Rolland en Voeckler geen favorieten? Ze hebben zelfs thuisvoordeel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Pino112 het volgende:
De favorieten staan er zo voor;
[ afbeelding ]
Voeckler een favoriet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Nober het volgende:
Gesink gaat 'm winnen, die liet bewust tijd liggen dus die gaat met gemak die etappe winnen.
[..]
Rolland en Voeckler geen favorieten? Ze hebben zelfs thuisvoordeel.
Degenkolbquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen gaat sowieso een Johnnie winnen.
Johnnie Pinot?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen gaat sowieso een Johnnie winnen.
Peraud gaat voor een fraaie 16e plaats.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Gadret mag hard aan de bak voor Péraud, waar ik dan weer heel benieuwd naar ben
Hij is al eens 9e geworden. Denk dat hij die plek wel weer kan opeisen. Maar volgens mij wil AG2R top 5 rijden met hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Peraud gaat voor een fraaie 16e plaats.
Wie weet, hij rijdt dit jaar erg goed. Maar denk dat hij bijvoorbeeld niet de beste Fransman zal zijn. Top vijf lijkt me wel erg ambitieus van de ploeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hij is al eens 9e geworden. Denk dat hij die plek wel weer kan opeisen. Maar volgens mij wil AG2R top 5 rijden met hem
Hij kan iig wel rijden zonder druk. Iedereen gokt op Pinot en die vervelende Voeckler. Ik denk dat ie nog best eens een rit kan winnen en goed mee kan draaien in de top 10quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie weet, hij rijdt dit jaar erg goed. Maar denk dat hij bijvoorbeeld niet de beste Fransman zal zijn. Top vijf lijkt me wel erg ambitieus van de ploeg.
Hij was vorig jaar al dichtbij een ritzege (achter Millar). Maar het zal bij hem een van de twee zijn. Of hij is niet goed genoeg voor de top tien en kan voor een ritzege rijden. Of hij is goed en dus top tien, maar niet goed genoeg om voor een etappe te gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Hij kan iig wel rijden zonder druk. Iedereen gokt op Pinot en die vervelende Voeckler. Ik denk dat ie nog best eens een rit kan winnen en goed mee kan draaien in de top 10
Waarom moet die vandaag gaan? Boogerd deed het ook in de koninginnenrit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Moonlighter het volgende:
Ik zou het gesink van harte gunnen, maar ben er bang voor.
Het zal hem nooit gaan lukken om in dat 1e uur vol met demarrages in de juiste ontsnapping te zitten.
te weinig power
Tot vrij weinig denk ik. Een goede Anton zou wel leuk zijn, maar het is toch een tijd geleden dat hij echt goed was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar zijn Nieve en Anton eigenlijk tot in staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |