quote:
Goedenavond jongeluiquote:
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]?
4th of July
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkewaard.
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoeldequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Sorry, vlijtig oudjequote:
Ik wacht op uitleg van Nibb-itquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoelde.
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe metquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe mette lezen/luisteren naar het buitenlandse interventie 'beleid' van de VS, maar eigenlijk doe ik dat al sinds de aanslag op de USS Cole.
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.
Dat ook inderdaad. Ik denk dat de verkiezingen in 2016 heel erg interessant gaan worden, als je ziet welke namen er nu langzaam naar voren komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.
Hé Sloggiquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met dit ding?
http://www.snugpak.com/ou(...)full-length-sleepmat
Ha MM.quote:
Niet comfortabel als in: je vindt het voor geen meter liggen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef jitzzzze het volgende:
Niet specifiek die, maar wel vergelijkbare. Het isoleert, maar het is zeker niet comfortabel. En oprollen kan echt een kutklus zijn; alle lucht moet eruit voordat ie in zijn hoesje past.
Ik heb een ander merk gehad (gewoon van Bever meen ik). Op gras/zand prima slapen, op stenige ondergrond, ahum, niet echt. En zoals Jitzzzze zegt, de lucht eruit krijgen zodat je hem weer in de hoes krijgt, is mij slechts één keer gelukt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met dit ding?
http://www.snugpak.com/ou(...)full-length-sleepmat
Het is iets van twee a drie cm hoog. Het isoleert prima; het is dan ook beter dan op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ha MM.
[..]
Niet comfortabel als in: je vindt het voor geen meter liggen?
Therm-a-rest schijnt goed, licht en comfortabel te zijn, maar dan betaal je ook 150 euro. Ik ben niet zo kieskeurig als ik in een tent lig, dus zo'n simpel matje is op zich een aardig alternatief. Ik heb er eerder op geslapen en dat ging prima, maar dat was maar voor een paar dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is iets van twee a drie cm hoog. Het isoleert prima; het is dan ook beter dan op de grond liggen.
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Therm-a-rest schijnt goed, licht en comfortabel te zijn, maar dan betaal je ook 150 euro. Ik ben niet zo kieskeurig als ik in een tent lig, dus zo'n simpel matje is op zich een aardig alternatief. Ik heb er eerder op geslapen en dat ging prima, maar dat was maar voor een paar dagen.
met of zonderquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.
Niet echt praktisch als je alleen met een rugzak op pad bent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.
Da's dan weer het andere uiterste.quote:
Maar het komt toch niet zo precies met zo'n dun matje lijkt me, als je slaapzak maar goed is en je iets kan knutselen wat je nek weet te ondersteunen zit je goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's dan weer het andere uiterste.
Ik heb in mei een paar nachten op zo'n strandmatje geslapen die aan één kant met folie was bekleed, daar werd ik niet heel vrolijk van.
Nee, het gaat me ook niet om de isolatie; ik heb het niet snel koud. Zo'n matje biedt echter toch net iets meer comfort dan een simpel eiermatje denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar het komt toch niet zo precies met zo'n dun matje lijkt me, als je slaapzak maar goed is en je iets kan knutselen wat je nek weet te ondersteunen zit je goed
I doelde ook op een luchtmatje, eiermat was een grapjequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, het gaat me ook niet om de isolatie; ik heb het niet snel koud. Zo'n matje biedt echter toch net iets meer comfort dan een simpel eiermatje denk ik.
Ik zal morgen eens bij de Bever op een paar matjes gaan liggen.
Die hebben toch alleen maar die strandmatjes met iso-materiaal?quote:
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
I doelde ook op een luchtmatje, eiermat was een grapje
Zit je al bij de kmarns?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.
Die Therm-a-rests schijnen wel goed te zijn, toch maar eens overwegen daar wat meer geld aan uit te geven. Goedkoop is duurkoop, zullen we maar zeggen.
Test dan in de winkel meteen hoe goed je de lucht er weer uitkrijgt. Denk dat dat jou beter zal afgaan dan mij, want ik ben natuurlijk weer zo'n vrouwtje zonder krachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.
Die Therm-a-rests schijnen wel goed te zijn, toch maar eens overwegen daar wat meer geld aan uit te geven. Goedkoop is duurkoop, zullen we maar zeggen.
Helderquote:
http://www.xenos.nl/assor(...)fopblazende-slaapmatquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen maar die strandmatjes met iso-materiaal?
* MaryMouse verwent is, slaapt niet meer op matjes, zoekt via mobieltje wel naar het dichtstbijzijnde 4 sterren hotel
Oeh, er is een camo versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
http://www.xenos.nl/assor(...)fopblazende-slaapmat
Dank je. 15 euro maar. Volgende week toch een dagje in de stad werken, direct even bij Xenos langsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
http://www.xenos.nl/assor(...)fopblazende-slaapmat
quote:
quote:
Waarom, je zocht toch altijd een hotel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je. 15 euro maar. Volgende week toch een dagje in de stad werken, direct even bij Xenos langs
Zit een verschil tussen zoeken en vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom, je zocht toch altijd een hotel?
quote:
Auch, mij helaas ook wel eens overkomen. En dat waren van die bijtmierenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef Nibb-it het volgende:
Let op dat je je matje niet op een mierenhoop parkeert.
Mogguh.quote:
Ik zou voor dat laatste gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet het nog niet zo goed, ik zou bijvoorbeeld een autoraam kunnen gaan maken. Maar ik zou ook gewoon lekker niets kunnen doen. Of een cruise control gaan inbouwen, of gewoon lekker niets gaan doen
Daar neig ik ook naar, maar het zijn wel beide zaken die ik echt wil fixen binnen niet al te lange termijn. En vandaag is een mooie dag, want kan niet binnen knutselenquote:
Mooie dag? Fucking bewolkt hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar neig ik ook naar, maar het zijn wel beide zaken die ik echt wil fixen binnen niet al te lange termijn. En vandaag is een mooie dag, want kan niet binnen knutselen
Geef mij de zon maar. Klote weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ideaal voor als je buiten aan de slag wilt.
ff diep in en diep uitademenquote:
Hoe verknipt ben je dan als je dit maaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
godver, net toen ik dacht dat de mensheid niet nog dieper kon zinken
whehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga eventjes in de foetushouding in de douche liggen en laat ongegeneerd alles lopen, brb
God allemachtig, ben je daar nog steeds mee bezig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, ben er weer klaar voor. Net eventjes een literatuurstudie gedaan naar het inbouwen van de cruise control.
ja man, werken aan de kabelboom van je auto is niet zo eenvoudig als het lijkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
God allemachtig, ben je daar nog steeds mee bezig?
Dat heb je me toen een keertje uitgelegd ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja man, werken aan de kabelboom van je auto is niet zo eenvoudig als het lijkt.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je me toen een keertje uitgelegd ja.
Maar je weet nu wel hoe het moet?
Straks werkt het voor geen ene meterquote:
Tsja, dat zullen we dan wel weer zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks werkt het voor geen ene meter
Al hoop ik voor jou natuurlijk dat het wel werkt.
Volgende keer toch maar een auto MET cruise control kopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, dat zullen we dan wel weer zien.
dat sowieso. Maar ja, soms heb je niet de luxe om lang te zoeken naar een bepaald model + motortype.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een auto MET cruise control kopen?
Cruise control is zo handig, met name op lange ritten. In stadsverkeer heb je er geen jota aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar ja, soms heb je niet de luxe om lang te zoeken naar een bepaald model + motortype.
Weet ik; heb jaren lang CC gehad. Stond altijd aan, kon er zelf mee rijden in druk snelwegverkeer. Beetje kloten met die hendel om wat langzamer te rijden of net iets harder, werd er echt goed in na een tijdjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cruise control is zo handig, met name op lange ritten. In stadsverkeer heb je er geen jota aan.
Klopt. Ik heb dan geen hendeltje maar knopjes aan het stuur zitten, je moet er idd handigheid in krijgen, als je dat hebt is het echt relaxed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik; heb jaren lang CC gehad. Stond altijd aan, kon er zelf mee rijden in druk snelwegverkeer. Beetje kloten met die hendel om wat langzamer te rijden of net iets harder, werd er echt goed in na een tijdje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef MaryMouse het volgende:
dus als ik eerdaags een met wisselende snelheden een auto zie rijden met een meneer met een banaan in zijn oor, dan weet ik dat het Jitzzzze is die zijn CC aan het uitproberen is.
Ow, en mogguh
whehehe.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, ik denk nu te weten hoe ik alles met elkaar moet verbinden. Nu nog even wat motivatie verzamelen om het zo te gaan maken
Ik hou niet van André H.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe.
Je moet maar denken aan "bloed zweet en tranen"
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef MaryMouse het volgende:
dus als ik eerdaags een met wisselende snelheden auto zie rijden met een meneer met een banaan in zijn oor, dan weet ik dat het Jitzzzze is die zijn CC aan het uitproberen is.
Ow, en mogguh
mogguhquote:
Uitzoeken of ik wat tabellen/indexen van een database moet reorganiserenquote:
Hou eens even op met dat soort 'daar wordt ik triest van' linkjes te postenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
WGR / Overheid aanklagen wegens oplichting/corruptie !?_!
12de loopt tegenwoordig in jungle uniform rond. Denk dat het daar geen vlindertuin is behalve qua klimaatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef BredeBroeder het volgende:
De Bravocompagnie van 12 Infanteriebataljon Air Assault traint sinds 24 juni 2013 voor 2 weken in de jungle van Frans Guyana. Op dit Frans grondgebied in Zuid-Amerika worden zij getest op hun vaardigheden op het gebied van leven, overleven en verplaatsen onder extreme omstandigheden. Hierbij worden zij op de proef gesteld door legionairs van het Franse Vreemdelingenlegioen.
Vlindertuin voor gevorderden ER?
Doe je zo'n training nou meerdere keren per x aantal jaar? Of blijft dat bij 1?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
12de loopt tegenwoordig in jungle uniform rond. Denk dat het daar geen vlindertuin is behalve qua klimaat
Doe ik ook, alleen morgen sla ik overquote:
Lekker airsoften in de vlindertuinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe ik ook, alleen morgen sla ik over
quote:
Schijnt dat Prins Bernard een fan was van dat programmaquote:
Wat een ellendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnt dat Prins Bernard een fan was van dat programma
GGRROOOOOOEEEEEEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnt dat Prins Bernard een fan was van dat programma
Geen idee, is allemaal van na mijn tijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe je zo'n training nou meerdere keren per x aantal jaar? Of blijft dat bij 1?
Rennenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:06 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmorgen![]()
Lekker weer vandaag!
Vandaag werken, meindl's inlopen, trainen en rennen.
Ja, ik heb er ook een hekel aan.quote:
Veldloop, ook altijd leuk op de vrijdag ochtendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een hekel aan.
Maarja, ik moet het maar ''leuk'' gaan vinden eh.
quote:
Juistem. In een mock up zitten, en dan op je borst kloppen om geluid heli na te doen, lichtje op rood, blijven zitten, op groen uit die zeecontainer rennenquote:
Het is in ieder geval goed loopweer vandaag. Niet té warm nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een hekel aan.
Maarja, ik moet het maar ''leuk'' gaan vinden eh.
Wauw, en er dan ook nog voor betaald wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juistem. In een mock up zitten, en dan op je borst kloppen om geluid heli na te doen, lichtje op rood, blijven zitten, op groen uit die zeecontainer rennen
Ach, toen was alles nog pionierswerkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, en er dan ook nog voor betaald wordenWat wil een mens nog meer
Kan jij lekker PU'en en SU'enquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed loopweer vandaag. Niet té warm nog.
quote:
Goed bezig, miss op je bureau wat decline push upsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vanochtend al weer zalig naar mijn werk gelopen. 't is zo jammer dat hardlopen met een rugzak op geen pretje is, anders zou ik toch willen beginnen met hardlopend terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mogguhquote:
Ja hoor heb er gister al een potje Dayz op gedaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh
En je vista-bak al klaar om mee te gamen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja hoor heb er gister al een potje Dayz op gedaan
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef MaryMouse het volgende:
Het is Comic Sans MS dag
Ik dacht vandaag al wat te missen. Ben blij dat Fok! er niet meer in mee gaathet kan nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik heb het dit jaar maar niet uitgeprobeerd. Heeft mij vorig jaar een paar dagen gekost voor ik er weer vanaf wasquote:
Kan de instelling voor het forum niet vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar maar niet uitgeprobeerd. Heeft mij vorig jaar een paar dagen gekost voor ik er weer vanaf was
Ik wélquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan de instelling voor het forum niet vinden
Jungle GVT van LMB voldoet niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Erasmo het volgende:
Een mario pak is toch wel op zijn plaats op een superheldenfeestje?
Fakkelwacht? Rond welke tijd was die ceremonie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Gisteren als fakkelwacht bij de ceremonie op de Airborne Begraafplaats van Luchtmobiel geweest. Indrukwekkend om daar een keer bij te mogen zijn. Mooi praatje van hun aalmoezenier. Zelf geen fakkel vastgehouden maar de krans overgedragen aan de jongste en oudste cursist.
Klokslag 12 uur begon de ceremonie. Fakkelwacht zijn die lui die dan in een omgekeerde V vorm op de begraafplaats met brandende fakkels omhoog gericht staan terwijl de aalmoezenier zijn praatje doet, etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fakkelwacht? Rond welke tijd was die ceremonie?
Fakkelwacht ken ik wel. Zelf deelgenomen aan de fakkelwacht bij Paleis Noordeinde op de zaterdag voor de bijzetting van Juliana.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klokslag 12 uur begon de ceremonie. Fakkelwacht zijn die lui die dan in een omgekeerde V vorm op de begraafplaats met brandende fakkels omhoog gericht staan terwijl de aalmoezenier zijn praatje doet, etc.
[ afbeelding ]
Ah ja, dacht omdat je een vraagteken na je fakkelwacht had. Waar loop jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fakkelwacht ken ik wel. Zelf deelgenomen aan de fakkelwacht bij Paleis Noordeinde op de zaterdag voor de bijzetting van Juliana.
http://www.nufoto.nl/foto(...)leis-noordeinde.html
De fotograaf nam de foto over mijn schouder. De ploeg die je ziet kwam die van mij aflossen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ja, dacht omdat je een vraagteken na je fakkelwacht had. Waar loop jij?
Ziet er goed uit op die foto.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De fotograaf nam de foto over mijn schouder. De ploeg die je ziet kwam die van mij aflossen.
Zo snel je piemels in kleine jongetjes begint te stoppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)worden-heiligen.html
En wanneer ben ik aan de beurt?
he bah, viespeuk dat je der bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo snel je piemels in kleine jongetjes begint te stoppen.
Als je niet kan hollen, dan moet je maar rollen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet het, zo rol ik.
[..]
[ afbeelding ]
Ironisch dat je hol zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je niet kan hollen, dan moet je maar rollen.
Ja: anaal vernederd door bubba en z'n vriendenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Het houdt je wel bezig. Afgelopen weekend een nieuwe ervaring op gedaan?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja: anaal vernederd door bubba en z'n vrienden
Ouders op vakantie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag geitenwollensokken van me, vanaf vandaag drie weken ben ik de huisbaas.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij nog lekkere palingen in je kont zitten stoppen dan dit weekend?
Stuur mij dan even wat nieuwe wollen sokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag geitenwollensokken van me, vanaf vandaag drie weken ben ik de huisbaas.
Waar woon je, dan kom ik langsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jawohl! En wanneer zij op vakantie zijn, heb ik ook gelijk vakantie. Rust.![]()
Je hebt een naaisetje van de baas gekregen, dus zoek de eerste de beste geit op en brand maar losquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur mij dan even wat nieuwe wollen sokken.
Op voorwaarde dat je niks anders dan het oude bokketuigje aan hebt.quote:
Ik heb dat oude bokketuigje niet, maar ik weet het goed gemaakt: ik spuit m'n hele lid vol met slagroom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je hebt een naaisetje van de baas gekregen, dus zoek de eerste de beste geit op en brand maar los
[..]
Op voorwaarde dat je niks anders dan het oude bokketuigje aan hebt.
Heeft geen nut. Er zijn blijkbaar motten met formaat van een 2 euro munt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je hebt een naaisetje van de baas gekregen, dus zoek de eerste de beste geit op en brand maar los
Ja, je moet er wel wat voor doen natuurlijk. Alleen een helm, karabijnhaak en je sportschoenen is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb dat oude bokketuigje niet, maar ik weet het goed gemaakt: ik spuit m'n hele lid vol met slagroom.
Zo te zien ben jij toe aan een vakantie naar de Filipijnen , tip van flip, neem een extra, lege koffer mee. Vergeet ook niet je kelder uit te ruimen voor je weg gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Er zijn blijkbaar motten met formaat van een 2 euro munt.
Uiteraard, jij ook?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ga je nog op vakantie mijn beste?
Ik vind dit erg jammer, maar goed, de organisatie kiest hier bewust voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Jitze is kennelijk die vorming misgelopen![]()
http://www.defensie.nl/ma(...)ituut_voor_de_Marine
Ze zagen er moe uit die jongs. Heb de krans mogen overhandigen aan de jongste en oudste cursisten, de rest van ons stond in een omgekeerde V opgesteld met een fakkel.quote:
Lijkt me ook jammer inderdaad. Die vorming lijkt mij één van de elementaire zaken die je (KM) officier maakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind dit erg jammer, maar goed, de organisatie kiest hier bewust voor.
Ook al zag ik de VOKIM niet dagelijks, hij regelde ontzettend veel voor het KIM in het algemeen en hij was er altijd voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lijkt me ook jammer inderdaad. Die vorming lijkt mij één van de elementaire zaken die je (KM) officier maakt.
Geloof ik bestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zagen er moe uit die jongs. Heb de krans mogen overhandigen aan de jongste en oudste cursisten, de rest van ons stond in een omgekeerde V opgesteld met een fakkel.
Indrukwekkende ceremonie met trompettist en pijper.
Ik had het nog helemaal niet geluisterd, even aan 't luisterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef Wasmachinu het volgende:
Kijk nu dat infanterienummertje nogmaals, Werkveld. Met geluid uit en Arctic Monkeys - Do i wanna know eronder. Dan is het een heerlijke combo.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?
_!
O.m.g.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
_!
De eerste keer hield ik op met lezen bij post 47. De tweede keer bij 76. Ik besloot door te bijten en moestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb het topic geheel gelezen en kwam tot deze conclusie:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste keer hield ik op met lezen bij post 47. De tweede keer bij 76. Ik besloot door te bijten en moestbij post 158
Ben blij dat ik dat nog kon, nooit eerder is het mij gelukt om zo'n topic tot het einde te lezenquote:
werken 2 nieuwe bij de bootverhuur, veel te knap om 14 te zijnquote:
Kijken mag, aanzitten nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef m.k het volgende:
[..]
werken 2 nieuwe bij de bootverhuur, veel te knap om 14 te zijn
quote:
Of vier jaar wachtenquote:
Het is dan ook een lekker makkelijk topic om te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat nog kon, nooit eerder is het mij gelukt om zo'n topic tot het einde te lezen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dan ook een lekker makkelijk vermakelijk topic om te lezen
Kan dat niet vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Google Chrome > Extra > Taakbeheer, staat er onderin "statistieken voor nerds"
Was het interessant bij de Jagers?quote:
Ah, OK. Wist wel dat je bij painf zat maar niet dat je bij de 42e zit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Pumatje het volgende:
Nou ja, interessant...
zit zelf noodgedwongen bij die club. Had ook niemand meegenomen.
Ik wist niet dat je naar de UK verhuist wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ging ik laatst sneeuwhoezen om mijn banden leggen, om toch wat grip te hebben op de weg, staat iedereen een beetje dom te gniffelen op de stoep. Snap nog steeds niet waarom, want ik ben toch veel veiliger bezig dan al die stumpers zonder?
[ afbeelding ]
Bummer. Ik hoop dat je toch je draai daar uiteindelijk weet te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Pumatje het volgende:
Yep. Dat is nu mijn eenheid. Nog altijd een vreemde eend in de bijt.
De auto op die foto is een BMW, en op welke as zijn die aangedreven?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar de UK verhuist was
(en verder ontgaat mij de grap nog steeds)
[..]
Bummer. Ik hoop dat je toch je draai daar uiteindelijk weet te vinden.
Achtaandrijving. Oh, ik zie hem nuquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De auto op die foto is een BMW, en op welke as zijn die aangedreven?
Maar als je niet eens van plek komt heb je daar allemaal geen kont aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Pumatje het volgende:
Ik21250 4j.
Jamaar, ik denk dat hij dat op de voorwielen doet omdat hij dan altijd de mogelijkheid heeft tot het sturen en meest effectief tot stilstand brengen van de auto. Voorwielen zijn verantwoordelijk voor meer dan 60% van het remmen.
En dan dit forum tegen komen, veel vermakelijker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
_!
Nu ben ik een vrouw, dom, en niet blond, maar als ik die foto bekijk, zou het mij zelfs nog lukken om met mijn all year weather banden weg te komen. Zoveel sneeuw ligt er ook niet, en de weg is schoon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als je niet eens van plek komt heb je daar allemaal geen kont aan
Oh, ja, die moest ik ook nog even 'lezen'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan dit forum tegen komen, veel vermakelijker.![]()
http://forum.419eater.com/forum/viewforum.php?f=10
Mooi forum inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan dit forum tegen komen, veel vermakelijker.![]()
http://forum.419eater.com/forum/viewforum.php?f=10
Het kan wel, maar je moet wel weten wat je aan het doen bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben ik een vrouw, dom, en niet blond, maar als ik die foto bekijk, zou het mij zelfs nog lukken om met mijn all year weather banden weg te komen. Zoveel sneeuw ligt er ook niet, en de weg is schoon.
quote:
Niet als een idioot meteen gas geven en met piepende banden willen wegrijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan wel, maar je moet wel weten wat je aan het doen bent.
Met een achterwielaandrijving is het juist van belang om met gladheid voorzichtig gas te geven. In zo'n 1 serie (als op de foto) heb je ladingen elektronische meuk die je 'helpt'; het maakt dus niet zo gek veel uit wat je doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Niet als een idioot meteen gas geven en met piepende banden willen wegrijden
Maar ik rij toch als een oud wijf, dus zal daardoor wel komen dat ik wel met/vanuit sneeuw weg kan rijden.
Ah, ik heb geleerd altijd bij gladde/besneeuwde wegen voorzichtig gas te geven. Maar mijn 307 heeft meen ik ook voorwielaandrijving. In ieder geval op die decemberdag 2011 geen problemen gehad om weg te komen, of om tegen de bruggen op te komen waar anderen teruggledenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een achterwielaandrijving is het juist van belang om met gladheid voorzichtig gas te geven. In zo'n 1 serie (als op de foto) heb je ladingen elektronische meuk die je 'helpt'; het maakt dus niet zo gek veel uit wat je doet.
Ik ook niet, en ik heb wel achterwielaandrijving en geen elektronische meuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik heb geleerd altijd bij gladde/besneeuwde wegen voorzichtig gas te geven. Maar mijn 307 heeft meen ik ook voorwielaandrijving. In ieder geval op die decemberdag 2011 geen problemen gehad om weg te komen, of om tegen de bruggen op te komen waar anderen teruggleden
Geen idee of ik in een auto met achterwielaandrijving heb gereden. De enige keer dat ik níet weg kwam en weggesleept moest worden was toen ik na een paar dagen regen mijn golf parkeerde op een verzadigd grasveldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik heb wel achterwielaandrijving en geen elektronische meuk.
Nee, is allemaal FWD. Die in het filmpje niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee of ik in een auto met achterwielaandrijving heb gereden. De enige keer dat ik níet weg kwam en weggesleept moest worden was toen ik na een paar dagen regen mijn golf parkeerde op een verzadigd grasveld![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151536744237972
quote:
Er zijn niet zo gek veel auto's RWD, en verder: jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]want jij weet in welke auto's ik gereden heb?
Daar kreeg ik al het vermoeden van. enquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel auto's RWD, en verder: ja![]()
ikweetallesjonguhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar kreeg ik al het vermoeden van. en
Jouw intel klopt niet, ben toch echt een meisjequote:
Van alle auto's die ik gehad heb was ruim de meerderheid RWD...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel auto's RWD, en verder: ja![]()
hehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jouw intel klopt niet, ben toch echt een meisje
In jouw tijd was elke auto RWDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van alle auto's die ik gehad heb was ruim de meerderheid RWD...
Ik denk dat AchJa de choke-knop nog wel kan herinnerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die je moet aanslingerenOf ben je niet zó oud?
Een Eend heb ik nooit gehad...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die je moet aanslingerenOf ben je niet zó oud?
Meerdere auto's met handmatige choke gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat AchJa de choke-knop nog wel kan herinneren
Ik weet alleen dat ik les gehad heb in een auto met handmatig choke, en dat die uit getrokken moest worden bij koud weer. Weet niet eens waarvoor dat wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meerdere auto's met handmatige choke gehad.
Luchtfilter op de winterstand en een scherm voor de radiateur...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik les gehad heb in een auto met handmatig choke, en dat die uit getrokken moest worden bij koud weer. Weet niet eens waarvoor dat was
Renault heeft dat toch al jaren? Kan mij nog herinneren dat ik in ieder geval géén Megane wilde omdat die met een knop gestart moest worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
Ik ben atm zo modern dat ik een auto heb die ik met een knop moet starten en daarmee ook het stationair toerental moet regelen...
Dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Luchtfilter op de winterstand en een scherm voor de radiateur...
Kijk eens, een oldksool knopstarterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Renault heeft dat toch al jaren? Kan mij nog herinneren dat ik in ieder geval géén Megane wilde omdat die met een knop gestart moest worden.
Is om de koudstart makkelijker te maken, meer brandstof tov de lucht.quote:Dank je
Moest altijd aan de strip van Jan, Jans en de kinderen denken. Jan vraagt op een zomerse dag aan Jans waarom ze de choke knop uit heeft. Zij dacht dat het bedoeld was om haar handtas aan op te kunnen hangen. Heb het mijn instructeur dus nooit durven vragen
Google zegt mij dat het een Mercedes Benz W123 is. Produktie tussen 1976-1985. Wow.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk eens, een oldksool knopstarter:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens meer in welke auto ik les gehad heb. Mijn eerste 'eigen' auto een opel Corsa was het automatisch. Wel zo makkelijk voor vrouwen zoals ikquote:[..]
Is om de koudstart makkelijker te maken, meer brandstof tov de lucht.![]()
Is al jaren automatisch mbv een bi-metaal.
Huh, je was toch alleen maar gaten aan het boren door dikke stalen platen heen?quote:
Ik heb een W123 diesel uit '77.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google zegt mij dat het een Mercedes Benz W123 is. Produktie tussen 1976-1985. Wow.
Op een schip jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, je was toch alleen maar gaten aan het boren door dikke stalen platen heen?
quote:
31 december steek ik hem in de fik ofzo... Heb ik er nog wat warmte van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Jij gaat hem níet exporteren zoals veel mensen met 'old-timers' nu aan het doen zijn, vooruitlopend op de nieuwe wetgeving?
Het is een binnenvaart schip geweest...quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
31 december steek ik hem in de fik ofzo... Heb ik er nog wat warmte van.
Dan zal het wel een schip blijven, zie zoiets niet zo snel als boot het kanaal oversteken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is een binnenvaart schip geweest...
[ afbeelding ]
Heb hem al iets van zes jaar (en dik twee ton verder) en rij het hele jaar door, hij begint nu ook minder te worden. Ik wilde hem tot de volgende APK datum (aug 2014) blijven rijden, maar nu gaat hij er eerder uit met de nieuwe regelgeving.quote:
Het werk dat gedaan word is aan de opstaande rand met de raampjes er in en aan het gangboord. Knieën en hurken werk dus. en dat boren daar sloop je ook je knieën en voeten mee omdat je er met gewoon handen werk niet doorheen gaat binnen een uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zal het wel een schip blijven, zie zoiets niet zo snel als boot het kanaal oversteken.
Maar goed, gaten boren is dus zwaar werk, want je hebt spierpijn?
320i E30...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef jitzzzze het volgende:
Er gaat niets boven een 4/6 in lijn, in de lengte geplaatst met RWD
Betere foto's gevondenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Het werk dat gedaan word is aan de opstaande rand met de raampjes er in en aan het gangboord. Knieën en hurken werk dus. en dat boren daar sloop je ook je knieën en voeten mee omdat je er met gewoon handen werk niet doorheen gaat binnen een uur
De kweekschool voor zeevaart?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is tegenwoordig toch het modelbouwmuseum?
Hmmm, dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
De kweekschool voor zeevaart?
Nee is een advocaten bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |