Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jong Ajax en Jong Twente zijn niks beter.
En dan neersteken...twitter:JaccoRozema twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 12:49:37@annemiekevndijk ik hou van je! reageer retweet
Ze zijn nog aan het verbouwen zelfs..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.
En wat is het doel van deze post.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
En dan neersteken...twitter:JaccoRozema twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 12:49:37@annemiekevndijk ik hou van je! reageer retweet
Was sich liebt, das neckt sichquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh mijn hele Twitter TL gaat erover.
Natte droom van al die hooligans man, de hele zooi afbreken daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.
Wat heeft van Gijzel te maken met de inspanningen van andere clubs om te kunnen spelen? En dat hij niet aangeeft waarom is ook complete onzin, hij heeft heel nauwkeurig en duidelijk kunnen melden dat de politiemacht van Eindhoven niet in staat is om FC Eindhoven, PSV én Jong PSV te kunnen garanderen van veiligheid. Dan ben je als burgemeester wel echt een domme kneus om het zaakje dan toch maar door te laten gaan.quote:
hooli!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh mijn hele Twitter TL gaat erover.
Kaka gaat wel weg denk ik, Ozil kan ook op rechts etc etcquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze hebben nog genoeg spelers op die positie...
Zo makkelijk en zo niet origineel. Heb je geen zelfmedelijden momenteel na deze kut opmerking?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier als Heerenveen-supporter last van dan?
Was het nou jouw vader die gisteren geopereerd werd? Of zit ik verkeerd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kaka gaat wel weg denk ik, Ozil kan ook op rechts etc etc
Dat klopt jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het nou jouw vader die gisteren geopereerd werd? Of zit ik verkeerd?
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, JaccoRquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?
Eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo makkelijk en zo niet origineel. Heb je geen zelfmedelijden momenteel na deze kut opmerking?
Jep in Roden. Dit haar exquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvormquote:
Jij woont niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut provincialen , het land uit aub.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvorm
Heavy stuff toch welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvorm
14:00 pas, zemmel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom is Djoko-Berdych nog niet begonnen?
ik verwacht dat het wel mee valt. Door nu te weigeren eist de gemeente een actieve houding van PSV (lees: geld).quote:
En maar afvragen waarom niemand vertrouwen heeft in de economie, paupers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
WEER 6 TON WEG UIT DE JATKIST111!!!@@!!@111
Vuile flikkersquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga PVV stemmen danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is je livescore van een baggerformaat, aidsvlek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op Livescore staat het in Nederlandse tijd, bijdehante blaag.
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld naar de zieken in plaats van de grieken!
ah pfoe tosssh je kkrmoederquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is je livescore van een baggerformaat, aidsvlek.
Niemand op mijn facebook. Ik ga niet met paupers om.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom delen zoveel mensen dat filmpje van Wilders zijn boehoehoe over de bezuinigingen op Facebook?
Ja ik schrok ook al hoeveel vrienden van mij dat jank filmpje hadden gepostquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom delen zoveel mensen dat filmpje van Wilders zijn boehoehoe over de bezuinigingen op Facebook?
Wat ook echt, écht heel slecht in elkaar zit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Hey, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!
meer alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!
Dat zegt toch wel wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verzin ik ter plekke, ik kan zo PVV slogans maken.
http://www.alanyaenkhuizen.nl/quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
armoede in nederland
niet 3 keer meer naar antalya kunnen![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben het geld harder nodig dan de zwarten. Hou het geld hier en steel onze harten.
Wij hebben het geld harder nodig dan de zwarten. Hou het geld hier en steel onze harten.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
is 50 Cent een moslimquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat voor een hypocriet ben je dan
Weer 6 ton in de economie gepompt. Verloren geld allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
He die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld naar de zieken in plaats van de grieken!
Ik heb het nog niet gezien. Volgens mij heb ik normale mensen op FB.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
hadden ze ook 6 ton naar de armen in nederland kunnen geven@@@@quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer 6 ton in de economie gepompt. Verloren geld allemaal.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Volgens mij heb ik normale mensen op FB.
Die zit!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
ROOD WIT BLAUW DIT LAND IS NIET VAN JOU !!!!
Jij gaat dan ook louter met elitaire studenten om.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Volgens mij heb ik normale mensen op FB.
Als iemand op mijn facebook het nog shared dan is de unfriend snel gevonden. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook louter met elitaire studenten om.
De AH heeft geen sterke drank.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht u zich afvragen waarom Rens hyperactief is vandaag, kijkt u niet naar de schappen met sterke drank in de plaatselijke Albert Heijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
5,6 biologie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alweer 6 voldoendes terug dezen toetschweek
7.4 Economie
5.6 Biologie
6.2 Geschiedenis
6.4 Natuurkunde
6.9 Frans
7.7 Nederlandsch
Einde bericht.
Netjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
7.4 Economie
5.6 Biologie
6.2 Geschiedenis
6.4 Natuurkunde
6.9 Frans
7.7 Nederlandsch
Einde bericht.
Jammer van biologiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
7.4 Economie
5.6 Biologie
6.2 Geschiedenis
6.4 Natuurkunde
6.9 Frans
7.7 Nederlandsch
Einde bericht.
*vieltquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder viel pas tegenVind ik ook.
Was hij weg dan?quote:
Joden hebben kanker, vreselijk grappig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er nu zo leuk aan dit filmpje is?
Hij werkt voor een callcentre.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven komt niet meer terug, die werkt volgens mij gewoon voor de belastingrukkers.
Ik kijk nog liever naar het plaatselijke G-elftal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Sjakie kijken?
Likequote:
Ik heb vanavond de cam weer aan jongens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Sjakie kijken?
Wat zijn belastingrukkers?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Callcenter ja, wist ik. Maar die belastingrukkers hebben er volgens mij ook een.
Ik wist dat je antwoord hierop zou lijkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de cam weer aan jongens.
Geil?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de cam weer aan jongens.
oh ik dacht ergens in de telecom/internet branchequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Callcenter ja, wist ik. Maar die belastingrukkers hebben er volgens mij ook een.
Berry van Aerle.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Wie is eigenlijk mr. PSV?
Willy?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
meneer Brandsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Hey Stijn, wat maak je je weer druk om PSV.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Mij Stijn noemen is niet echt aardig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Stijn, wat maak je je weer druk om PSV.
Dat valt mee man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ieder geval al wat beter dan stoere berichten op FB versturen als 30 jarige.
ik zou het als een compliment zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij Stijn noemen is niet echt aardig.
Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.quote:
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wayne het krachthonk in willen_!
wayne moet bier drinken en voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Elke top sporter moet het krachthonk in.
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvinquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je Batistuta met Melvin Platje vergelijkt.
Wayne moet afvallen, vieze papzak dat het is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wayne moet bier drinken en voetballen
hahaha grappigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat klopt omdat Stijn meer ontwikkelt is dan jij. Maar ik zie het niet als een compliment.
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha grappig
ga nou maar samen met je vriendje huilen over een joetoep filmpje
ja en neequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha we beginnen weer? Je kan ook direct tegen Dr.Mikey praten dat hoeft niet via mij
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
trotsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
o, 18000 posts gepasseerd.
s/o naar #teaminsomnia_
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.quote:
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Melvin is echt sukkel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die altijd terugkomende haat van jou richting Melvin
Bestaat vrije wil?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het niveau is om te janken hé Inso. Misschien moeten we het gaan hebben over levensvragen of moeilijke stellingen plaatsen.
Wees blij dat er iemand aan PSV denktquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft een raadsel hoe je dan in een keer aan PSV moet denken![]()
Blijkbaar zit het weer diep.
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
psvquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
egt soekelquote:
Ik ben over het algemeen wel een redelijke Psv fan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan bleef hij toch bij NEC, de heldquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dat het hem ontbreekt aan historische kennis kan je hem nauwelijks kwalijk nemen.
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
Watereusquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak Swart![]()
Oh Davyquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, normaal gaat het hier nooit daar over.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willy_van_der_Kuijlenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Volgens mij wil jij dat jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh Davy![]()
Heel Nederland haat Ajax maar jij wilt graag met PSV die plek overnemen hé?
Fase II is een random youtube filmpjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, God. Iemand heeft zijn Nobody likes us, we don't care-shirt uit de kast getrokken.
Waar mijn popcorn at?
En een schaal. Ieder jaar weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
HIEP HOIquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kut, beginnen ze net sfeerliederen te brengen als ik schoenloos ben.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Kut, beginnen ze net sfeerliederen te brengen als ik schoenloos ben.
Je zit er snel bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een vecht-verhaal, waarbij hij niet zelf heeft gevochten.
Linkje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
waarom zoek jij naar kaarten daarvoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken naar kaarten ajax - feyenoord tshirts tegen met 1000% anti kakkerlak.
Die obsessie
110% anti 020 shirts en mutsen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam trouwens tijdens het zoeken naar kaarten ajax - feyenoord tshirts tegen met 1000% anti kakkerlak.
Die obsessie
Van horen zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
rennen altijd wel sjaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de sjaals niet. Wat verdienen sites toch heerlijk aan hersenloze supporters
Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld, of konijn's vetpercentage.quote:
Niet in de context op zo'n shirt lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan wel degelijk, als een verhogingspercentage bijvoorbeeld.
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Doe eens rustig stelletje ADHD wijven.
Zeg het ze!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweetquote:
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet in de context op zo'n shirt lijkt me
Zo is dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADHD-wijven is nog zacht uitgedrukt.
Het zijn hier incapabele kleuters met een verstandelijke beperking die overdreven stoer doen met shitliedjes over Joden, geweldig grappig. Schuddebuiken van het lachen hier.
Ach. Alsof hij wist wat er op die sjaal stond.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om Martins Indi met die sjaal om zijn hoofd naast Ronald Koeman. Paar dagen nadat Koeman Van der Wiel had aangesproken over een gebrek aan wederzijds respect na een nutteloze tweet
Wat is de voetbalwereld eigenlijk treurig
Ah, het is nu helemaal duidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel je was vorig jaar nog 100% anti-kakkerlak, maar dat anti-gehalte is schrikbarend toegenomen. Dan ben je het seizoen erop wel 1000% anti-kakkerlak.
ik wil wel halen voor je.quote:
Relevante muziek ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
GODVERDOMME. IK BEN ZO BOOS OP HENK EN BARRY NU
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar moerdijk.
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Alsof hij wist wat er op die sjaal stond.
Die 'ramp' was op dezelfde dag als ik meen de bekerfinale van jong Feyenoord op Spangen. Die was dan wel weer grappig gevonden.quote:
Stijn, ga eens Tour de France kijken. Als je niet meedoet aan de Ajax-haat hebben we niks aan je.quote:
Niet dan? Werd gewoon vanuit het publiek het veld opgegooid en hij doet hem om. Geloof niet dat hij hem uitgebreid heeft geinspecteerd.quote:
Daar in tegen een lege prijzen kast.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest er inderdaad aan denken. Ik bedoel zelfs Heerenveen heeft een clubicoon.
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, ga eens Tour de France kijken. Als je niet meedoet aan de Ajax-haat hebben we niks aan je.
#STINHOFORMODquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.
thx bai bai
Hé, je spreekt Japans.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zulk niveau.
thx bai bai
KNVB Beker 2009 jonge!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar in tegen een lege prijzen kast.
wanneer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnenkort zendt RTL7 overigens een 5 uur durende viswedstrijd live uit. Ik heb er nu al zin in
Djeez komt altijd met dit soort nieuws aanzetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stukje kwaliteit hoor van de fokredactie
Kan je deze alvast uit je hoofd lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Binnenkort zendt RTL7 overigens een 5 uur durende viswedstrijd live uit. Ik heb er nu al zin in
quote:
quote:En dan nu iets compleet nieuws! Live sportvissen op de Nederlandse televisie. Het is nog nooit eerder vertoond, maar RTL 7 heeft op zondag 14 juli de primeur met Fish O Mania International.
In een vijf uur durende wedstrijd nemen zestien topvissers uit acht landen waaronder Arjan Klop en Jurgen Spierings namens Nederland het tegen elkaar op. De kijker kan de wedstrijd van de eerste tot de laatste seconde volgen. De registratie wordt in beeld gebracht door vijftien cameras en is in High Definition kwaliteit te zien op RTL7. Live verslag gebeurt door Ed Stoop bekend van Vis TV.
Zal wel spannend worden.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je deze alvast uit je hoofd leren
Hoesen is een breuk in de kabel. Nu staan niet alle negers netjes naast elkaar in een hoek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig eerbetoon aan Sjakie
Een taart voor zijn verjaardag. Prachtig. Geen woorden voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je deze alvast uit je hoofd leren
hier ga ik mijn bed voor uitquote:
Zo, dit is niet te overtreffen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
laat die jongen in zijn waan tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?Waardeloos.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Is toch prachtig man, ze nemen de tijd ervoor
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zich.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een taart bestellen en dan allemaal in een keuken staan voor een foto doen alsof je die gemaakt hebt?Waardeloos.
Ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig ietsquote:
ja milaan is ook wat verder om naar te kijken héquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit eerbetoon laat toch wel het afscheid van Marco van Basten in San Siro ver achter zicht.
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hem gemaakt hebben? Ze nemen godverdomme 1 minuut de tijd voor een mooie foto. Wat een prachtig iets
Nee Frankie met het schort in de keuken. Hij kan alles, zelfs in Ajax kleuren een kamer verven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hennie zal hem wel gemaakt hebben. Die heeft kwaliteiten die anderen niet hebben.
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
er zal wel cyanide in die taart zitten denk ik.
gedaan door endt als wraakactie.
Ontroerend, echt. Die duimpjes, die taart... ik zit hier met tranen in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Swart schijnt sowieso nogal een vervelende man te zijn toch?
Ik vond hem niet echt prettigquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prins Filip wordt dan koningquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belgen krijgen een nieuwe koning, oh god.
Het was geen grap hoor. Die geluiden hoor je nog wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een kinderlokker met hoogmoedswaanzin. Beetje Dutroux meets Van Gaal.
Flipquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron, wie wordt de nieuwe koning van de belgen?
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
ja dat spreekt het aandachtsgeil wel tegen jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vindt hem een beetje publiciteitsgeil. al heb ik wel nog een foto met hem volgens mij.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPT / FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
Alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |