quote:
Goedenavond jongeluiquote:
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]?
4th of July
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als je de achtergrond van de opstand tegen de Britten kent, en je ziet dan wat er de laatste tijd allemaal gebeurt... dat is toch wel een flinkewaard.
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoeldequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Sorry, vlijtig oudjequote:
Ik wacht op uitleg van Nibb-itquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat is in elk geval hoe ik er over denk. Weet niet of Nibb-it het ook zo bedoelde.
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Die link had ik niet gelegd.
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe metquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.washingtontime(...)endence-while-abett/
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je. Die link had ik dus niet gelegd. Ik zit af en toe mette lezen/luisteren naar het buitenlandse interventie 'beleid' van de VS, maar eigenlijk doe ik dat al sinds de aanslag op de USS Cole.
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijd dat er eens een flinke bezem door Congress en het Witte Huis wordt gehaald.
Dat ook inderdaad. Ik denk dat de verkiezingen in 2016 heel erg interessant gaan worden, als je ziet welke namen er nu langzaam naar voren komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beter, aanpakken van de lobbies. Daardoor zitten die lui in Congress en het Witte Huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |