Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.quote:
hardcorequote:
Dan geef je toch gewoon geen antwoord?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.
Dat ben ik met je eens. Ik viel meer over je PI. En je reacties. Het is geen VBL hier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden iedere dag 100% kutvragen gesteld die je met gemak binnen 10 seconden zelf kunt beantwoorden door te googlen.
Ik ben zijn VBL-mattie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij zijn penetreerpiraat ofzo?
Antwoord dan niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, daar krijg je de meeste punten voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dankje, krijg je dan wel bergpunten?
Hilaire kan niet denken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat zou die ploegleider van Hoogerland nu denken?
Waarom noemen ze het dan gewoon niet Col 1?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ja, daar krijg je de meeste punten voor.
Nope het is TDF, en de tour is coolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik viel meer over je PI. En je reacties. Het is geen VBL hier.
Ben je ongesteld vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan gewoon niet Col 1?En col 1 dan 2?
Buitencategorie staar gewoon imponerender denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dankje!quote:
Ja inderdaad, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Buitencategorie staar gewoon imponerender denk ik
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die eet alleen maar patat met paardenbiefstuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hilaire kan niet denken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope het is TDF, en de tour is coolDus laten we het een beetje gezellig houden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
Je wilt dat dat gebeurtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
WTFquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hilaire kan niet denken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |