Nog niet mee begonnen. Ga eerst wat proberen te maken van Tonbridge Angels.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe doet die tot klasse 5 het bij jouw? Is die een beetje vooruit te branden?
Hoe werkt het?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Prognose 24e, awww yeah
Ik in FM12. Prima middenvelder, maar niet teveel voor betalen. Bij mij speelde hij toen constant, maar blonk nooit uit. Ook scoorde hij vrij weinig.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand ooit met die Zweed Ekdal gespeeld (van Cagliari)?
[ afbeelding ]
Hij dus.
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:49 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoe werkt het?
Wel met eigen twente spelers toch?
Ga je meteen beginnen met spelen of simuleren?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Club en stadion naar een Engelse stad verhuizen, even aangeven dat je in Engeland speelt en dus ook meedoet aan de cups en dat voor je tegenstander ook doen (maar dan dus eredivisie, nederland, knvb beker)
Meteen spelen natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je meteen beginnen met spelen of simuleren?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
Heb zelf een tijdje bij Vitesse Delft gevoetbald, werd geen succes
zit net alles door te lezen...wanneer heb je bij Vitesse Delft gespeeld? Daar speel ik nu al inmiddels 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 heel jaar
Heb zelf een tijdje bij Vitesse Delft gevoetbald, werd geen succes
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
[..]
zit net alles door te lezen...wanneer heb je bij Vitesse Delft gespeeld? Daar speel ik nu al inmiddels 15 jaar ofzo
ik ken wel een micha...maar zullen er meer van zijn haha. Brilletje?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.... heb nog wel een foto van m'n ploeg liggen, kan m wel inscannen ofzo.
Ken je Micha van Dasler?
Volgens mij niet. Hij heeft rood haar en sproeten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ik ken wel een micha...maar zullen er meer van zijn haha. Brilletje?
Of werkloos zijn of op vakantie gaan door op de datum te klikken, in het vakje van de volgende dag op dat kleine pijltje linksonder klikken en aangeven hoe lang je op vakantie gaatquote:
OK. Ik wil namelijk een keer het spel simuleren tot 2066.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of werkloos zijn of op vakantie gaan door op de datum te klikken, in het vakje van de volgende dag op dat kleine pijltje linksonder klikken en aangeven hoe lang je op vakantie gaat
Zet je computer aan, start FM13, ga op vakantie en kom over een week maar terug, want dat duurt evenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
OK. Ik wil namelijk een keer het spel simuleren tot 2066.
BIj mij duurde 2017 al kang. Ik ben trouwens vooral benieuwd of er dan gekke clubs landskampioen zijn gewordenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zet je computer aan, start FM13, ga op vakantie en kom over een week maar terug, want dat duurt even
Ik heb ooit eens een simulatie gezien, volgens mij is hij ooit hier gepost.., die liep tot het jaar 2800 ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
BIj mij duurde 2017 al kang. Ik ben trouwens vooral benieuwd of er dan gekke clubs landskampioen zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |