Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef -Spaghetti- het volgende:
Schweinsteiger 1-0.. in 7e minuut. Weet iemand hoe je moet spelen tegen topploegen. Ik win bijna alles, maar komt het tot topploegen dan verlies ik gelijk of word ik afgeslacht... Lijkt alsof je een hele topteam moet KOPEN om te kunnen winnen...
Toch wel een leuk idee om een klein land te coachen en een club in een ander land te pakkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef MMUFC het volgende:
0-0 thuis tegen Honduras. Ben benieuwd hoe ver ik ga komen. Verder doen Mexico, VS, Costa Rica en Trinidad & Tobago mee..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, een Costa Ricaanse kerel die Ergotelis gaat managen. Dat moet wel fout gaan
Wat houdt die odds in?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uit
Enjoy it while you canquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
Sinds dat Eriksen, Siggy en de Jong terug zijn van hun langdurige blessures begint het te lopen![]()
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopierenquote:
Nou even testen! Ik heb hem even gelezen. Kijken hoe die het gaat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopieren
Want?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat is dit nou? Heeft het bestuur besloten dat West Brom mijn moederclub wordt terwijl die gasten net zijn gedegradeerd uit de Premier League.
Ik wil goddomme helemaal geen moederclub!
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.quote:
Ander baan zoeken dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.
Misschien is het ook wel een beetje overdreven, maar vind het niet getuigen van veel vertrouwen in de toekomst.
Alleen de toptalenten waarvan ik denk dat ik ze sowieso in de toekomst (pakweg 1 á 2 jaar later) als een vaste kracht zie. De talentjes met slechte potenties daar doe ik niks mee en als hun contract eindigt dan geef ik ze een vrije transfer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef InGebruik het volgende:
Vraagje, verhuren jullie -18 spelers ook al?
Ik kreeg het idee (van forumleden hier) dat die downloads met hoofdklasse en topklasse vaak vastlopen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef karton2 het volgende:
Ik wil gaan beginnen met FM 2013 maar ik zie dat Nederland geen hoofdklasse en topklasse heeft.
Hier en hier staan wel updates voor Nederland (en andere landen), maar zijn dit ook degene die jullie aanraden?
Meestal eerst laten begeleiden bij eigem club zodat de mentale stats omhoog gaan en san seizoen erop verhuren met terugroep optiequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Alleen de toptalenten waarvan ik denk dat ik ze sowieso in de toekomst (pakweg 1 á 2 jaar later) als een vaste kracht zie. De talentjes met slechte potenties daar doe ik niks mee en als hun contract eindigt dan geef ik ze een vrije transfer.
Klaassen kan er bij mij echt nooit iets van. Wat is je geheim?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef dion_v_k het volgende:
Zelfs nu Eriksen en de Jong weer fit zijn begint Klaassen een onmisbare speler te worden..
Scoort als CM nu al 4 wedstrijden op rij + de nodige assists![]()
Geweldig
ga naar ijsland of rusland !!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
Ik ben mijn Dordrecht game een beetje zat, iemand tips voor een leuk nieuw avontuur? Geen Engelse competitie, dat heb ik onderhand wel gezien.
In Rusland heb je die regeling van een maximum aantal buitenlanders toch? Zie ik niet echt zitten. Zeker aangezien je weinig goede Russische regens zult gaan vinden.quote:
ijsland heeft geen regels, korte competitie alleen lage kwaliteitsploegen, en als je het slim aanpakt is rusland ook leuk, heb met anzhi cl gewonnen door alleen maar buitenlanders in de aanval en een volledig Russische verdediging en dat werkte geweldigquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Rusland heb je die regeling van een maximum aantal buitenlanders toch? Zie ik niet echt zitten. Zeker aangezien je weinig goede Russische regens zult gaan vinden.
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ijsland heeft geen regels, korte competitie alleen lage kwaliteitsploegen, en als je het slim aanpakt is rusland ook leuk, heb met anzhi cl gewonnen door alleen maar buitenlanders in de aanval en een volledig Russische verdediging en dat werkte geweldig
nou ik had een hongaar, een kameroener, braziliaan, marrokkaan, ijslander en het ging allemaal goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?
Ze leren bijna allemaal de taal in een jaar of twee maximaal. Dat is belangrijker dan hun nationaliteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?
Je wil m toch kwijt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef diedjuh het volgende:
Hoe verkopen jullie je spelers? Wachten jullie op een goed aanbod of bieden jullie je spelers aan? Want toen ik een speler aanbood, werd hij ongelukkig, omdat hij niet weg wilde.
Maar voor hoeveel bied je hem dan aan? Want de marktwaarde is vaak te laag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Je wil m toch kwijt.
Dat ongelukkig zijn kun je nog altijd als je hem niet verkocht krijgt wel wegpraten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef lesleyyb het volgende:
beginnen aan een missie om mijn clubje weer bovenaan de ranglijst te krijgen, GO TWENTE !!!
In mijn vorige game met Sparta had ik hem gehuurd en was hij 1 van de belangrijkste spelers voor me op CM en dan dynamisch (ondersteunen).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klaassen kan er bij mij echt nooit iets van. Wat is je geheim?
Ben dat ook gaan doen. Wel op basis van mijn eigen 4-4-2 tactiek, dus ben benieuwd of het wat gaat uithalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben die odds tactiek gaan gebruiken.
Eerste 3 wedstrijden heb ik 2x de attack en 1x de counter(Corinthians) gebruikt. Alle 3 de keren veel schoten op doel, maar niet gescoord.
Vervolgens in de kwart finale Sao Paulo State Championship tegen Ituano weer attack. Was weer de eerste wedstrijd van Neymar na een blessure die hem een maand aan de kant hield. 3-0. 2x Neymar en hij miste ook nog een penaltyIn de halve finale wacht Sao Paulo, dat wordt nog een keer met counter spelen
Ik heb gewoon die 4-3-3 van die link gepakt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben dat ook gaan doen. Wel op basis van mijn eigen 4-4-2 tactiek, dus ben benieuwd of het wat gaat uithalen.
Speel met Tonbridge Angels in de Blue Square South.
Zelfs als ik hem bij Ajax verhuur aan een kleine club komt hij amper aan spelen toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn vorige game met Sparta had ik hem gehuurd en was hij 1 van de belangrijkste spelers voor me op CM en dan dynamisch (ondersteunen).
In plaats van hem verhuren wilde ik hem ook de kans geven nu bij Ajax in diezelfde rol en hij doet het uitstekend![]()
Ook heb ik hem een aantal wedstrijden als vooruitgeschoven spelmaker gebruikt (aanvallend) en doet hij het beter dan Siem de Jong
in vriendschappelijke wedstrijd en voorronde el attack gebruikt, resultaat: (laatste 3 wedstrijden) http://puu.sh/3vyd3.jpgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die 4-3-3 van die link gepakt..Je bent een lamme tak of niet..
Misschien vind je dit een leuke database. Zit alles in tot 5e klassequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef karton2 het volgende:
Ik wil gaan beginnen met FM 2013 maar ik zie dat Nederland geen hoofdklasse en topklasse heeft.
Hier en hier staan wel updates voor Nederland (en andere landen), maar zijn dit ook degene die jullie aanraden?
Oeh, die zocht ik al. Misschien weer eens een uitdaging gaan starten daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Misschien vind je dit een leuke database. Zit alles in tot 5e klasse
Tegen Santa Coloma moet je ook wel met zulke cijfers winnen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef lesleyyb het volgende:
iendschappelijke wedstrijd en voorronde e
Ik denk dat ik die ook eens op ga pakken.. Want ik merk dat me concentreren op Santos toch ook wel zwaar is, snel afgeleid..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, die zocht ik al. Misschien weer eens een uitdaging gaan starten daarmee.
Ooit eens een keer bij FM11 gedaan. Niet verder gekomen de jupiler league toen.
Hij had bij mij de 1e seizoenshelft een 7.28 met 5 goals en 5 assists in 13 wedstrijden..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs als ik hem bij Ajax verhuur aan een kleine club komt hij amper aan spelen toe.
Als hij speelt, raakt hij ook nog eens geblesseerd en wordt ook niet beter.
Ik heb hem dus opgegeven. Mooi dat hij het bij jou wel goed doet.
Tof.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik iets gemist?
Nu ff teruglezen, tot over een paar uur
M'n eigen cluppie zit er ook inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Vakantie?quote:
En het eerste wat hij deed toen 'ie thuis kwam was me op msn vertellen dat hij een pilsje had opengetrokken en FM13 naar hem lonktequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En het eerste wat hij deed toen 'ie thuis kwam was me op msn vertellen dat hij een pilsje had opengetrokken en FM13 naar hem lonkte
Hovv is back
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Sejt het volgende:
Man United wilt mijn topverdediger hebben voor 30mln. 'Nee' gezegd en heb een verbeterd contract aangeboden.
Natuurlijk kan ik hem nooit eeuwig behouden, maar ik vind het te vroeg om hem nu al te laten gaan.
[ afbeelding ]
Langste reeks is 6 seizoenen, heb een jochie van 16 een jongeman van 22 zien wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Jij maakt ze toch nooit langer mee dan 3 seizoenen
Wie staat er bovenaan? ADO, Utreg, Grunn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 6e met Ajax na 29 wedstrijden![]()
Spelen met jeugd is kut![]()
Als ik niet ontslagen word ga ik heel Brazilië leegkopen![]()
Spelen met jeugd is baas man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 6e met Ajax na 29 wedstrijden![]()
Spelen met jeugd is kut![]()
Als ik niet ontslagen word ga ik heel Brazilië leegkopen![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Langste reeks is 6 seizoenen, heb een jochie van 16 een jongeman van 22 zien worden
Haters gonna hate.quote:
PSV 68quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan? ADO, Utreg, Grunn?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in 29 wedstrijden maar 36 keer gescoort, 2 minder dan nummer laatst Zwolle met 38 doelpunten![]()
![]()
![]()
Klopt, ik heb dit ook nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat is wel erg weinig hoor. Hoe speel je?
Dat is nou niet bepaald een slecht team ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dit ook nog nooit meegemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ouchquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PSV 68
Vitesse 61
Feyenoord 60
Twente 59
Ajax 56
5 punten boven nummer 6 Grunnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OuchHoever sta je boven de teams onder je?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Als Bojan IRL naar Ajax gaat wil ik een nieuwe game starten![]()
![]()
![]()
Die klimmen nog wel over je heenquote:
Hij wil zich bewijzen. Net zoals ik een groot talent voortaan in de basis laat beginnen op t middenveld, en de speler die voorheen basisspeler was laat invallen. Nu heeft dat talent een kleine blessure dus speelt die andere weer in de basis, en hoppa, 2 assists, een 9.7 en MoMquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn tweede spits schiet er even 5 in tijdens een wedstrijd, bij afwezigheid van mijn eerste spits. Niks mis mee.
Mogen we alleen maar blij zijn als het Messi is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou gewoon afwachten hoor. Het is Messi niet.
Nee maar jij doet wel alsof het Messi is. Is gewoon afwachten natuurlijk. Al kan het nooit slechter zijn dan Derkie en Lukoki.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mogen we alleen maar blij zijn als het Messi is?
Dus voor de duidelijkheid;quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar jij doet wel alsof het Messi is. Is gewoon afwachten natuurlijk. Al kan het nooit slechter zijn dan Derkie en Lukoki.
Je hebt het nu helemaal doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid;
![]()
![]()
![]()
![]()
= Messi
= Bojan
Je bent echt alles aan het teruglezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij wil zich bewijzen. Net zoals ik een groot talent voortaan in de basis laat beginnen op t middenveld, en de speler die voorheen basisspeler was laat invallen. Nu heeft dat talent een kleine blessure dus speelt die andere weer in de basis, en hoppa, 2 assists, een 9.7 en MoM
Hij's gek die goserquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent echt alles aan het teruglezen![]()
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent echt alles aan het teruglezen![]()
Waarom lees je dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Van Halen op, Kannonnetje erbij, niks mis mee
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lees je dat allemaal terug?
quote:
Daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NOOIT een VC wegdoen als je nog maar met 10 man speelt
1 heel jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef MMUFC het volgende:
Begonnen in de 5e klasse met OVV '67. Een clubje waar ik al mijn jaren(1 jaar), dat ik zelf gevoetbald heb, gesleten heb. Mijn eerste aankoop is Marten Boverhof. Hij speelde in de periode 2005-2007 bij PSV in de jeugd speelde. Tegenwoordig is hij fysiotherapeut en assistent trainer bij VV Montfoort.
Bij mij was het ook geen groot succes. Gebrek aan talent en gebrek aan leuke teamgenotenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
Heb zelf een tijdje bij Vitesse Delft gevoetbald, werd geen succes
Bij ons gingen we tegen een team waar iedereen een kop kleiner was. Iedereen dacht dat we die wedstrijd makkelijk zouden winnen, mooi niet dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij was het ook geen groot succes. Gebrek aan talent en gebrek aan leuke teamgenoten
Wij verloren zelfs een keer van een meisjesteamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij ons gingen we tegen een team waar iedereen een kop kleiner was. Iedereen dacht dat we die wedstrijd makkelijk zouden winnen, mooi niet dus
Trauma
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij verloren zelfs een keer van een meisjesteam
Wij verloren toen elke week, en ze wonnen pas toen ik er niet bij wasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verlaat dit topic, ik kan dit niet toestaan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij verloren toen elke week, en ze wonnen pas toen ik er niet bij was
Ik scoorde mijn eerste penalty toen die keeper nog wat stond te praten bij die paal. God wat was ik slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er toen werd bepaald wie er een paar klassen hoger gingen en wie niet, en dat werd bepaald door penalty schieten. Er kwam toen een heuse echte meneer van het eerste in het doel staan en die moest iedereen dan verschalken. En ik scoorde
Even later ging ik weg van voetbal want ik ging liever naar de Luchtscouting
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik scoorde mijn eerste penalty toen die keeper nog wat stond te praten bij die paal. God wat was ik slecht
Ik ben met voetbal gestopt voor landscoutingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er toen werd bepaald wie er een paar klassen hoger gingen en wie niet, en dat werd bepaald door penalty schieten. Er kwam toen een heuse echte meneer van het eerste in het doel staan en die moest iedereen dan verschalken. En ik scoorde
Even later ging ik weg van voetbal want ik ging liever naar de Luchtscouting
Ik kan er nog steeds geen hout van trouwens. Krijg een bal 2 meter voor een leeg doel nog over.quote:
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben met voetbal gestopt voor landscouting
Ik heb in dat jaar 1x gescoord.. De enige wedstrijd dat mijn ouders konden komen kijken
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen hout van trouwens. Krijg een bal 2 meter voor een leeg doel nog over.
Ik was middenvelder, maar droomde altijd in het veld over tekenfilmsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.
[..]
Zoiets als dit?
Ik ben een half jaar linksback geweest en een half jaar linker middenvelder. En ik hoopte altijd dat de spits er niet was, aan de ene kant omdat het een gigantische klojo was, en aan de andere kant omdat ik dan in de spits stondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.
[..]
Zoiets als dit?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar linksback geweest en een half jaar linker middenvelder. En ik hoopte altijd dat de spits er niet was, aan de ene kant omdat het een gigantische klojo was, en aan de andere kant omdat ik dan in de spits stond
Cow & Chicken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was middenvelder, maar droomde altijd in het veld over tekenfilms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
Hovv is terug en we gaan weer totaal off topicDie foto blijft geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Dat haar, dat shirt, dat duimpje, dat brilletjequote:
Heb ik nooit wat mee gehadquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
Hovv is terug en we gaan weer totaal off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat haar, dat shirt, dat duimpje, dat brilletje![]()
Dat alles![]()
![]()
Children of the night. What music they make.
Je hebt iig een prijs!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
Na 33 wedstrijden sta ik 5e met Ajax, wel de beker net gewonnen en misschien word ik nog 4e maar dan moet Twente uit van RKC verliezen en ik thuis van Feyenoord winnen.. Dat 1e zie ik sowieso niet gebeuren dus al met al een zeer teleurstellend seizoen![]()
Hopelijk krijg ik een redelijk transferbudget deze zomer en kan ik wat belangrijke aankopen doen
Slaap zequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef dion_v_k het volgende:
Die laatste wedstrijd bewaar ik voor morgen en dan breekt er uiteraard weer een lange transferperiode aan.
Boerrigter
Schöne
Kolbeinn
Blind
Alderweireld
Moisander
Mogen allemaal vertrekken..
Benzia wordt de 1e spits.
Veltman is de vervanger van Alderweireld.
Muniesa de vervanger van Blind (LV).
en Fischer wordt de vaste AML.
Van het transfergeld, ik schat zo'n 30 miljoen ga ik een goede VR en VC kopen, metname de VC is topprioriteit want Moisander is de grootste kneus ooit in FM![]()
Tot morgen maar weer![]()
![]()
PSG.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef knight18 het volgende:
Heb met verschillende teams al gespeeld (oa Feyenoord, Botafogo etc..)
Nu wil ik opnieuw beginnen en ben op zoek naar een team met genoeg financiele mogelijkheden en dat team moet geen topclub zijn.
Ik was begonnen met anzhi maar het probleem is dat weinig topspelers er willen komen.
Wie heeft er goede alternatieven?
Zit ook met het probleem dan die ik met Anzhi had. Genoeg geld, maar bijna geen goede spelers die er willen komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg clubs in Engeland met geld? QPR, Cardiff, Mansfield
Je wil toch een uitdaging? Zijn ook genoeg goede spelers te halen voor die ploegenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef knight18 het volgende:
[..]
Zit ook met het probleem dan die ik met Anzhi had. Genoeg geld, maar bijna geen goede spelers die er willen komen.
Hoe doet die tot klasse 5 het bij jouw? Is die een beetje vooruit te branden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Je wil toch een uitdaging? Zijn ook genoeg goede spelers te halen voor die ploegen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg clubs in Engeland met geld? QPR, Cardiff, Mansfield
Hier staat het record op naam van Matavz, met 13 seconden.quote:
Had database geladen en club gekozen. Vervolgens deed hij van 33 dagen tot eerste wedstrijd tot 32 dagen tot eerste wedstrijd 2 minuten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
@MMUFC is de database al geladen?
Niksquote:Op zondag 7 juli 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, jij had Fierro toch bij Feyenoord? Wat heb je voor hem betaald?
Ah oke, ik heb hem net gekocht voor 3,2 miljoenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
NiksHij was transfervrij in 2014.
Maar in vorige games betaalde ik nooit meer dan 2,5-3 miljoen.
Prima dealquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb hem net gekocht voor 3,2 miljoen
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Prima dealnu in 2018 zou ik makkelijk 30+ miljoen voor hem vangen, dus daar ga je zeker winst op maken. En veel goals natuurlijk!
[ afbeelding ]
Tip: geef hem de rol poacher (afmaker), zet counteraanval aan en laat wat spelers vanuit verdediging/middenveld wat lange ballen spelenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest huilen toen ik de 2e zin las![]()
Ja ik ben als 5e geeindigd met Ajax
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tip: geef hem de rol poacher (afmaker), zet counteraanval aan en laat wat spelers vanuit verdediging/middenveld wat lange ballen spelen
Abnormaal veel blessures gehad.quote:
6 Maanden is wel absurd lang ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Abnormaal veel blessures gehad.
Het 1e jaar zijn Eriksen, Kolbeinn en Toby je sleutelspelers.
In Aug. raakte Eriksen voor 6 maanden geblesseerd, Kolbeinn is in het totaal wel 4 maanden out geweest en Toby zo'n 3 maanden..
Metname in de periode dat Eriksen niet beschikbaar was heb ik heel veel punten laten liggen
Langste hier was 8 maanden, dat is echt zuurquote:Op zondag 7 juli 2013 00:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
6 Maanden is wel absurd lang ja.
In mijn Feyenoord game is Eriksen heel lang bij Ajax gebleven - medio 2016 ging hij pas naar Barca.
Hier was Iniesta geblesseerd voor 8/9 maanden zag ik, maar hij wordt wel genoemd als mogelijk winnaar van Wereld speler van het jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Langste hier was 8 maanden, dat is echt zuur
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier was Iniesta geblesseerd voor 8/9 maanden zag ik, maar hij wordt wel genoemd als mogelijk winnaar van Wereld speler van het jaar![]()
Lijkt me dat dat automatisch gaatquote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om even op dat ideetje van me terug te komen (post #173), ik vraag me af hoeveel werk het is om je team in Engeland te krijgen. Stad en stadion is al snel geregeld, maar hoe zit het met bijv. de beker? Moet je je team uit de KNVB halen en bij de verschillende Engelse cups inschrijven of is dat automatisch na de swap?
Probeer het eensquote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om even op dat ideetje van me terug te komen (post #173), ik vraag me af hoeveel werk het is om je team in Engeland te krijgen. Stad en stadion is al snel geregeld, maar hoe zit het met bijv. de beker? Moet je je team uit de KNVB halen en bij de verschillende Engelse cups inschrijven of is dat automatisch na de swap?
Beter dan Duitsersquote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je wel allemaal Engelse regens toch
Hij's fijn.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb ff Twente en Millwall geswapped (jaja, nPower Championship) en laatstgenoemde is de eerste Zeeuwse profclub in NL
Ze zitten in Vlissingen, al zou ik ze graag in een of ander prutdorp in zeeuws-vlaanderen willen zetten, gewoon omdat het kan...quote:
Hij lijkt me een mooiboy dus die komt er soberso niet inquote:Op zondag 7 juli 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ooit met die Zweed Ekdal gespeeld (van Cagliari)?
[ afbeelding ]
Hij dus.
Nog niet mee begonnen. Ga eerst wat proberen te maken van Tonbridge Angels.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe doet die tot klasse 5 het bij jouw? Is die een beetje vooruit te branden?
Hoe werkt het?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Prognose 24e, awww yeah
Ik in FM12. Prima middenvelder, maar niet teveel voor betalen. Bij mij speelde hij toen constant, maar blonk nooit uit. Ook scoorde hij vrij weinig.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ooit met die Zweed Ekdal gespeeld (van Cagliari)?
[ afbeelding ]
Hij dus.
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:49 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoe werkt het?
Wel met eigen twente spelers toch?
Ga je meteen beginnen met spelen of simuleren?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Club en stadion naar een Engelse stad verhuizen, even aangeven dat je in Engeland speelt en dus ook meedoet aan de cups en dat voor je tegenstander ook doen (maar dan dus eredivisie, nederland, knvb beker)
Meteen spelen natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je meteen beginnen met spelen of simuleren?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
zit net alles door te lezen...wanneer heb je bij Vitesse Delft gespeeld? Daar speel ik nu al inmiddels 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
[..]
zit net alles door te lezen...wanneer heb je bij Vitesse Delft gespeeld? Daar speel ik nu al inmiddels 15 jaar ofzo
ik ken wel een micha...maar zullen er meer van zijn haha. Brilletje?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.... heb nog wel een foto van m'n ploeg liggen, kan m wel inscannen ofzo.
Ken je Micha van Dasler?
Volgens mij niet. Hij heeft rood haar en sproeten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ik ken wel een micha...maar zullen er meer van zijn haha. Brilletje?
Of werkloos zijn of op vakantie gaan door op de datum te klikken, in het vakje van de volgende dag op dat kleine pijltje linksonder klikken en aangeven hoe lang je op vakantie gaatquote:
OK. Ik wil namelijk een keer het spel simuleren tot 2066.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of werkloos zijn of op vakantie gaan door op de datum te klikken, in het vakje van de volgende dag op dat kleine pijltje linksonder klikken en aangeven hoe lang je op vakantie gaat
Zet je computer aan, start FM13, ga op vakantie en kom over een week maar terug, want dat duurt evenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
OK. Ik wil namelijk een keer het spel simuleren tot 2066.
BIj mij duurde 2017 al kang. Ik ben trouwens vooral benieuwd of er dan gekke clubs landskampioen zijn gewordenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zet je computer aan, start FM13, ga op vakantie en kom over een week maar terug, want dat duurt even
Ik heb ooit eens een simulatie gezien, volgens mij is hij ooit hier gepost.., die liep tot het jaar 2800 ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
BIj mij duurde 2017 al kang. Ik ben trouwens vooral benieuwd of er dan gekke clubs landskampioen zijn geworden
Wie speelden er Eredivisie?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een simulatie gezien, volgens mij is hij ooit hier gepost.., die liep tot het jaar 2800 ofzoBlackburn en Tottenham zaten in de laagste divisies van Engeland en de kleinste clubs hadden de CL wel eens gewonnen.
Was wel leuk om te zien
Zet aan danquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
BIj mij duurde 2017 al kang. Ik ben trouwens vooral benieuwd of er dan gekke clubs landskampioen zijn geworden
In het spel niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef lesleyyb het volgende:
zo'n slecht team is dit niet [ afbeelding ]
vooral gefocust op aanvallers (omdat castaignos bagger is)
die ramon, scoort gwn 10 goals in 3 wedstrijden, hij en kadlec krijgen wel voorkeur boven castaignosquote:
Dat maakt castaignos in het spel niet slechtquote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
die ramon, scoort gwn 10 goals in 3 wedstrijden, hij en kadlec krijgen wel voorkeur boven castaignos
ik gebruik gwn steeds dezelfde tactiek en hij ziet maar dat hij goed speelt in zijn rolquote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dat maakt castaignos in het spel niet slecht
Je moet hem natuurlijk wel goed gebruiken
Weet ik niet meer, is al wat maandjes geleden gepost hier..quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Wie speelden er Eredivisie?
Weet je ook nog welk topic want ik probeer er nu naar te zoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is al wat maandjes geleden gepost hier..
Verslaafdequote:Op zondag 7 juli 2013 17:22 schreef dion_v_k het volgende:
Genoeg zon gezien vandaag, zometeen FM maar weer eens aanzwengelen
Ik ben dus niet de enige hierquote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Enigszins aardige start met Twente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel wel 4-2-3-1, eens kijken wat er gebeurt als ik 4-1-3-2 ga spelen
Haaaaaiquote:
Ja. Moet je het downloaden, mapje logo's aanmaken in mapje graphics. Dan zet je die zooi erin. Dan ga je naar instellingen en skin herladen. En skin cache uitzetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef BlaBla87 het volgende:
Kun je trouwens ook nog een logopack inbrengen als je al met een savegame bezig bent?
En zo ja hoe werkt die zooi eigenlijk, nog nooit gedaan
Waar kan ik dat logopack t beste weghalen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Moet je het downloaden, mapje logo's aanmaken in mapje graphics. Dan zet je die zooi erin. Dan ga je naar instellingen en skin herladen. En skin cache uitzetten.
Als je dadelijk promoveerd krijg je toch een bak met geld dus dan sta je gelijk weer in de +quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merk wel dat ik dik verlies maak met Twente, ookal heb ik de inkomsten ongeveer gelijkgesteld aan de andere clubs in de NPC (van maar één soort inkomsten naar vier verschillende, en dan nog verlies draaien).
Ik heb wel Douglas verkocht voor 11M, meneer zat vanaf het begin al te janken dat 'ie hogerop wilde spelen:
- "ik wil weg boehoe"
- ambitie blabla we komen er wel
- "wanneer wil je dat doen dan?"
- volgend seizoen spelen we een niveau hoger
- "boehoe dat is niet hoog genoeg" (de PL is meneer niet goed genoeg
)
- rot dan maar op, teringflikker
- "je gaat niet professioneel met me om"
*schop Douglas naar het tweede*
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49007-Shiny-logo-s-(FM-2013)quote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat logopack t beste weghalen?
Ah, die zijn wel nice. Heb zelf deze: http://sortitoutsi.net/graphics/style/3/metallic-logosquote:Op maandag 8 juli 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49007-Shiny-logo-s-(FM-2013)
Denken dat dat veel is.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BlaBla87 het volgende:
Echt niet te geloven dit, koop nooit Jovetic
[ afbeelding ]
Wou hem sowieso na dit seizoen om die reden al verkopen blessure net die ongeveer 3 maand gaat duren.
Word lastig dat geld herinvesteren als die gast pas aan het einde verkocht gaat worden
Elke maand geblesseerd is echt niet gezond hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat dat veel is.
Eriksen, Kishna, Boilesen, allemaal veel erger. Pato ook.
In mijn spel met Denemarken zijn al mijn spelers met een hoge PA (regens) bijna non-stop geblesseerd en kunnen nooit meedoen met interlands.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merk wel dat ik dik verlies maak met Twente, ookal heb ik de inkomsten ongeveer gelijkgesteld aan de andere clubs in de NPC (van maar één soort inkomsten naar vier verschillende, en dan nog verlies draaien).
Ik heb wel Douglas verkocht voor 11M, meneer zat vanaf het begin al te janken dat 'ie hogerop wilde spelen:
- "ik wil weg boehoe"
- ambitie blabla we komen er wel
- "wanneer wil je dat doen dan?"
- volgend seizoen spelen we een niveau hoger
- "boehoe dat is niet hoog genoeg" (de PL is meneer niet goed genoeg
)
- rot dan maar op, teringflikker
- "je gaat niet professioneel met me om"
*schop Douglas naar het tweede*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Koude rillingquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Als je dadelijk promoveerd krijg je toch een bak met geld dus dan sta je gelijk weer in de +
Hihiquote:
En, Telstar al CL winnaar?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
zoals beloofd neem ik vakantie tot 2066
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Hij blijft steken op 17 juli 2012
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Hij blijft steken op 17 juli 2012
Oh ik dacht dat het een grapje wasquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik ga het opnieuw proberen met minder competities geladen. En nu onderbreekt hij de vakantie
Ik wou net op de berichtenknop drukken, gaat hij in verwerkstand. Er staat nu, volgende wedstrijd: hints en tipsquote:
ok.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik wou net op de berichtenknop drukken, gaat hij in verwerkstand. Er staat nu, volgende wedstrijd: hints en tips
Hoe ver ben je nu dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik probeer morgen el vakantie te nemen, nu duurt het mij te lang
Gewoon 's ochtends aanzetten en dan lekker in de tuin zitten ofzo de hele dag en dan 's avonds weer checken.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik probeer morgen el vakantie te nemen, nu duurt het mij te lang
Hoe gaat het eigenlijk met Go Ahead?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends aanzetten en dan lekker in de tuin zitten ofzo de hele dag en dan 's avonds weer checken.
Morgen krijg je antwoord.quote:
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Morgen krijg je antwoord.
EDIT: ik dacht dat je bedoelde hoe GAE het deed in 2066, maar je had tegen iemand die met GAE speelt
CL al gewonnen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging op rolletjes, vandaag niet gespeeld.
Ik kom er ook in terecht ben ik bangquote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik heb helaas nog een sterke FM-dip
Omdat ik al alles gewonnen heb en ik redelijk makkelijk kampioen wordt. Al zijn er nog genoeg uitdagingen. Zo is mijn stadion nog te klein.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe komt jouw bijna-dip? Bij mij komt de dip door dat het spel een keer crashte en ik stond net op het punt periodekampioen te worden waardoor de doelstellingen van het bestuur haalbaar zouden zijn.
Minimaal 75.000 man in je stadion krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik al alles gewonnen heb en ik redelijk makkelijk kampioen wordt. Al zijn er nog genoeg uitdagingen. Zo is mijn stadion nog te klein.
Met wie speel je?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef quer het volgende:
wat is een goede spits van max 12-13 mil? 1e seizoen
Dat had ik in FM12 met Ajax, alleen dan nog een stukkie groter (89.000). Maar heb ik niet eens in gespeeld. Bestuur besloot om te bouwen, keek ik het nog een weekje aan, maar vond ik het mooi geweest. 5x op rij de CL winnen is ook niet altijd leuk. Nu heb ik met GAE stadion van 36.000quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Minimaal 75.000 man in je stadion krijgen![]()
Dit had ik met Ajax (78.000) en naar mijn naam vernoemd3 wedstrijden in gespeeld en toen gekapt
nieuwe save begonnen met swansea nadat de vorige save corrupt werdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
Ik zou Benzia kopen, 1e seizoen speelt hij redelijk (hij is namelijk pas 17) maar het 2e seizoen begint hij te vlammen![]()
Wordt ook een van de beste spitsen in het spel. Na het 1e seizoen is hij ook niet haalbaar meer.
Anders Carlos Fierro
Word leuk volgend jaar met FMquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
Na Bojan Krkic is nu ook Sergi Roberto op weg naar Ajax![]()
Maargoed dat ik hem net in mijn game gehuurd heb, hoef ik geen nieuwe game te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |