier al eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.
Ze blijven alle 4 niet vooruit tot de finish.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.
Dat fiets ik in 1 jaar nog niet eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe zal ook niet helemaal live zijn
[ afbeelding ]
trouwens, 242.5 km![]()
.
Zendtijd! (ze blijven tot de live-uitzending nog wel vooruit)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat zou die ploegleider van Hoogerland nu denken?
Die interesseert het geen ene flikker. Draait allemaal om Woutje Poels.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Buitencategorie.quote:
Edit: faal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Ga ergens anders mensen vervelen.quote:
iets te laatquote:
Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.quote:
hardcorequote:
Dan geef je toch gewoon geen antwoord?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.
Dat ben ik met je eens. Ik viel meer over je PI. En je reacties. Het is geen VBL hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.
Ik ben zijn VBL-mattie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij zijn penetreerpiraat ofzo?
Antwoord dan niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, daar krijg je de meeste punten voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dankje, krijg je dan wel bergpunten?
Hilaire kan niet denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Waarom noemen ze het dan gewoon niet Col 1?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ja, daar krijg je de meeste punten voor.
Nope het is TDF, en de tour is coolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik viel meer over je PI. En je reacties. Het is geen VBL hier.
Ben je ongesteld vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan gewoon niet Col 1?En col 1 dan 2?
Buitencategorie staar gewoon imponerender denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dankje!quote:
Ja inderdaad, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Buitencategorie staar gewoon imponerender denk ik
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die eet alleen maar patat met paardenbiefstuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hilaire kan niet denken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope het is TDF, en de tour is coolDus laten we het een beetje gezellig houden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
Je wilt dat dat gebeurtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
WTFquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hilaire kan niet denken.
[ afbeelding ]
Hilaire is baas!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die eet alleen maar patat met paardenbiefstuk.
Oke super duidelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
4e categorie: 1 punt voor de eerste renner die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
Nephollanderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat fiets ik in 1 jaar nog niet eens
Wikipedia hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggen
Mocht je willenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
of krijg ik anders met de zweep van je Lutte?
Pff. Dan ga ik nog maar even de fiets op tot ze gaan uitzendenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb geeneens een fiets
Hij is zo'n gevaar achter het stuur dat hij tegenwoordig op de passagiersstoel zit.quote:
quote:
Als je naar de telling kijkt, en als je zoekt op wikipedia, dan lijkt mij het meest logisch om het volgende aan te nemen:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Deze baas weet.quote:
hulde voor de uitlegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen kijken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Lutte het volgende:
Televisie buiten aan het aansluitenHet betere leven
Telt volgens sommige users hier niet meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Evertjan het volgende:
laten we niet vergeten dat Johnny al eens 12e is geworden in de Vuelta
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen kijken?ik heb geen buiten hier
![]()
zielig hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Lutte het volgende:
[..]Arme jij!
Aan je profiel te zien, liggen de renners al in het hotel voor je hier bent helaas
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Lutte het volgende:
Televisie buiten aan het aansluitenHet betere leven
Dan ben ik zelf niet thuisquote:
the horrorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf niet thuisÉén van de mooiste etappes en ik mag braaf opzitten en pootjes geven op een of andere stomme familieverjaardag
Omdat de Franse TV dat nog niet aanbiedt.quote:
Omdat dat beeld nog niet vrijgegeven is, ik weet niet of de helikopter überhaupt in de lucht is. Meestal zenden ze bergetappes alleen integraal uit als er vanaf het begin geklommen wordt.quote:
hoe durft men tijdens de tour? Neem je tablet mee en ga kijken via NOS app.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf niet thuisÉén van de mooiste etappes en ik mag braaf opzitten en pootjes geven op een of andere stomme familieverjaardag
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen geeft Sjonnie er een snok op.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner ben ik toch ook
[..]
Ik moet zelf vandaag rond 17:20 weg naar een verjaardag, hopelijk zijn ze dan al binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je anders je laptop uit het raam gegooid?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met Bouhanni?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je anders je laptop uit het raam gegooid?
Is niet mijn adoptierenner hoor, dat is zijn ploeggenoot Fischer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met Bouhanni?
Jij zou de analyses moeten verzorgen bij Tour du Jour, wat een kunde.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |