Ze laten lange/essentiële stukken zien inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Die film hoeven we zo langzamerhand niet meer te kijken alles is al gespoilerd.
Misschien kan hij wel 34e worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als er niks geks gebeurt, dan gaat-ie ook een goede Tour rijden denk ik.
Wout
Ja de stagiare is goed bezig geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor die muziek dan. Hij stijgt straks op, gezegend door god keert hij terug in de tour.
Ik ben blij dat ik niet thuis was tijdens die Weylandt-etappe, ik hoef geen dode uit een valpartij mee te maken bij vorkeur.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoor die muziek dan. Hij stijgt straks op, gezegend door god keert hij terug in de tour.
Premiere was in het buurthuis van Reuverquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
In de bioscoop? Dat lijkt me dan weer sterk.
Heus niet landelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
In de bioscoop? Dat lijkt me dan weer sterk.
Dan hoop ik op een sequel van dit kassuccesquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Redefine het volgende:
Nu nog een mooie koers winnen, dan wordt Wout helemaal episch.
Wout Poels: Redemption.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een sequel van dit kassucces
The Wout Pouls Supremacyquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een sequel van dit kassucces
Tweede op de Angliru...dan ben je geen koekebakker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
9e in de ronde van Baskenland, die schrijf ik op voor het podium van de Tour
koekoekebakker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede op de Angliru...dan ben je geen koekebakker.
Eerste eigenlijk. Cobo wordt vast eens een keer geschrapt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht niet dat hij als enige eindverantwoordelijk was voor de eindmontage/script voor de kijkers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
Wel tof dat Reinout Oerlemans/Wout geheel belangenloos deze film maakt.
Ik ben ook geen koekebakker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |