Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef -Spaghetti- het volgende:
Schweinsteiger 1-0.. in 7e minuut. Weet iemand hoe je moet spelen tegen topploegen. Ik win bijna alles, maar komt het tot topploegen dan verlies ik gelijk of word ik afgeslacht... Lijkt alsof je een hele topteam moet KOPEN om te kunnen winnen...
Toch wel een leuk idee om een klein land te coachen en een club in een ander land te pakkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef MMUFC het volgende:
0-0 thuis tegen Honduras. Ben benieuwd hoe ver ik ga komen. Verder doen Mexico, VS, Costa Rica en Trinidad & Tobago mee..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, een Costa Ricaanse kerel die Ergotelis gaat managen. Dat moet wel fout gaan
Wat houdt die odds in?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uit
Enjoy it while you canquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
Sinds dat Eriksen, Siggy en de Jong terug zijn van hun langdurige blessures begint het te lopen![]()
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopierenquote:
Nou even testen! Ik heb hem even gelezen. Kijken hoe die het gaat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopieren
Want?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat is dit nou? Heeft het bestuur besloten dat West Brom mijn moederclub wordt terwijl die gasten net zijn gedegradeerd uit de Premier League.
Ik wil goddomme helemaal geen moederclub!
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.quote:
Ander baan zoeken dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.
Misschien is het ook wel een beetje overdreven, maar vind het niet getuigen van veel vertrouwen in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |