Ja. Moet je het downloaden, mapje logo's aanmaken in mapje graphics. Dan zet je die zooi erin. Dan ga je naar instellingen en skin herladen. En skin cache uitzetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef BlaBla87 het volgende:
Kun je trouwens ook nog een logopack inbrengen als je al met een savegame bezig bent?
En zo ja hoe werkt die zooi eigenlijk, nog nooit gedaan
Waar kan ik dat logopack t beste weghalen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Moet je het downloaden, mapje logo's aanmaken in mapje graphics. Dan zet je die zooi erin. Dan ga je naar instellingen en skin herladen. En skin cache uitzetten.
Als je dadelijk promoveerd krijg je toch een bak met geld dus dan sta je gelijk weer in de +quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merk wel dat ik dik verlies maak met Twente, ookal heb ik de inkomsten ongeveer gelijkgesteld aan de andere clubs in de NPC (van maar één soort inkomsten naar vier verschillende, en dan nog verlies draaien).
Ik heb wel Douglas verkocht voor 11M, meneer zat vanaf het begin al te janken dat 'ie hogerop wilde spelen:
- "ik wil weg boehoe"
- ambitie blabla we komen er wel
- "wanneer wil je dat doen dan?"
- volgend seizoen spelen we een niveau hoger
- "boehoe dat is niet hoog genoeg" (de PL is meneer niet goed genoeg
)
- rot dan maar op, teringflikker
- "je gaat niet professioneel met me om"
*schop Douglas naar het tweede*
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49007-Shiny-logo-s-(FM-2013)quote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat logopack t beste weghalen?
Ah, die zijn wel nice. Heb zelf deze: http://sortitoutsi.net/graphics/style/3/metallic-logosquote:Op maandag 8 juli 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?49007-Shiny-logo-s-(FM-2013)
Denken dat dat veel is.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BlaBla87 het volgende:
Echt niet te geloven dit, koop nooit Jovetic
[ afbeelding ]
Wou hem sowieso na dit seizoen om die reden al verkopen blessure net die ongeveer 3 maand gaat duren.
Word lastig dat geld herinvesteren als die gast pas aan het einde verkocht gaat worden
Elke maand geblesseerd is echt niet gezond hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat dat veel is.
Eriksen, Kishna, Boilesen, allemaal veel erger. Pato ook.
In mijn spel met Denemarken zijn al mijn spelers met een hoge PA (regens) bijna non-stop geblesseerd en kunnen nooit meedoen met interlands.
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merk wel dat ik dik verlies maak met Twente, ookal heb ik de inkomsten ongeveer gelijkgesteld aan de andere clubs in de NPC (van maar één soort inkomsten naar vier verschillende, en dan nog verlies draaien).
Ik heb wel Douglas verkocht voor 11M, meneer zat vanaf het begin al te janken dat 'ie hogerop wilde spelen:
- "ik wil weg boehoe"
- ambitie blabla we komen er wel
- "wanneer wil je dat doen dan?"
- volgend seizoen spelen we een niveau hoger
- "boehoe dat is niet hoog genoeg" (de PL is meneer niet goed genoeg
)
- rot dan maar op, teringflikker
- "je gaat niet professioneel met me om"
*schop Douglas naar het tweede*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Koude rillingquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Als je dadelijk promoveerd krijg je toch een bak met geld dus dan sta je gelijk weer in de +
Hihiquote:
En, Telstar al CL winnaar?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
zoals beloofd neem ik vakantie tot 2066
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Hij blijft steken op 17 juli 2012
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Hij blijft steken op 17 juli 2012
Oh ik dacht dat het een grapje wasquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik ga het opnieuw proberen met minder competities geladen. En nu onderbreekt hij de vakantie
Ik wou net op de berichtenknop drukken, gaat hij in verwerkstand. Er staat nu, volgende wedstrijd: hints en tipsquote:
ok.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ik wou net op de berichtenknop drukken, gaat hij in verwerkstand. Er staat nu, volgende wedstrijd: hints en tips
Hoe ver ben je nu dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik probeer morgen el vakantie te nemen, nu duurt het mij te lang
Gewoon 's ochtends aanzetten en dan lekker in de tuin zitten ofzo de hele dag en dan 's avonds weer checken.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik probeer morgen el vakantie te nemen, nu duurt het mij te lang
Hoe gaat het eigenlijk met Go Ahead?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends aanzetten en dan lekker in de tuin zitten ofzo de hele dag en dan 's avonds weer checken.
Morgen krijg je antwoord.quote:
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Morgen krijg je antwoord.
EDIT: ik dacht dat je bedoelde hoe GAE het deed in 2066, maar je had tegen iemand die met GAE speelt
CL al gewonnen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging op rolletjes, vandaag niet gespeeld.
Ik kom er ook in terecht ben ik bangquote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik heb helaas nog een sterke FM-dip
Omdat ik al alles gewonnen heb en ik redelijk makkelijk kampioen wordt. Al zijn er nog genoeg uitdagingen. Zo is mijn stadion nog te klein.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe komt jouw bijna-dip? Bij mij komt de dip door dat het spel een keer crashte en ik stond net op het punt periodekampioen te worden waardoor de doelstellingen van het bestuur haalbaar zouden zijn.
Minimaal 75.000 man in je stadion krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik al alles gewonnen heb en ik redelijk makkelijk kampioen wordt. Al zijn er nog genoeg uitdagingen. Zo is mijn stadion nog te klein.
Met wie speel je?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef quer het volgende:
wat is een goede spits van max 12-13 mil? 1e seizoen
Dat had ik in FM12 met Ajax, alleen dan nog een stukkie groter (89.000). Maar heb ik niet eens in gespeeld. Bestuur besloot om te bouwen, keek ik het nog een weekje aan, maar vond ik het mooi geweest. 5x op rij de CL winnen is ook niet altijd leuk. Nu heb ik met GAE stadion van 36.000quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Minimaal 75.000 man in je stadion krijgen![]()
Dit had ik met Ajax (78.000) en naar mijn naam vernoemd3 wedstrijden in gespeeld en toen gekapt
nieuwe save begonnen met swansea nadat de vorige save corrupt werdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
Ik zou Benzia kopen, 1e seizoen speelt hij redelijk (hij is namelijk pas 17) maar het 2e seizoen begint hij te vlammen![]()
Wordt ook een van de beste spitsen in het spel. Na het 1e seizoen is hij ook niet haalbaar meer.
Anders Carlos Fierro
Word leuk volgend jaar met FMquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef dion_v_k het volgende:
Na Bojan Krkic is nu ook Sergi Roberto op weg naar Ajax![]()
Maargoed dat ik hem net in mijn game gehuurd heb, hoef ik geen nieuwe game te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |