Hoogerland is helemaal geen goede klimmer eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens zien wat Hoogerland kan uitrichten. Alleen Riblon lijkt mij een betere klimmer dan Hoogerland op papier.
Doe normaal tegen A422.quote:
Dat niet, maar het is wel zaterdag natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Eerste stuk van het parcours is toch niet interessant.
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Hoogerland is helemaal geen goede klimmer eigenlijk.
Riblon won hier al eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.
Ze blijven alle 4 niet vooruit tot de finish.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vergelijken met de andere twee juist wel. Alleen Riblon schat ik hoger in dan Hoogerland.
Dat fiets ik in 1 jaar nog niet eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe zal ook niet helemaal live zijn
[ afbeelding ]
trouwens, 242.5 km![]()
.
Zendtijd! (ze blijven tot de live-uitzending nog wel vooruit)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat zou die ploegleider van Hoogerland nu denken?
Die interesseert het geen ene flikker. Draait allemaal om Woutje Poels.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Buitencategorie.quote:
Edit: faal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef GarryKasparov het volgende:
Ga ergens anders mensen vervelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |