De regels van die wet zijn aantoonbaar onjuist. Maargoed, als het nioet kan, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is wettelijk geregeld dus nee. Anders kun jeuüberhaupt alle belastingen diefstal noemen.
Riep je dat ook toen de spaarrente boven de 4% was?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:39 schreef GarryKasparov het volgende:
De regels van die wet zijn aantoonbaar onjuist.
Natuurlijk houdt het op. Verder: oplichting en corruptie is hier ook gewoonweg geen sprake van.quote:Maargoed, als het nioet kan, dan houdt het op.
Gewoon doen, anders via Europees recht ofzo, net zo lang tot heel de media het op pakt, het volk je tot een soort nationale held op neemt, en niemand je meer kan stoppen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:39 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
De regels van die wet zijn aantoonbaar onjuist. Maargoed, als het nioet kan, dan houdt het op.
"Nationale held" van het kaliber Adje of Zanger Rinus misschien..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:43 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Gewoon doen, anders via Europees recht ofzo, net zo lang tot heel de media het op pakt, het volk je tot een soort nationale held op neemt, en niemand je meer kan stoppen!
Waarom verklap je nou meteen het antwoord? Ik had zijn intenties en aanpak wel willen zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is wettelijk geregeld dus nee. Anders kun jeuüberhaupt alle belastingen diefstal noemen.
Dat is waar, long time ago wat velen van ons niet hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Riep je dat ook toen de spaarrente boven de 4% was?
[..]
Waarom geen belasting betalen over het werkelijke bedrag maar over een fictieve potentiële winst? Omdat wettelijk? Dus kop houden en accepteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom verklap je nou meteen het antwoord? Ik had zijn intenties en aanpak wel willen zien.
Een jaartje of 5 geleden nog wel..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is waar, long time ago wat velen van ons niet hebben meegemaakt.
Als je het had uitgegeven had je 21% betaald.quote:Maar het doet pijn om over iets te betalen wat je hebt gespaard ipv uitgegeven. ...
Alleen maar over winst belasting betalen? En geen aftrek bij verlies? Da's niet per sé beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom geen belasting betalen over het werkelijke bedrag maar over een fictieve potentiële winst? Omdat wettelijk? Dus kop houden en accepteren?
5 jaar? Ik loop al een tijdje mee en op spaarrekeningen zonder risico kan ik mij geen rente boven de 3,7% herinneren (Alzheimer?).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een jaartje of 5 geleden nog wel..
[..]
Als je het had uitgegeven had je 21% betaald.
[..]
Alleen maar over winst belasting betalen? En geen aftrek bij verlies? Da's niet per sé beter.
Ik ben geen arts, dus daar doe ik geen uitspraken over, maar het was nog in 2009:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
5 jaar? Ik loop al een tijdje mee en op spaarrekeningen zonder risico kan ik mij geen rente boven de 3,7% herinneren (Alzheimer?).
Ik zeg ook niet gelijk dat je geen kans maakt, maar ik had het wel zijn plannen willen zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom geen belasting betalen over het werkelijke bedrag maar over een fictieve potentiële winst? Omdat wettelijk? Dus kop houden en accepteren?
Ah zit ik er maar een beetje naastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, dus daar doe ik geen uitspraken over, maar het was nog in 2009:
[ afbeelding ]
Haha ik ook, ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:08 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet gelijk dat je geen kans maakt, maar ik had het wel zijn plannen willen zien. Puur uit nieuwsgierigheid.
Andere gegevens wellicht (hoge rentes, gemiddelde rente etc.). Ik haalde het in 2009 in elk geval nog, boven de 4% op een gewone (internet)spaarrekening zonder voorwaarden, vallend onder depositogarantiestelsel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:08 schreef opgebaarde het volgende:
...Maar deze site zegt iets anders
http://www.geldreview.nl/(...)eling-spaarrente.htm
[ afbeelding ]
Vroeger was het 60% over het daadwerkelijke rendement, plus nog eens 0,7% vermogensbelasting..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:10 schreef ejfaar het volgende:
Ze kunnen het ook veranderen naar 60% belasting over een forfaitair rendement van 2%
Jij geeft wel heel snel opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:39 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
De regels van die wet zijn aantoonbaar onjuist. Maargoed, als het nioet kan, dan houdt het op.
Ook goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
Vermogensrendementsheffing afschaffen en gewoon 1,5% vermogensbelasting gaan heffen. Opgelost.
Dat is nog meer dan dat het nu is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
Vermogensrendementsheffing afschaffen en gewoon 1,5% vermogensbelasting gaan heffen. Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |