Ik heb gewoon die 4-3-3 van die link gepakt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben dat ook gaan doen. Wel op basis van mijn eigen 4-4-2 tactiek, dus ben benieuwd of het wat gaat uithalen.
Speel met Tonbridge Angels in de Blue Square South.
Zelfs als ik hem bij Ajax verhuur aan een kleine club komt hij amper aan spelen toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn vorige game met Sparta had ik hem gehuurd en was hij 1 van de belangrijkste spelers voor me op CM en dan dynamisch (ondersteunen).
In plaats van hem verhuren wilde ik hem ook de kans geven nu bij Ajax in diezelfde rol en hij doet het uitstekend![]()
Ook heb ik hem een aantal wedstrijden als vooruitgeschoven spelmaker gebruikt (aanvallend) en doet hij het beter dan Siem de Jong
in vriendschappelijke wedstrijd en voorronde el attack gebruikt, resultaat: (laatste 3 wedstrijden) http://puu.sh/3vyd3.jpgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die 4-3-3 van die link gepakt..Je bent een lamme tak of niet..
Misschien vind je dit een leuke database. Zit alles in tot 5e klassequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef karton2 het volgende:
Ik wil gaan beginnen met FM 2013 maar ik zie dat Nederland geen hoofdklasse en topklasse heeft.
Hier en hier staan wel updates voor Nederland (en andere landen), maar zijn dit ook degene die jullie aanraden?
Oeh, die zocht ik al. Misschien weer eens een uitdaging gaan starten daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Misschien vind je dit een leuke database. Zit alles in tot 5e klasse
Tegen Santa Coloma moet je ook wel met zulke cijfers winnen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef lesleyyb het volgende:
iendschappelijke wedstrijd en voorronde e
Ik denk dat ik die ook eens op ga pakken.. Want ik merk dat me concentreren op Santos toch ook wel zwaar is, snel afgeleid..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, die zocht ik al. Misschien weer eens een uitdaging gaan starten daarmee.
Ooit eens een keer bij FM11 gedaan. Niet verder gekomen de jupiler league toen.
Hij had bij mij de 1e seizoenshelft een 7.28 met 5 goals en 5 assists in 13 wedstrijden..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs als ik hem bij Ajax verhuur aan een kleine club komt hij amper aan spelen toe.
Als hij speelt, raakt hij ook nog eens geblesseerd en wordt ook niet beter.
Ik heb hem dus opgegeven. Mooi dat hij het bij jou wel goed doet.
Tof.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:22 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik iets gemist?
Nu ff teruglezen, tot over een paar uur
M'n eigen cluppie zit er ook inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Vakantie?quote:
En het eerste wat hij deed toen 'ie thuis kwam was me op msn vertellen dat hij een pilsje had opengetrokken en FM13 naar hem lonktequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En het eerste wat hij deed toen 'ie thuis kwam was me op msn vertellen dat hij een pilsje had opengetrokken en FM13 naar hem lonkte
Hovv is back
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Sejt het volgende:
Man United wilt mijn topverdediger hebben voor 30mln. 'Nee' gezegd en heb een verbeterd contract aangeboden.
Natuurlijk kan ik hem nooit eeuwig behouden, maar ik vind het te vroeg om hem nu al te laten gaan.
[ afbeelding ]
Langste reeks is 6 seizoenen, heb een jochie van 16 een jongeman van 22 zien wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Jij maakt ze toch nooit langer mee dan 3 seizoenen
Wie staat er bovenaan? ADO, Utreg, Grunn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 6e met Ajax na 29 wedstrijden![]()
Spelen met jeugd is kut![]()
Als ik niet ontslagen word ga ik heel Brazilië leegkopen![]()
Spelen met jeugd is baas man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 6e met Ajax na 29 wedstrijden![]()
Spelen met jeugd is kut![]()
Als ik niet ontslagen word ga ik heel Brazilië leegkopen![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Langste reeks is 6 seizoenen, heb een jochie van 16 een jongeman van 22 zien worden
Haters gonna hate.quote:
PSV 68quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie staat er bovenaan? ADO, Utreg, Grunn?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in 29 wedstrijden maar 36 keer gescoort, 2 minder dan nummer laatst Zwolle met 38 doelpunten![]()
![]()
![]()
Klopt, ik heb dit ook nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat is wel erg weinig hoor. Hoe speel je?
Dat is nou niet bepaald een slecht team ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dit ook nog nooit meegemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ouchquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PSV 68
Vitesse 61
Feyenoord 60
Twente 59
Ajax 56
5 punten boven nummer 6 Grunnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OuchHoever sta je boven de teams onder je?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Als Bojan IRL naar Ajax gaat wil ik een nieuwe game starten![]()
![]()
![]()
Die klimmen nog wel over je heenquote:
Hij wil zich bewijzen. Net zoals ik een groot talent voortaan in de basis laat beginnen op t middenveld, en de speler die voorheen basisspeler was laat invallen. Nu heeft dat talent een kleine blessure dus speelt die andere weer in de basis, en hoppa, 2 assists, een 9.7 en MoMquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn tweede spits schiet er even 5 in tijdens een wedstrijd, bij afwezigheid van mijn eerste spits. Niks mis mee.
Mogen we alleen maar blij zijn als het Messi is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou gewoon afwachten hoor. Het is Messi niet.
Nee maar jij doet wel alsof het Messi is. Is gewoon afwachten natuurlijk. Al kan het nooit slechter zijn dan Derkie en Lukoki.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mogen we alleen maar blij zijn als het Messi is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |