quote:
Goedenavond jongeluiquote:
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]?
4th of July
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkewaard.
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoeldequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Sorry, vlijtig oudjequote:
Ik wacht op uitleg van Nibb-itquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoelde.
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe metquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe mette lezen/luisteren naar het buitenlandse interventie 'beleid' van de VS, maar eigenlijk doe ik dat al sinds de aanslag op de USS Cole.
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.
Dat ook inderdaad. Ik denk dat de verkiezingen in 2016 heel erg interessant gaan worden, als je ziet welke namen er nu langzaam naar voren komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.
Hé Sloggiquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met dit ding?
http://www.snugpak.com/ou(...)full-length-sleepmat
Ha MM.quote:
Niet comfortabel als in: je vindt het voor geen meter liggen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef jitzzzze het volgende:
Niet specifiek die, maar wel vergelijkbare. Het isoleert, maar het is zeker niet comfortabel. En oprollen kan echt een kutklus zijn; alle lucht moet eruit voordat ie in zijn hoesje past.
Ik heb een ander merk gehad (gewoon van Bever meen ik). Op gras/zand prima slapen, op stenige ondergrond, ahum, niet echt. En zoals Jitzzzze zegt, de lucht eruit krijgen zodat je hem weer in de hoes krijgt, is mij slechts één keer gelukt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met dit ding?
http://www.snugpak.com/ou(...)full-length-sleepmat
Het is iets van twee a drie cm hoog. Het isoleert prima; het is dan ook beter dan op de grond liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ha MM.
[..]
Niet comfortabel als in: je vindt het voor geen meter liggen?
Therm-a-rest schijnt goed, licht en comfortabel te zijn, maar dan betaal je ook 150 euro. Ik ben niet zo kieskeurig als ik in een tent lig, dus zo'n simpel matje is op zich een aardig alternatief. Ik heb er eerder op geslapen en dat ging prima, maar dat was maar voor een paar dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is iets van twee a drie cm hoog. Het isoleert prima; het is dan ook beter dan op de grond liggen.
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Therm-a-rest schijnt goed, licht en comfortabel te zijn, maar dan betaal je ook 150 euro. Ik ben niet zo kieskeurig als ik in een tent lig, dus zo'n simpel matje is op zich een aardig alternatief. Ik heb er eerder op geslapen en dat ging prima, maar dat was maar voor een paar dagen.
met of zonderquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.
Niet echt praktisch als je alleen met een rugzak op pad bent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had zo'n therm a rest, maar mijn voorkeur ging toch echt uit naar een echt luchtbed met zonder kussen. Matrashoes eroverheen en gaan.
Da's dan weer het andere uiterste.quote:
Maar het komt toch niet zo precies met zo'n dun matje lijkt me, als je slaapzak maar goed is en je iets kan knutselen wat je nek weet te ondersteunen zit je goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's dan weer het andere uiterste.
Ik heb in mei een paar nachten op zo'n strandmatje geslapen die aan één kant met folie was bekleed, daar werd ik niet heel vrolijk van.
Nee, het gaat me ook niet om de isolatie; ik heb het niet snel koud. Zo'n matje biedt echter toch net iets meer comfort dan een simpel eiermatje denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar het komt toch niet zo precies met zo'n dun matje lijkt me, als je slaapzak maar goed is en je iets kan knutselen wat je nek weet te ondersteunen zit je goed
I doelde ook op een luchtmatje, eiermat was een grapjequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, het gaat me ook niet om de isolatie; ik heb het niet snel koud. Zo'n matje biedt echter toch net iets meer comfort dan een simpel eiermatje denk ik.
Ik zal morgen eens bij de Bever op een paar matjes gaan liggen.
Die hebben toch alleen maar die strandmatjes met iso-materiaal?quote:
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
I doelde ook op een luchtmatje, eiermat was een grapje
Zit je al bij de kmarns?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.
Die Therm-a-rests schijnen wel goed te zijn, toch maar eens overwegen daar wat meer geld aan uit te geven. Goedkoop is duurkoop, zullen we maar zeggen.
Test dan in de winkel meteen hoe goed je de lucht er weer uitkrijgt. Denk dat dat jou beter zal afgaan dan mij, want ik ben natuurlijk weer zo'n vrouwtje zonder krachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb er namelijk bijna een week op geslapen (nou ja, mijn matje was nog dunner), dus zo gek ben ik wel.
Die Therm-a-rests schijnen wel goed te zijn, toch maar eens overwegen daar wat meer geld aan uit te geven. Goedkoop is duurkoop, zullen we maar zeggen.
Helderquote:
http://www.xenos.nl/assor(...)fopblazende-slaapmatquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen maar die strandmatjes met iso-materiaal?
* MaryMouse verwent is, slaapt niet meer op matjes, zoekt via mobieltje wel naar het dichtstbijzijnde 4 sterren hotel
Oeh, er is een camo versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
http://www.xenos.nl/assor(...)fopblazende-slaapmat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |