Dus voor de duidelijkheid;quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar jij doet wel alsof het Messi is. Is gewoon afwachten natuurlijk. Al kan het nooit slechter zijn dan Derkie en Lukoki.
Je hebt het nu helemaal doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid;
![]()
![]()
![]()
![]()
= Messi
= Bojan
Je bent echt alles aan het teruglezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij wil zich bewijzen. Net zoals ik een groot talent voortaan in de basis laat beginnen op t middenveld, en de speler die voorheen basisspeler was laat invallen. Nu heeft dat talent een kleine blessure dus speelt die andere weer in de basis, en hoppa, 2 assists, een 9.7 en MoM
Hij's gek die goserquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent echt alles aan het teruglezen![]()
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent echt alles aan het teruglezen![]()
Waarom lees je dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Van Halen op, Kannonnetje erbij, niks mis mee
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom lees je dat allemaal terug?
quote:
Daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NOOIT een VC wegdoen als je nog maar met 10 man speelt
1 heel jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef MMUFC het volgende:
Begonnen in de 5e klasse met OVV '67. Een clubje waar ik al mijn jaren(1 jaar), dat ik zelf gevoetbald heb, gesleten heb. Mijn eerste aankoop is Marten Boverhof. Hij speelde in de periode 2005-2007 bij PSV in de jeugd speelde. Tegenwoordig is hij fysiotherapeut en assistent trainer bij VV Montfoort.
Bij mij was het ook geen groot succes. Gebrek aan talent en gebrek aan leuke teamgenotenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
Heb zelf een tijdje bij Vitesse Delft gevoetbald, werd geen succes
Bij ons gingen we tegen een team waar iedereen een kop kleiner was. Iedereen dacht dat we die wedstrijd makkelijk zouden winnen, mooi niet dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij was het ook geen groot succes. Gebrek aan talent en gebrek aan leuke teamgenoten
Wij verloren zelfs een keer van een meisjesteamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij ons gingen we tegen een team waar iedereen een kop kleiner was. Iedereen dacht dat we die wedstrijd makkelijk zouden winnen, mooi niet dus
Trauma
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij verloren zelfs een keer van een meisjesteam
Wij verloren toen elke week, en ze wonnen pas toen ik er niet bij wasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verlaat dit topic, ik kan dit niet toestaan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij verloren toen elke week, en ze wonnen pas toen ik er niet bij was
Ik scoorde mijn eerste penalty toen die keeper nog wat stond te praten bij die paal. God wat was ik slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er toen werd bepaald wie er een paar klassen hoger gingen en wie niet, en dat werd bepaald door penalty schieten. Er kwam toen een heuse echte meneer van het eerste in het doel staan en die moest iedereen dan verschalken. En ik scoorde
Even later ging ik weg van voetbal want ik ging liever naar de Luchtscouting
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik scoorde mijn eerste penalty toen die keeper nog wat stond te praten bij die paal. God wat was ik slecht
Ik ben met voetbal gestopt voor landscoutingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er toen werd bepaald wie er een paar klassen hoger gingen en wie niet, en dat werd bepaald door penalty schieten. Er kwam toen een heuse echte meneer van het eerste in het doel staan en die moest iedereen dan verschalken. En ik scoorde
Even later ging ik weg van voetbal want ik ging liever naar de Luchtscouting
Ik kan er nog steeds geen hout van trouwens. Krijg een bal 2 meter voor een leeg doel nog over.quote:
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben met voetbal gestopt voor landscouting
Ik heb in dat jaar 1x gescoord.. De enige wedstrijd dat mijn ouders konden komen kijken
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen hout van trouwens. Krijg een bal 2 meter voor een leeg doel nog over.
Ik was middenvelder, maar droomde altijd in het veld over tekenfilmsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.
[..]
Zoiets als dit?
Ik ben een half jaar linksback geweest en een half jaar linker middenvelder. En ik hoopte altijd dat de spits er niet was, aan de ene kant omdat het een gigantische klojo was, en aan de andere kant omdat ik dan in de spits stondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik scoorde nooit, was een CV rechtsachter.
[..]
Zoiets als dit?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar linksback geweest en een half jaar linker middenvelder. En ik hoopte altijd dat de spits er niet was, aan de ene kant omdat het een gigantische klojo was, en aan de andere kant omdat ik dan in de spits stond
Cow & Chicken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was middenvelder, maar droomde altijd in het veld over tekenfilms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
Hovv is terug en we gaan weer totaal off topicDie foto blijft geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Dat haar, dat shirt, dat duimpje, dat brilletjequote:
Heb ik nooit wat mee gehadquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
Hovv is terug en we gaan weer totaal off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat haar, dat shirt, dat duimpje, dat brilletje![]()
Dat alles![]()
![]()
Children of the night. What music they make.
Je hebt iig een prijs!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
Na 33 wedstrijden sta ik 5e met Ajax, wel de beker net gewonnen en misschien word ik nog 4e maar dan moet Twente uit van RKC verliezen en ik thuis van Feyenoord winnen.. Dat 1e zie ik sowieso niet gebeuren dus al met al een zeer teleurstellend seizoen![]()
Hopelijk krijg ik een redelijk transferbudget deze zomer en kan ik wat belangrijke aankopen doen
Slaap zequote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef dion_v_k het volgende:
Die laatste wedstrijd bewaar ik voor morgen en dan breekt er uiteraard weer een lange transferperiode aan.
Boerrigter
Schöne
Kolbeinn
Blind
Alderweireld
Moisander
Mogen allemaal vertrekken..
Benzia wordt de 1e spits.
Veltman is de vervanger van Alderweireld.
Muniesa de vervanger van Blind (LV).
en Fischer wordt de vaste AML.
Van het transfergeld, ik schat zo'n 30 miljoen ga ik een goede VR en VC kopen, metname de VC is topprioriteit want Moisander is de grootste kneus ooit in FM![]()
Tot morgen maar weer![]()
![]()
PSG.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef knight18 het volgende:
Heb met verschillende teams al gespeeld (oa Feyenoord, Botafogo etc..)
Nu wil ik opnieuw beginnen en ben op zoek naar een team met genoeg financiele mogelijkheden en dat team moet geen topclub zijn.
Ik was begonnen met anzhi maar het probleem is dat weinig topspelers er willen komen.
Wie heeft er goede alternatieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |