Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef -Spaghetti- het volgende:
Schweinsteiger 1-0.. in 7e minuut. Weet iemand hoe je moet spelen tegen topploegen. Ik win bijna alles, maar komt het tot topploegen dan verlies ik gelijk of word ik afgeslacht... Lijkt alsof je een hele topteam moet KOPEN om te kunnen winnen...
Toch wel een leuk idee om een klein land te coachen en een club in een ander land te pakkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef MMUFC het volgende:
0-0 thuis tegen Honduras. Ben benieuwd hoe ver ik ga komen. Verder doen Mexico, VS, Costa Rica en Trinidad & Tobago mee..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, een Costa Ricaanse kerel die Ergotelis gaat managen. Dat moet wel fout gaan
Wat houdt die odds in?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds ik de odds gebruik om speelwijze af te stemmen kom ik er tegen topploegen eigenlijk altijd als winnaar uit... als de odds tegen je zijn speel je de counter, als je nipt favoriet bent standaard... bij grote favorieten aanvallend of vol op de aanval... ik verlies nauwelijks een wedstrijd en uit of thuis maakt niks uit
Enjoy it while you canquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
Sinds dat Eriksen, Siggy en de Jong terug zijn van hun langdurige blessures begint het te lopen![]()
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopierenquote:
Nou even testen! Ik heb hem even gelezen. Kijken hoe die het gaat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wedstrijdodds die je in de voorbeschouwing kunt zien. In het vorige topic op de laatste pagina heb ik een linkje geplaatst van een gast die dat heeft uitgezocht. Zit nu mobiel dus kan hem niet kopieren
Want?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat is dit nou? Heeft het bestuur besloten dat West Brom mijn moederclub wordt terwijl die gasten net zijn gedegradeerd uit de Premier League.
Ik wil goddomme helemaal geen moederclub!
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.quote:
Ander baan zoeken dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb aan deze hele samenwerking geen drol want ze hebben hun eigen jeugdspelers nodig op dat niveau omdat er veel spelers zullen vertrekken na degraderen. En heb bovendien de filosofie zoveel mogelijk zelf opleiden. Plus satellietclub zijn staat zo kleinerend.
Misschien is het ook wel een beetje overdreven, maar vind het niet getuigen van veel vertrouwen in de toekomst.
Alleen de toptalenten waarvan ik denk dat ik ze sowieso in de toekomst (pakweg 1 á 2 jaar later) als een vaste kracht zie. De talentjes met slechte potenties daar doe ik niks mee en als hun contract eindigt dan geef ik ze een vrije transfer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef InGebruik het volgende:
Vraagje, verhuren jullie -18 spelers ook al?
Ik kreeg het idee (van forumleden hier) dat die downloads met hoofdklasse en topklasse vaak vastlopen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef karton2 het volgende:
Ik wil gaan beginnen met FM 2013 maar ik zie dat Nederland geen hoofdklasse en topklasse heeft.
Hier en hier staan wel updates voor Nederland (en andere landen), maar zijn dit ook degene die jullie aanraden?
Meestal eerst laten begeleiden bij eigem club zodat de mentale stats omhoog gaan en san seizoen erop verhuren met terugroep optiequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Alleen de toptalenten waarvan ik denk dat ik ze sowieso in de toekomst (pakweg 1 á 2 jaar later) als een vaste kracht zie. De talentjes met slechte potenties daar doe ik niks mee en als hun contract eindigt dan geef ik ze een vrije transfer.
Klaassen kan er bij mij echt nooit iets van. Wat is je geheim?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef dion_v_k het volgende:
Zelfs nu Eriksen en de Jong weer fit zijn begint Klaassen een onmisbare speler te worden..
Scoort als CM nu al 4 wedstrijden op rij + de nodige assists![]()
Geweldig
ga naar ijsland of rusland !!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Typisch het volgende:
Ik ben mijn Dordrecht game een beetje zat, iemand tips voor een leuk nieuw avontuur? Geen Engelse competitie, dat heb ik onderhand wel gezien.
In Rusland heb je die regeling van een maximum aantal buitenlanders toch? Zie ik niet echt zitten. Zeker aangezien je weinig goede Russische regens zult gaan vinden.quote:
ijsland heeft geen regels, korte competitie alleen lage kwaliteitsploegen, en als je het slim aanpakt is rusland ook leuk, heb met anzhi cl gewonnen door alleen maar buitenlanders in de aanval en een volledig Russische verdediging en dat werkte geweldigquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Rusland heb je die regeling van een maximum aantal buitenlanders toch? Zie ik niet echt zitten. Zeker aangezien je weinig goede Russische regens zult gaan vinden.
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ijsland heeft geen regels, korte competitie alleen lage kwaliteitsploegen, en als je het slim aanpakt is rusland ook leuk, heb met anzhi cl gewonnen door alleen maar buitenlanders in de aanval en een volledig Russische verdediging en dat werkte geweldig
nou ik had een hongaar, een kameroener, braziliaan, marrokkaan, ijslander en het ging allemaal goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?
Ze leren bijna allemaal de taal in een jaar of twee maximaal. Dat is belangrijker dan hun nationaliteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Heeft het aantal nationaliteiten invloed op de prestaties? Stel je hebt op elke positie een verschillende nationaliteit, dat er daardoor slechter gecommuniceerd wordt op het veld. Is dat het geval in FM?
Je wil m toch kwijt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef diedjuh het volgende:
Hoe verkopen jullie je spelers? Wachten jullie op een goed aanbod of bieden jullie je spelers aan? Want toen ik een speler aanbood, werd hij ongelukkig, omdat hij niet weg wilde.
Maar voor hoeveel bied je hem dan aan? Want de marktwaarde is vaak te laag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Je wil m toch kwijt.
Dat ongelukkig zijn kun je nog altijd als je hem niet verkocht krijgt wel wegpraten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef lesleyyb het volgende:
beginnen aan een missie om mijn clubje weer bovenaan de ranglijst te krijgen, GO TWENTE !!!
In mijn vorige game met Sparta had ik hem gehuurd en was hij 1 van de belangrijkste spelers voor me op CM en dan dynamisch (ondersteunen).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klaassen kan er bij mij echt nooit iets van. Wat is je geheim?
Ben dat ook gaan doen. Wel op basis van mijn eigen 4-4-2 tactiek, dus ben benieuwd of het wat gaat uithalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben die odds tactiek gaan gebruiken.
Eerste 3 wedstrijden heb ik 2x de attack en 1x de counter(Corinthians) gebruikt. Alle 3 de keren veel schoten op doel, maar niet gescoord.
Vervolgens in de kwart finale Sao Paulo State Championship tegen Ituano weer attack. Was weer de eerste wedstrijd van Neymar na een blessure die hem een maand aan de kant hield. 3-0. 2x Neymar en hij miste ook nog een penaltyIn de halve finale wacht Sao Paulo, dat wordt nog een keer met counter spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |