En maar afvragen waarom niemand vertrouwen heeft in de economie, paupers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
WEER 6 TON WEG UIT DE JATKIST111!!!@@!!@111
Vuile flikkersquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga PVV stemmen danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is je livescore van een baggerformaat, aidsvlek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op Livescore staat het in Nederlandse tijd, bijdehante blaag.
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld naar de zieken in plaats van de grieken!
ah pfoe tosssh je kkrmoederquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is je livescore van een baggerformaat, aidsvlek.
Niemand op mijn facebook. Ik ga niet met paupers om.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom delen zoveel mensen dat filmpje van Wilders zijn boehoehoe over de bezuinigingen op Facebook?
Ja ik schrok ook al hoeveel vrienden van mij dat jank filmpje hadden gepostquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom delen zoveel mensen dat filmpje van Wilders zijn boehoehoe over de bezuinigingen op Facebook?
Wat ook echt, écht heel slecht in elkaar zit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Hey, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!
meer alsjeblieftquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlanders hebben altijd pech, het is de schuld van de moslims die moeten weg!
Dat zegt toch wel wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verzin ik ter plekke, ik kan zo PVV slogans maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |