Hilaire is baas!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die eet alleen maar patat met paardenbiefstuk.
Oke super duidelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
4e categorie: 1 punt voor de eerste renner die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
Nephollanderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat fiets ik in 1 jaar nog niet eens
Wikipedia hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggen
Mocht je willenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
of krijg ik anders met de zweep van je Lutte?
Pff. Dan ga ik nog maar even de fiets op tot ze gaan uitzendenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb geeneens een fiets
Hij is zo'n gevaar achter het stuur dat hij tegenwoordig op de passagiersstoel zit.quote:
quote:
Als je naar de telling kijkt, en als je zoekt op wikipedia, dan lijkt mij het meest logisch om het volgende aan te nemen:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Deze baas weet.quote:
hulde voor de uitlegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen kijken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Lutte het volgende:
Televisie buiten aan het aansluitenHet betere leven
Telt volgens sommige users hier niet meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Evertjan het volgende:
laten we niet vergeten dat Johnny al eens 12e is geworden in de Vuelta
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen kijken?ik heb geen buiten hier
![]()
zielig hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Lutte het volgende:
[..]Arme jij!
Aan je profiel te zien, liggen de renners al in het hotel voor je hier bent helaas
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Lutte het volgende:
Televisie buiten aan het aansluitenHet betere leven
Dan ben ik zelf niet thuisquote:
the horrorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf niet thuisÉén van de mooiste etappes en ik mag braaf opzitten en pootjes geven op een of andere stomme familieverjaardag
Omdat de Franse TV dat nog niet aanbiedt.quote:
Omdat dat beeld nog niet vrijgegeven is, ik weet niet of de helikopter überhaupt in de lucht is. Meestal zenden ze bergetappes alleen integraal uit als er vanaf het begin geklommen wordt.quote:
hoe durft men tijdens de tour? Neem je tablet mee en ga kijken via NOS app.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf niet thuisÉén van de mooiste etappes en ik mag braaf opzitten en pootjes geven op een of andere stomme familieverjaardag
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen geeft Sjonnie er een snok op.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner ben ik toch ook
[..]
Ik moet zelf vandaag rond 17:20 weg naar een verjaardag, hopelijk zijn ze dan al binnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je anders je laptop uit het raam gegooid?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kenner ben ik toch ook
[..]
Hoe gaat het trouwens met Bouhanni?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je anders je laptop uit het raam gegooid?
Is niet mijn adoptierenner hoor, dat is zijn ploeggenoot Fischer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met Bouhanni?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |