Dat herinner ik me ook nog goed ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het meeste staat me nog Breukink zijn reactie bij, als hij geïnterviewd wordt. Op dat moment wist die het nog niet.
dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mijn oom een kut had was het mijn tante.
Gesink. Leuke theorie je hebt mij weten te overtuigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef reddevil1408 het volgende:
Het valt me op dat Boasson Hagen, Rojas en Lobato geen echte trein hebben maar toch TOP 10 rijden. Wie is dan de echte topsprinter?
Roelandts.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Henderson was toch de renner die Cav en Kittel hinderde?
dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Als Greipel op dezelfde plek had gezeten en niet had gewonnen, had niemand het over zijn 'ideale' positie gehad.
Maar jij bent geen wielervolger, Mart wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
Impeej was daarvoor al redelijk aanwezig.
jaren ervaring gekost om het zo uit te spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef DeeBee het volgende:
Hahahahahaha, HOE sprak hij die zin uit?!
Oh daarom kent Mart Honig wel, maar ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent geen wielervolger, Mart wel.
Merkwaardig nee, enkel marketing.
Bedtijd he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé Capuchon had een interview. Vandaar zijn afwezigheid hier.
Nee nee. Hij moest die honderd man naast de weg instrueren over het timen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hé Capuchon had een interview. Vandaar zijn afwezigheid hier.
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Wist ook niet dat Ayden een jongensnaam is.
Dat is een Unisex naam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam is
Roelandts zat voor Henderson in de treinquote:
30.250quote:
Heiden ken ik wel...dat was geloof ik een kerel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat Hayden een meisjesnaam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |