Op papier is waarschijnlijk Talansky de minste klimmer van dat stel, gevolgd door Van Garderen. Maar we hebben natuurlijk voor de eerste bergetappe maar een beperkte kijk op wat hun vorm is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:43 schreef Mr_Scofield het volgende:
Wie denken jullie dat het minst presteert deze etappe, van Garderen, Pinot, Talansky, Quintana en Porte.
(moet er nog eentje wegstrepen op scorito haha)
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:33 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ten Dam zal niet in de aanval gaan neem ik aan. Die zal wel bij Mollema blijven toch? Wie weet Gesink?
Je bedoelt overschatte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Meest onderschatte renner van de afgelopen 2/3 jaar trouwens Laurens ten Dam.
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijftquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomenquote:
Lijkt mij inderdaad erg handig, samen met Nordhaug en Gesink denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik vermoed alleen dat die als knecht bij Mollema blijft
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ergens een bus opzoek en op 15 mins binnenkomen
Gewiss-Belkinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:11 schreef kilon het volgende:
Ten Dam, Gesink en Mollema gaan gewoon samen naar boven en worden 1-2-3.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
twitter:JeroenStekel twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 11:27:09Gesink bij start: "Het klassement van Bauke is het belangrijkst maar als op de Pailhères een kans zich voordoet, probeer ik hem te grijpen" reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
Lichaam van Tony Martin...teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet gezond
Ik hang mijn stalen ros maar aan de wilgen denk ik, uit voorzorg![]()
![]()
wow wat goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten dam gaat de pelotonsprint winnen
Zelfs als ze de zegen van het peloton krijgen, is Sjonnie dus kansloos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
Riblon won 3 jaar geleden op Ax 3 Domaines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |