Ik vind vooral het uitvallen in die ene Vuelta nog steeds heel zuur. Reed hij eindelijk eens de hele ronde goed, valt hij geblesseerd uitquote:
Excuus. Laten we dan gewoon supporteren voor een mooie zege als revanche voor Anton (uitgezonderd hij voor een Nederlander eindigt, dan heeft hij gewoon pechquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, leuk, breng dat trauma maar weer naar boven.
Doe maar een andere Euskadi, ik kan Anton niet voor m'n pooltje gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Excuus. Laten we dan gewoon supporteren voor een mooie zege als revanche voor Anton (uitgezonderd hij voor een Nederlander eindigt, dan heeft hij gewoon pech).
Waarom zou Orica überhaupt het geel verdedigen? Voor het geval Impey bij de groep met favorieten blijft?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar die staat te ver in het klassement om geel te pakken.
Albasini staat hoog, dus dan hoeven ze het geel niet te verdedigen, hij kan het geel zelf pakken. Ze kunnen dan dus redeneren "Geel hoeven we niet te verdedigen, door deze aanval houden we het geel. Jullie trappen maar, want hoe meer voorsprong hij heeft, hoe beter voor ons". Lijkt me wel grappig als een ploeg het eens op die manier aanpakt.
Dat gaat met Clarke wat moeilijker.
Moet Albasini trouwens wel met wat mensen op pad die een flinke achterstand hebben, of niet veel tijd op hen verliezen, want als er wat renners inzitten die 2-3 minuten achterstand op hem hebben en beter omhoog rijden, dan gaat het weer niet werken.
Misschien dat ze voor de vorm een beetje vooraan rijden in de eerste +/- 125 vlakke kilometers.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zou Orica überhaupt het geel verdedigen? Voor het geval Impey bij de groep met favorieten blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond 15u.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat gaan we los vandaag?
En hoe laat dan écht?
OPquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:30 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat gaan we los vandaag?
En hoe laat dan écht?
Wanneer ze boven op de berg zijn is toch niet boeiend? Dan ben je te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Op papier is waarschijnlijk Talansky de minste klimmer van dat stel, gevolgd door Van Garderen. Maar we hebben natuurlijk voor de eerste bergetappe maar een beperkte kijk op wat hun vorm is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:43 schreef Mr_Scofield het volgende:
Wie denken jullie dat het minst presteert deze etappe, van Garderen, Pinot, Talansky, Quintana en Porte.
(moet er nog eentje wegstrepen op scorito haha)
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ten Dam zal niet in de aanval gaan neem ik aan. Die zal wel bij Mollema blijven toch? Wie weet Gesink?
Je bedoelt overschatte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijftquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomenquote:
Lijkt mij inderdaad erg handig, samen met Nordhaug en Gesink denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijft
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |