Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jong Ajax en Jong Twente zijn niks beter.
En dan neersteken...twitter:JaccoRozema twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 12:49:37@annemiekevndijk ik hou van je! reageer retweet
Ze zijn nog aan het verbouwen zelfs..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.
En wat is het doel van deze post.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
En dan neersteken...twitter:JaccoRozema twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 12:49:37@annemiekevndijk ik hou van je! reageer retweet
Was sich liebt, das neckt sichquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh mijn hele Twitter TL gaat erover.
Natte droom van al die hooligans man, de hele zooi afbreken daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel, Ajax heeft de toekomt helemaal aangepast voor de JL.
Wat heeft van Gijzel te maken met de inspanningen van andere clubs om te kunnen spelen? En dat hij niet aangeeft waarom is ook complete onzin, hij heeft heel nauwkeurig en duidelijk kunnen melden dat de politiemacht van Eindhoven niet in staat is om FC Eindhoven, PSV én Jong PSV te kunnen garanderen van veiligheid. Dan ben je als burgemeester wel echt een domme kneus om het zaakje dan toch maar door te laten gaan.quote:
hooli!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh mijn hele Twitter TL gaat erover.
Kaka gaat wel weg denk ik, Ozil kan ook op rechts etc etcquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze hebben nog genoeg spelers op die positie...
Zo makkelijk en zo niet origineel. Heb je geen zelfmedelijden momenteel na deze kut opmerking?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hier als Heerenveen-supporter last van dan?
Was het nou jouw vader die gisteren geopereerd werd? Of zit ik verkeerd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kaka gaat wel weg denk ik, Ozil kan ook op rechts etc etc
Dat klopt jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het nou jouw vader die gisteren geopereerd werd? Of zit ik verkeerd?
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, JaccoRquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?
Eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo makkelijk en zo niet origineel. Heb je geen zelfmedelijden momenteel na deze kut opmerking?
Jep in Roden. Dit haar exquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft hij dat meisje doodgestoken gisteren?
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvormquote:
Jij woont niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut provincialen , het land uit aub.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvorm
Heavy stuff toch welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is goed gelukt volgens de behandelend arts. Was al snel vrij helder. Vandaag te horen gekregen dat ze binnen enkele dagen de drains en morfinepomp weghalen en als het goed blijft gaan over kan gaan op antibiotica in tabletvorm
14:00 pas, zemmel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom is Djoko-Berdych nog niet begonnen?
ik verwacht dat het wel mee valt. Door nu te weigeren eist de gemeente een actieve houding van PSV (lees: geld).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |