SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja want qua uiterlijk is het echt een Don Juan ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Past niet bij z'n uiterlijk
Ik vond hem wel wat voor jou eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want qua uiterlijk is het echt een Don Juan ja.
Nigga pleasequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat voor jou eigenlijk.
Ben jij zo'n christen ja? Accepteer Alors haar geaardheid gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke geaardheid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij zo'n christen ja? Accepteer Alors haar geaardheid gewoon.
Je mag je laptop vandaag houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had het juist in mijn TTwat een voorspeller ben ik he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat naar het Di Luca noodfonds.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je laptop vandaag houden.
Hij heeft inderdaad wel een oogje voor de juiste shots in zo'n documentaire.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Redefine het volgende:
Marijn kijkt met een schuin oog naar Mart.
Met zijn ogen is dat wel lastig.quote:
Ja ik ken dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb sommige neven 20 jaar niet gezien.
Soep van unox is beter dan soep van honig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef alors het volgende:
[..]no wai, hij doet me denken aan die nerdige jongens van vroeger uit mijn klas.
Maar hij maakt vast lekkere soep enzo.
Voor iedere laptop die ik doneer krijgt hij een maand strafvermeerdering.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat naar het Di Luca noodfonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |