SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja want qua uiterlijk is het echt een Don Juan ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Past niet bij z'n uiterlijk
Ik vond hem wel wat voor jou eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want qua uiterlijk is het echt een Don Juan ja.
Nigga pleasequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat voor jou eigenlijk.
Ben jij zo'n christen ja? Accepteer Alors haar geaardheid gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke geaardheid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij zo'n christen ja? Accepteer Alors haar geaardheid gewoon.
Je mag je laptop vandaag houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had het juist in mijn TTwat een voorspeller ben ik he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat naar het Di Luca noodfonds.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je laptop vandaag houden.
Hij heeft inderdaad wel een oogje voor de juiste shots in zo'n documentaire.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Redefine het volgende:
Marijn kijkt met een schuin oog naar Mart.
Met zijn ogen is dat wel lastig.quote:
Ja ik ken dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb sommige neven 20 jaar niet gezien.
Soep van unox is beter dan soep van honig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef alors het volgende:
[..]no wai, hij doet me denken aan die nerdige jongens van vroeger uit mijn klas.
Maar hij maakt vast lekkere soep enzo.
Voor iedere laptop die ik doneer krijgt hij een maand strafvermeerdering.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat naar het Di Luca noodfonds.
Oh kan best, ik heb altijd huismerk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soep van unox is beter dan soep van honig.
Altijd in de tourkaravaan hequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb sommige neven 20 jaar niet gezien.
En dan zelf wel kijken. Dat is niet handig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef De_Fietser het volgende:
Ik verbaas me met de dag meer over de kijkcijfers van dit programma, dit is niet meer grappig.
Arme student.quote:
Je weet wat ze zeggen: Die Hoffnung stirbt zuletzt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zelf wel kijken. Dat is niet handig.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Die dunne armpjes en dat grote hoofd, hij leek wel een alien.
Nee, ik doelde op de kijkcijfers. Dan ben je zelf toch plus één.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen: Die Hoffnung stirbt zuletzt.
Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat dit programma weer de weg naar boven weer inslaat.
Daar weet jij natuurlijk alles van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Beste Nederlander in de tour
Alsof je uit downpatienten iemand uitkiest die het best kan articuleren.
Whehe viel mij ook al opquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Die dunne armpjes en dat grote hoofd, hij leek wel een alien.
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de kijkcijfers. Dan ben je zelf toch plus één.
Beetje zoals Pelle die het Gilette pro klassement wint.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Beste Nederlander in de tour
Alsof je uit downpatienten iemand uitkiest die het best kan articuleren.
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals Pelle die het Gilette pro klassement wint.
Precies. In het land der blinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marcelo welke een verdediger probeert af te stoppen is toch wel treffender.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn zelfs de mannen vandaag nog geen koning.quote:
Is weer eens wat anders dan in de bus zitten.quote:
Over 10 jaar bij zijn derde contractverlenging van Marcel Brands is Marcelo ook winnaar van de Gilette bokaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcelo welke een verdediger probeert af te stoppen is toch wel treffender.
Ik ben ook Poels fan na deze fascinerende beelden
Hatersquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of die vlieg van Mart.quote:
Hij zit nog steeds bij de bedscene tussen Poels, Poels en Honig met zijn hoofd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart heeft een Engels woord onthouden uit zijn gesprek met Walsh
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds bij de bedscene tussen Poels, Poels en Honig met zijn hoofd.
Komt het woord emBEDded daar soms vandaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds bij de bedscene tussen Poels, Poels en Honig met zijn hoofd.
je kunt het ook gezellig hebben zonder drank hoor hihahoquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Die glazen wijn ook op tafel. Zo van 'we creëren gezelligheid'.
Mart is het centrum van het universum dus dat eerste.quote:
Reinier Honig.quote:
Dan nog zal het vast beter gaan dan vorig jaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
Er zijn helaas geen echte Wout aankomsten dit jaar.
Ja, dat zou echt lachen zijn man HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
Zou wel lachen zijn als iemand hem nu in het zwembad gooit.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog zal het vast beter gaan dan vorig jaar.
Dank.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt lachen zijn man HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Als er niks geks gebeurt, dan gaat-ie ook een goede Tour rijden denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ongelofelijk dat die kerel gewoon meedoet dit jaar.
Mooi man.
Hoor die muziek dan. Hij stijgt straks op, gezegend door god keert hij terug in de tour.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Die film hoeven we zo langzamerhand niet meer te kijken alles is al gespoilerd.
Ze laten lange/essentiële stukken zien inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Die film hoeven we zo langzamerhand niet meer te kijken alles is al gespoilerd.
Misschien kan hij wel 34e worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als er niks geks gebeurt, dan gaat-ie ook een goede Tour rijden denk ik.
Wout
Ja de stagiare is goed bezig geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor die muziek dan. Hij stijgt straks op, gezegend door god keert hij terug in de tour.
Ik ben blij dat ik niet thuis was tijdens die Weylandt-etappe, ik hoef geen dode uit een valpartij mee te maken bij vorkeur.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor die muziek dan. Hij stijgt straks op, gezegend door god keert hij terug in de tour.
Premiere was in het buurthuis van Reuverquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
In de bioscoop? Dat lijkt me dan weer sterk.
Heus niet landelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
In de bioscoop? Dat lijkt me dan weer sterk.
Dan hoop ik op een sequel van dit kassuccesquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Redefine het volgende:
Nu nog een mooie koers winnen, dan wordt Wout helemaal episch.
Wout Poels: Redemption.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een sequel van dit kassucces
The Wout Pouls Supremacyquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een sequel van dit kassucces
Tweede op de Angliru...dan ben je geen koekebakker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
9e in de ronde van Baskenland, die schrijf ik op voor het podium van de Tour
koekoekebakker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede op de Angliru...dan ben je geen koekebakker.
Eerste eigenlijk. Cobo wordt vast eens een keer geschrapt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht niet dat hij als enige eindverantwoordelijk was voor de eindmontage/script voor de kijkers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
Wel tof dat Reinout Oerlemans/Wout geheel belangenloos deze film maakt.
Ik ben ook geen koekebakker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die komen uit zijn Little Shops of Horror.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
wel gezellige wielerverhalen vertelt Edwin Shops vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
wel gezellige wielerverhalen vertelt Edwin Shops vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, al die filmtitels. Originele grappen worden ermee gemaakt.
Dat zegt juist genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong80 vindt het wel een leuk item. Een beetje dimmen dus.
Dat is een goede vraag.quote:
quote:
Zijn die controles toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Etappes van 8 uur, dat zie je niet meer.
nog mooier is de etappe die Lance wint 2 dagen laterquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Claudio die huilend over de streep komt nadat hij hoort dat Casartelli overleden is
Dat wel. Maar het meeste staat me nog Breukink zijn reactie bij, als hij geïnterviewd wordt. Op dat moment wist die het nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog mooier is de etappe die Lance wint 2 dagen later
Als je wat wereldschokkends wil zien dan moet Edwin weer Engels gaan spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef DeeBee het volgende:
Op zich wel nice dat Honig hier iets over zegt, niet al te wereldschokkend, maar tenminste ook wat over fietsen en niet alleen maar filosofische vragen van MartGod.
Als mijn oom een kut had was het mijn tante.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Als Greipel op dezelfde plek had gezeten en niet had gewonnen, had niemand het over zijn 'ideale' positie gehad.
Ja nee klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Als Greipel op dezelfde plek had gezeten en niet had gewonnen, had niemand het over zijn 'ideale' positie gehad.
Precies. Dat zag je aan zaterdag. Argos had het geweldig gedaan, want Kittel won. Terwijl de realiteit anders was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Dat herinner ik me ook nog goed ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het meeste staat me nog Breukink zijn reactie bij, als hij geïnterviewd wordt. Op dat moment wist die het nog niet.
dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mijn oom een kut had was het mijn tante.
Gesink. Leuke theorie je hebt mij weten te overtuigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Het valt me op dat Boasson Hagen, Rojas en Lobato geen echte trein hebben maar toch TOP 10 rijden. Wie is dan de echte topsprinter?
Roelandts.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Henderson was toch de renner die Cav en Kittel hinderde?
dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Maar jij bent geen wielervolger, Mart wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Impeej was daarvoor al redelijk aanwezig.
jaren ervaring gekost om het zo uit te spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef DeeBee het volgende:
Hahahahahaha, HOE sprak hij die zin uit?!
Oh daarom kent Mart Honig wel, maar ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent geen wielervolger, Mart wel.
Merkwaardig nee, enkel marketing.
Bedtijd he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé Capuchon had een interview. Vandaar zijn afwezigheid hier.
Nee nee. Hij moest die honderd man naast de weg instrueren over het timen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé Capuchon had een interview. Vandaar zijn afwezigheid hier.
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Wist ook niet dat Ayden een jongensnaam is.
Dat is een Unisex naam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam is
Roelandts zat voor Henderson in de treinquote:
30.250quote:
Heiden ken ik wel...dat was geloof ik een kerel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |