WNL / vandaag de dag op ned1 - reporterquote:
Zeker weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ogen en mond lijken wel op wd, echter heeft wd beter haar.
persoonlijk lichte voorkeur voor wdquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ogen en mond lijken wel op wd, echter heeft wd beter haar.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoonlijk lichte voorkeur voor wd
en grote voorkeur voor amber heard
Of je gaat eens een keer naar google en zoektquote:
neequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je gaat eens een keer naar google en zoekt
Omdat jullie luie speenvarkentjes zijn en ik wil jullie horen gillenquote:
Van genot?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat jullie luie speenvarkentjes zijn en ik wil jullie horen gillen
kom danquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat jullie luie speenvarkentjes zijn en ik wil jullie horen gillen
quote:
quote:
quote:
Ik boei jou vast onder de tafel terwijl ik eet, jaquote:
niks, was grappigquote:
geylquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik boei jou vast onder de tafel terwijl ik eet, ja
DOEI
beetjequote:
Geen lak of smak aan.quote:
Toch vind ik haar wel een mooie vrouw hoor. Alleen ze kijkt niet zo leuk.quote:
beetje stoned somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch vind ik haar wel een mooie vrouw hoor. Alleen ze kijkt niet zo leuk.
Grijsgroen, heb ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi die kleur ogen.. Wat is dat precies. Het is niet groen. Mijn tante heeft het ook.
Nee idd, niet dat ze lelijk is maar gewoon die algehele uitstraling en dat sukkelgedoe van haarquote:
Zou d'r daar nog doen hoorquote:
Courtney Stodden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg, hoe heet dat wicht ookalweer die op d'r 16e trouwde met een 51jarige man en helemaal omgebouwd werd en hoerenkleding aantrok en van die domme filmpjes ging maken?
Te laat, toch bedankt. Maar ik zou d'r opzich op die pic ook nog doen hoor, maar ze is ineens niet zo bijzonder meer, niet lelijk oidquote:
vind haar idd ook wat sukkelig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee idd, niet dat ze lelijk is maar gewoon die algehele uitstraling en dat sukkelgedoe van haar
Och och, wie hebben we daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind haar idd ook wat sukkelig.
Vind ik alleen maar leuk, hoor.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi die kleur ogen.. Wat is dat precies. Het is niet groen. Mijn tante heeft het ook.
Nee. Niet mijn smaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dat je even paart met deze man.
Tja ach. De meeste sterren zijn niet bijzonder zonder makeup helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Te laat, toch bedankt. Maar ik zou d'r opzich op die pic ook nog doen hoor, maar ze is ineens niet zo bijzonder meer, niet lelijk oid
Jij vindt echt niks mooiquote:
Er werd niet naar je mening gevraagd maar een bevel gegevenquote:
Hard geworden van alpha Bob.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er werd niet naar je mening gevraagd maar een bevel gegeven
Ik vond deze ook niet zo mooi hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel, hoorVal gewoon niet op zo'n bonk met spieren. Fake dit.
Thorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dat je even paart met deze man.
quote:
Begrijpelijk... Lijkt mij ook eng.quote:
Met die film of zo?quote:
Damscoquote:
Jaquote:
Hmmmmmm kersenvlaaiquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
Ik kom niet
En verdomme.. Kersenvlaaivullingspul in m'n shirt
Laten we hopen dat dat het is iig
Jij geeft jezelf een verjaardagscadeau? Vet coolquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Robophatt het volgende:
Verjaardagscadeautje uitgezocht, ben pas over 3 maanden jarig
Op die eerste foto lijkt ze veel ouder dan die tweede...quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
Die Courtney Stodden, hoe zij er bij loopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgiequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Robophatt het volgende:
Verjaardagscadeautje uitgezocht, ben pas over 3 maanden jarig
[..]
Hmmmmmm kersenvlaai
Nee nee wat ik van m'n ouders wil, cadeautjes voor mezelf koop ik all the time.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf een verjaardagscadeau? Vet coolHoe oud word je?
Inmiddels is ze al 19 hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgie
Oh dat is ook lekker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$
Maar ik ben ook ongesteld, dus je weet maar nooit
Damn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$
Ah, okquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee wat ik van m'n ouders wil, cadeautjes voor mezelf koop ik all the time.
24
Ok momentjequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker.
Even proeven, kom je er snel genoeg achter.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgie
Door aan te geven dat je m niet hebt gelezen is de geloofwaardigheid wegquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Die onderste zin niet gelezen![]()
zal wel mee mogen betalenquote:
Altijd helemaal in Amsterdam.quote:
Ja maar op 16 jarige leeftijd vond ik d'r al oud eruit zien. Net als Heidi Montag. Eeuwig zondequote:
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar op 16 jarige leeftijd vond ik d'r al oud eruit zien. Net als Heidi Montag. Eeuwig zonde
Welke geloofwaardigheid?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door aan te geven dat je m niet hebt gelezen is de geloofwaardigheid weg!!!
Oh en het was idd kersenvlaaivullingshizzle, niks aan t handje :$
Je ziet ook gewoon als ze bikini's aanheeft dat ze ontzettend lelijke implantaten heeftquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Wat heeft ze voor wit spul op haar kop gedaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Vroeg ik me ook al af jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor wit spul op haar kop gedaan?
Ik bedoel maar, nuff saidquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid?
And it'ts goneeee
Weenie man.. WEENIE!! MAAKT ME PARA!! ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens waarom is Ambipur dood? Vind dat echt raar van haar.
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Je meent het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens waarom is Ambipur dood? Vind dat echt raar van haar.
Hoi, klopt het dat je nu een stuk lichter en luchtiger in het leven staat?quote:
wtfquote:
whut. Zo niet grappig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoi, klopt het dat je nu een stuk lichter en luchtiger in het leven staat?
"Nee, ik zweef."
loool!
Jij zou zelf koken?quote:
rot voor jequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben als maagd gestorven en verdien nu de hemel.
misschien¿quote:
Wat is er zo wtf aan?quote:
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo wtf aan?
Je zou andere dingen doen?
jij met je vragen altijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo wtf aan?
Je zou andere dingen doen?
quote:
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzo
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.quote:
jij bent CY, dus onterechte klachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.Forevernotavirginanymore.
Lees mijn post nog eens goed en kom daarna knuffelen met mequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.Forevernotavirginanymore.
[..]
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.
Kankerkattenquote:
x 1000 :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.
Bron?quote:
Doe me geen pijn, I bruise easily.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens goed en kom daarna knuffelen met me
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er werd niet naar je mening gevraagd maar een bevel gegeven
Nou echt.quote:
Mag ik je wel liefdesknabbeltjes geven? :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Doe me geen pijn, I bruise easily.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
is goedquote:
quote:
dwcquote:
kfcquote:
Honden die katten neuken is dat een beetje wat bij ons bestialiteit is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
AGREED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open goal, maar ik maak em maar nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Honden die katten neuken is dat een beetje wat bij ons bestialiteit is?
Ik zag eens een YT filmpje waarop een geit werd verkracht door een aapje.. Traumatized 4 lifequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die katten vragen erom, dat doen geiten en honden enzo soms ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je best maar hoor.quote:
Een aapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag eens een YT filmpje waarop een geit werd verkracht door een aapje.. Traumatized 4 life
Flauw.quote:
WAT!! Die arme geit wou niet en mekkerde heel zielig, het was moeilijk om te kijken ja?!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je best maar hoor.
[..]
Een aapjeNou jeetje.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik je wel liefdesknabbeltjes geven? :$
Mgoed, het was dus een diss richting wise omdat ie nog maagd is en zichzelf al wil verlagen door over 15 jarige chicks te praten in een sexuele contextWaar dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet CY ervan denken, wat betekent het?
Heb gehoord dat je nog maagd bent, wise! Dat is nergens voor nodig. Luister maar naar dWc, met zijn evidente vrouwenervaring lig je zo op je buik in de douches van de plaatselijke straatvoetbalclub.quote:![]()
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die katten vragen erom, dat doen geiten en honden enzo soms ook
Dan is het geen bestialiteit, maar wederzijds verlangen
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar dat?En wat moet CY ervan denken, wat betekent het?
[..]
Heb gehoord dat je nog maagd bent, wise! Dat is nergens voor nodig. Luister maar naar dWc, met zijn evidente vrouwenervaring lig je zo op je buik in de douches van de plaatselijke straatvoetbalclub.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
AGREED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een ontzettende emo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$
Ik heb geen idee waarom die honden de kat bespringen, maar ze humpen soms ook kussens, tafelpoten of benen, dus tja... Denk niet dat die kat daar krols voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnMaar apart dat honden daar dus ook op reageren, dan snap ik niet waarom het bij katten krols heet en bij honden loops
Omdat honden druppeltjes bloed laten lopen en letterlijk ook weglopen (Dqod logica 101)quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnMaar apart dat honden daar dus ook op reageren, dan snap ik niet waarom het bij katten krols heet en bij honden loops
Uit ik ook eens mijn emoties.. Is t weer niet goed? He? Moet ik dan maar weer agressief en alcoholistisch gaan doen? EH?!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ontzettende emo.
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'rquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat honden druppeltjes bloed laten lopen en letterlijk ook weglopen (Dqod logica 101)
Wel vies trouwens om een natte poes bij een poes te zien
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die honden de kat bespringen, maar ze humpen soms ook kussens, tafelpoten of benen, dus tja... Denk niet dat die kat daar krols voor hoeft te zijn
Echt ehquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'r!
[..]
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapje
Alsjeblieft niet, het is nog niet eens twee uur geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uit ik ook eens mijn emoties.. Is t weer niet goed? He? Moet ik dan maar weer agressief en alcoholistisch gaan doen? EH?!!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$
Oh wat lief!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, het is nog niet eens twee uur geweest.
Dacht spontaan aan jou bbyquote:Op maandag 21 maart 2011 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil
Regel jij de chloroform, ik regel vervoer
Ja, mijn godquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Maar ok, dat achterlijke geschreeuw vond ik nog t ergst btw
Voel me vereerd, maar waarom lees je zulke oude topics terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Ik was trouwens aan het teruglezen en toen las ik:
[..]
Dacht spontaan aan jou bby
Mental image van Vas haar poes en dat bed op haar kamer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, mijn godHad ik nog het fijne geluk dat m'n poes elke keer overdreven zo ging doen als ik de kamer binnenkwam, blijkbaar een geurtje van mij ofz
Nee hoor.. Hooguit voor een weekje, maar daarna zal ik je weer laten gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh wat lief!En weet je zeker dat dit geen poging is tot het vakkundig fabriceren van een homemade barely-legal-muscular-twink-abandoned-in-femdom-cellar-for-all-eternity.wmv?
![]()
Ging ze dan ook met zo'n heerlijke hoerige, verleidelijke blik naar je kijken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, mijn godHad ik nog het fijne geluk dat m'n poes elke keer overdreven zo ging doen als ik de kamer binnenkwam, blijkbaar een geurtje van mij ofz
Om te zien hoe lief ik daar nog wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar waarom lees je zulke oude topics terug?
Beetje apart gespreksonderwerp.quote:
Ja en ik nu zo van:quote:
Ws zijn het buddy'squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'r!
[..]
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapje
Weet je al waar het mis is gegaan?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje apart gespreksonderwerp.
[..]
Ja en ik nu zo van:
[ afbeelding ]
Zijn twinks niet altijd van die magere scharminkels?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh wat lief!En weet je zeker dat dit geen poging is tot het vakkundig fabriceren van een homemade barely-legal-muscular-twink-abandoned-in-femdom-cellar-for-all-eternity.wmv?
![]()
Dit. Heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is ditkatten die druppelen
gadverdamme
quote:
De twinks die ik altijd kijk niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn twinks niet altijd van die magere scharminkels?
Katten zijn sowieso viesquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is ditkatten die druppelen
gadverdamme
dogs > catsquote:
Ik denk bij jou.. Bedoeld als positief compliment hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je al waar het mis is gegaan?
quote:
Low 5quote:
Echt walgelijk. Ik vind ze nu nog viezer!quote:
quote:
Positief compliment is nogal een pleonasme.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk bij jou.. Bedoeld als positief compliment hoor
O, dat dacht ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De twinks die ik altijd kijk niet.
Wacht, jij kijkt die shit?
Dit weten we al jarenquote:
Lol, nog niet genoeg koffie :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Positief compliment is nogal een pleonasme.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Low 5!!
[..]
Echt walgelijk. Ik vind ze nu nog viezer!
vind je niet erg toch¿quote:
Ik weet van niets.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol, nog niet genoeg koffie :$
Maar je snapt het best, kuttekop
Nee hoor, hebben sis en ik weer wat te lachen wanneer we elkaar weer zienquote:
De enige katten die ik niet vies vind zijn Bonnie en Fons.quote:
Dat je me verpest hebtquote:
owh yuoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, hebben sis en ik weer wat te lachen wanneer we elkaar weer zien
Ragdolls zouden grote "praters" zijn.. Kun je dat wel aan 's ochtends?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige katten die ik niet vies vind zijn Bonnie en Fons.
De rest mag opbokken
Stel dat ik een kat neem als huisdier dan een Noorse Boskat, omdat haar.. heel veel haar... of zo'n ragdoll achtig iets.
ja en dan keihard PRRRR PRRRR PRRRR.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
Ging ze dan ook met zo'n heerlijke hoerige, verleidelijke blik naar je kijken?
Ja of zo'n Saarlooswolfshond.. mooooooiquote:
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie zit hier btw nog het dichtst bij de puberteit? Tips?
vas is met 19 de jongste hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou eh.. jawel.. maar ik zeg gewoon niet zoveel terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ragdolls zouden grote "praters" zijn.. Kun je dat wel aan 's ochtends?
Maar Noorse boskatten jaOf Maine Coons
je bent zelf moooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of zo'n Saarlooswolfshond.. mooooooi
Zal eens twee flessen rosé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je me verpest hebt
Die 2 flessen rosé waren jouw schuld!
quote:
Vraag het eens :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja en dan keihard PRRRR PRRRR PRRRR.
Best een hoge gemiddelde leeftijd in deze sc btw.quote:
Wat precies?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
quote:
denk 19 en 38 welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best een hoge gemiddelde leeftijd in deze sc btw.
Zul je wel zien.quote:
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ben je niet bang als je in A'dam een taxi instapt, dat hij daar zit¿
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
Waarom doet ze precies zo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Wie is hier 38 dan?quote:
Reik haar een beetje druchs aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Vas is dood.quote:
gewoon streng zijn en af en toe relax.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien kan Gorzalka haar opvrolijken? of is ze al 15?quote:
gianni61 tochquote:
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Niks is goed en alles is fout.
Dat weet ze niet.quote:
Eh neequote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
Net zoiets als een vrouw
Nee ik weet t niet.. Ik ging meestal weg naar een vriendin en wanneer ik terug kwam was ik het vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt m'n volledige aandacht, ondanks dat ik je ware intenties enigszins wantrouwquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zul je wel zien.
[..]
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.
waarom moeilijk als het makkelijk kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld geven
quote:
Ik vind mezelf best geduldig. Als het aan Ado had gelegen, had ze huisarrest tot dr 40e ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ze niet.
En dat herken ik wel, dat wist ik ook nooit.
Ja. en mn moeder was gewoon stom natuurlijk
dqod en kind¿ da ken nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Maak je niet druk, geen behoefte aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddgewoon laten uitrazen en dan komt ze wel weer
Eindelijkquote:
Snap ik best jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanen dan heb ik geen zin meer om geduldig en begrijpend te doen
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bahquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je wel zeg!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
dqod en kind¿ da ken niet
zij denkt hetzelfde als 4ebe daarover
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.quote:
Stahp it, teveel eer en liefde ik kan niet handelenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
Meestal gaat t wel ok.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik best jaZou overigens gewoon zeggen dat ze pas weer met me mocht praten als het op een normale toon is
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker opquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, mijn dochter is over een paar jaar wel jouw doelgroep he![]()
Zal ik ze uitspuiten?quote:
Om nog maar te zwijgen van de agressie.. nee maar gewoon mentaliteit en alleszzquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bah
Gelukkig word ik doorgaans niet zwanger van vrouwen, dus dat scheelt alquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
[..]
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker op
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)quote:
Ja kom zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi hoe bij élke reactie een verwijzing zit naar zijn prille relatie met CY. Kalverliefde, so so cute.
Ben jij ineens dokter Nootjes geworden?quote:
Ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi hoe bij élke reactie een verwijzing zit naar zijn prille relatie met CY. Kalverliefde, so so cute.
Ik vind t wel aandoenlijk, is dat erg? :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat ik mijn fornicate-met-de-hele-wereld-quest beëindig zonder dat ik serious potential in een meid zie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker op
Ik geloof anders best dat je een hele goede moeder bent hoor, don't worry.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)
En ik ben een goede moeder. Klinkt wellicht onwaarschijnlijk, maar het is toch echt zo.
Je bent de enige geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
Maar JB weet best wat ik van haar en haar mommy-skillz vind, toch JB?
Ik geef je groot gelijk hoor. Nobody cares, houd die shit lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom zegWord nou een beetje kriegel van dat gedoe.
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t wel aandoenlijk, is dat erg? :$
Misschien omdat ik al jaren geen liefde meer kan voelen
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)
En ik ben een goede moeder. Klinkt wellicht onwaarschijnlijk, maar het is toch echt zo.
Snap je mij nou?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom zegWord nou een beetje kriegel van dat gedoe.
If you want me to..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ineens dokter Nootjes geworden?
Dank je, dat vind ik fijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof anders best dat je een hele goede moeder bent hoor, don't worry.
Jouw paringsdrang-device oblongus is defectement?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig word ik doorgaans niet zwanger van vrouwen, dus dat scheelt al
Maar goed, nu dus 27 en ik heb tot op de dag van vandaag geen last van rammelende eierstokken
Hahhaa, keep calm Panzer
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Niet, kijk naar Vas' reactiequote:
Ik mis het gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Nobody cares, houd die shit lekker voor jezelf.
[..]
Doe normaal.
Moet je wel zo'n witte jas aantrekkenquote:
Ik ook, hoor, sweetydarling.quote:
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so goodquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw paringsdrang-device oblongus is defectement?
[..]
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.
nutz trekt liever iets uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n witte jas aantrekken
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaje weet mijn leeftijd wel ongeveer he
had haar papa kunnen zijn.
Was vast niet tegen mij maar ik denk wel dat jij een goede moeder bent.
[..]
Snap je mij nou?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
Z'n witte jas?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardbeienmilkshakes![]()
![]()
![]()
Wel gemaakt met light ijsMaar care .. net zo lekker
Maar ik wou mintgroen met roze bloemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n witte jas aantrekken
Pak van mijn hart.quote:
quote:
5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
quote:
Damn, is die poes sinds die tijd ook in verval geraakt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik wou mintgroen met roze bloemen
[..]
Pak van mijn hart.
[..]![]()
quote:
Ja halloquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Je bent meer van mijn leeftijd idd... Houdt alleen niet iedereen tegen
Laatst nog een meisje op de radio:
Ik ben 18 en mn vriend is 38, dat gaat al tien maanden goed en we zijn heel gelukkig met elkaar![]()
![]()
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 isquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terug
De regenjasquote:
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar klopt. Ach 18 en 38 is beter dan 24 en 15 :S
hiquote:
Mag ook wel onserieus :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]puhliese.. dan kan ik je niet meer serieus nemen.
Haha, ik zei nemen.
Bejaard nog welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 is
Je doet niet aan gemiddeld? Hmm, en dat terwijl je met CY..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.
Eh...quote:
Ik, doe, mee!!,!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
Heb jy je lolbroek aan? ;s ;squote:
In het algemeen heb je gelijk, maar het kan echt wel... i have seeeeeent itquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het allebei kut.
Gaat toch ook gewoon fout op den duur omdat de jongste zich nog veel meer ontwikkelt dan de oudste...
heel de dag eten posten dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
,,,,,,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |