Niet voor de sprintersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef byah het volgende:
Liever de 2 bergen andersom..
Snap sowieso niet dat er geen 21 ritten met aankomst bergop zijn, is voor iedereen leuker.
Ik reken daar op Zero Zero Contador en Purito Rodriguez eventueel samen met Valverde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat de klassementsrenners meteen gaan aanvallen en niet alleen maar naar elkaar kijken zodat ze vrijwel tegelijk binnenkomen.
Dat hopen we allemaal. Maar zal helaas niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat de klassementsrenners meteen gaan aanvallen en niet alleen maar naar elkaar kijken zodat ze vrijwel tegelijk binnenkomen.
Rolland voor zijn bolletjestrui.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef Blik het volgende:
Mooie etappe voor een aanvaller, alhoewel de toppers zeker op de laatste berg zullen gaan aanvallen. Wordt mooi
Lijkt me wel grappig als ze Albasini meesturen in de ontsnapping en dan lekker achteroverleunen onder het motto "onze man zit in de kopgroep, dus wij hoeven niet te fietsen".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Orica weet dat ze het geel gaan verliezen; dan is het maar de vraag wie de koers wil controleren.
Dan gok ik eerder op Clarke....die heeft volgens mij bollenambities.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig als ze Albasini meesturen in de ontsnapping en dan lekker achteroverleunen onder het motto "onze man zit in de kopgroep, dus wij hoeven niet te fietsen".
Ja, maar die staat te ver in het klassement om geel te pakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan gok ik eerder op Clarke....die heeft volgens mij bollenambities.
B. van Poppelquote:
Laat Ten Dam en Gesink alsjeblieft niet hun energie verspillen aan het controleren van de koers, laat dat Sky of Saxo maar doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Orica weet dat ze het geel gaan verliezen; dan is het maar de vraag wie de koers wil controleren. Hopelijk grijpen Gesink of Ten Dam hun kans.
B. ouhanni en C. Froomequote:
Als de toppers bij elkaar blijven op de 1e klim (ergens verwacht ik Froome toch), dan zullen de verschillen minimaal zijn en verwacht ik Bauke minimaal top 10.quote:
lijkt wel hoe lelijker hoe harder ze fietsenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk gaat het beginnen!
Morgen eindelijk de sky-train:
[ afbeelding ]
Met als afmaker:
[ afbeelding ]
Porte niet bij de favorieten zettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Pino112 het volgende:
De favorieten staan er zo voor;
[ afbeelding ]
Even quoten zodat we dat na etappe 21 even kunnen controleren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Porte niet bij de favorieten zettenDie rijdt for sure een beter klassement dan de helft op dat lijstje. NOS
Er zijn altijd punten te behalen. Sowieso een tussensprint. Maar ook aan de meet zijn er punten te verdelen. Echter zijn het bij bergritten minder punten dan bij vlakke ritten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef sittingtuck het volgende:
Zijn er in een etappe als die van morgen ook nog punten voor de groene trui te halen of is een etappe als deze puur voor bergklassement en algemeen klassement?
Dit is Jacksonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
De winnaar van morgen is al bekend aldus Tour du Jour: Joaquim Rodriguez!
[ afbeelding ]
Tip: zoek de fout
De schaduw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
De winnaar van morgen is al bekend aldus Tour du Jour: Joaquim Rodriguez!
[ afbeelding ]
Tip: zoek de fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |