Nou echt.quote:
Mag ik je wel liefdesknabbeltjes geven? :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Doe me geen pijn, I bruise easily.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
is goedquote:
quote:
dwcquote:
kfcquote:
Honden die katten neuken is dat een beetje wat bij ons bestialiteit is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
AGREED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open goal, maar ik maak em maar nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Honden die katten neuken is dat een beetje wat bij ons bestialiteit is?
Ik zag eens een YT filmpje waarop een geit werd verkracht door een aapje.. Traumatized 4 lifequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die katten vragen erom, dat doen geiten en honden enzo soms ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je best maar hoor.quote:
Een aapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag eens een YT filmpje waarop een geit werd verkracht door een aapje.. Traumatized 4 life
Flauw.quote:
WAT!! Die arme geit wou niet en mekkerde heel zielig, het was moeilijk om te kijken ja?!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je best maar hoor.
[..]
Een aapjeNou jeetje.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik je wel liefdesknabbeltjes geven? :$
Mgoed, het was dus een diss richting wise omdat ie nog maagd is en zichzelf al wil verlagen door over 15 jarige chicks te praten in een sexuele contextWaar dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet CY ervan denken, wat betekent het?
Heb gehoord dat je nog maagd bent, wise! Dat is nergens voor nodig. Luister maar naar dWc, met zijn evidente vrouwenervaring lig je zo op je buik in de douches van de plaatselijke straatvoetbalclub.quote:![]()
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die katten vragen erom, dat doen geiten en honden enzo soms ook
Dan is het geen bestialiteit, maar wederzijds verlangen
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar dat?En wat moet CY ervan denken, wat betekent het?
[..]
Heb gehoord dat je nog maagd bent, wise! Dat is nergens voor nodig. Luister maar naar dWc, met zijn evidente vrouwenervaring lig je zo op je buik in de douches van de plaatselijke straatvoetbalclub.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef wise het volgende:
[..]
AGREED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een ontzettende emo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$
Ik heb geen idee waarom die honden de kat bespringen, maar ze humpen soms ook kussens, tafelpoten of benen, dus tja... Denk niet dat die kat daar krols voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnMaar apart dat honden daar dus ook op reageren, dan snap ik niet waarom het bij katten krols heet en bij honden loops
Omdat honden druppeltjes bloed laten lopen en letterlijk ook weglopen (Dqod logica 101)quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ongelofelijke sletten katten zijn als ze krols zijnMaar apart dat honden daar dus ook op reageren, dan snap ik niet waarom het bij katten krols heet en bij honden loops
Uit ik ook eens mijn emoties.. Is t weer niet goed? He? Moet ik dan maar weer agressief en alcoholistisch gaan doen? EH?!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ontzettende emo.
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'rquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat honden druppeltjes bloed laten lopen en letterlijk ook weglopen (Dqod logica 101)
Wel vies trouwens om een natte poes bij een poes te zien
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die honden de kat bespringen, maar ze humpen soms ook kussens, tafelpoten of benen, dus tja... Denk niet dat die kat daar krols voor hoeft te zijn
Echt ehquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'r!
[..]
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |