Zit ook met het probleem dan die ik met Anzhi had. Genoeg geld, maar bijna geen goede spelers die er willen komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg clubs in Engeland met geld? QPR, Cardiff, Mansfield
Je wil toch een uitdaging? Zijn ook genoeg goede spelers te halen voor die ploegenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef knight18 het volgende:
[..]
Zit ook met het probleem dan die ik met Anzhi had. Genoeg geld, maar bijna geen goede spelers die er willen komen.
Hoe doet die tot klasse 5 het bij jouw? Is die een beetje vooruit te branden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Je wil toch een uitdaging? Zijn ook genoeg goede spelers te halen voor die ploegen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg clubs in Engeland met geld? QPR, Cardiff, Mansfield
Hier staat het record op naam van Matavz, met 13 seconden.quote:
Had database geladen en club gekozen. Vervolgens deed hij van 33 dagen tot eerste wedstrijd tot 32 dagen tot eerste wedstrijd 2 minuten..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
@MMUFC is de database al geladen?
Niksquote:Op zondag 7 juli 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, jij had Fierro toch bij Feyenoord? Wat heb je voor hem betaald?
Ah oke, ik heb hem net gekocht voor 3,2 miljoenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
NiksHij was transfervrij in 2014.
Maar in vorige games betaalde ik nooit meer dan 2,5-3 miljoen.
Prima dealquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb hem net gekocht voor 3,2 miljoen
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Prima dealnu in 2018 zou ik makkelijk 30+ miljoen voor hem vangen, dus daar ga je zeker winst op maken. En veel goals natuurlijk!
[ afbeelding ]
Tip: geef hem de rol poacher (afmaker), zet counteraanval aan en laat wat spelers vanuit verdediging/middenveld wat lange ballen spelenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest huilen toen ik de 2e zin las![]()
Ja ik ben als 5e geeindigd met Ajax
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tip: geef hem de rol poacher (afmaker), zet counteraanval aan en laat wat spelers vanuit verdediging/middenveld wat lange ballen spelen
Abnormaal veel blessures gehad.quote:
6 Maanden is wel absurd lang ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Abnormaal veel blessures gehad.
Het 1e jaar zijn Eriksen, Kolbeinn en Toby je sleutelspelers.
In Aug. raakte Eriksen voor 6 maanden geblesseerd, Kolbeinn is in het totaal wel 4 maanden out geweest en Toby zo'n 3 maanden..
Metname in de periode dat Eriksen niet beschikbaar was heb ik heel veel punten laten liggen
Langste hier was 8 maanden, dat is echt zuurquote:Op zondag 7 juli 2013 00:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
6 Maanden is wel absurd lang ja.
In mijn Feyenoord game is Eriksen heel lang bij Ajax gebleven - medio 2016 ging hij pas naar Barca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |