Hier was Iniesta geblesseerd voor 8/9 maanden zag ik, maar hij wordt wel genoemd als mogelijk winnaar van Wereld speler van het jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Langste hier was 8 maanden, dat is echt zuur
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier was Iniesta geblesseerd voor 8/9 maanden zag ik, maar hij wordt wel genoemd als mogelijk winnaar van Wereld speler van het jaar![]()
Lijkt me dat dat automatisch gaatquote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om even op dat ideetje van me terug te komen (post #173), ik vraag me af hoeveel werk het is om je team in Engeland te krijgen. Stad en stadion is al snel geregeld, maar hoe zit het met bijv. de beker? Moet je je team uit de KNVB halen en bij de verschillende Engelse cups inschrijven of is dat automatisch na de swap?
Probeer het eensquote:Op zondag 7 juli 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om even op dat ideetje van me terug te komen (post #173), ik vraag me af hoeveel werk het is om je team in Engeland te krijgen. Stad en stadion is al snel geregeld, maar hoe zit het met bijv. de beker? Moet je je team uit de KNVB halen en bij de verschillende Engelse cups inschrijven of is dat automatisch na de swap?
Beter dan Duitsersquote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je wel allemaal Engelse regens toch
Hij's fijn.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb ff Twente en Millwall geswapped (jaja, nPower Championship) en laatstgenoemde is de eerste Zeeuwse profclub in NL
Ze zitten in Vlissingen, al zou ik ze graag in een of ander prutdorp in zeeuws-vlaanderen willen zetten, gewoon omdat het kan...quote:
Hij lijkt me een mooiboy dus die komt er soberso niet inquote:Op zondag 7 juli 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ooit met die Zweed Ekdal gespeeld (van Cagliari)?
[ afbeelding ]
Hij dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |