Hard geworden van alpha Bob.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er werd niet naar je mening gevraagd maar een bevel gegeven
Ik vond deze ook niet zo mooi hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel, hoorVal gewoon niet op zo'n bonk met spieren. Fake dit.
Thorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil dat je even paart met deze man.
quote:
Begrijpelijk... Lijkt mij ook eng.quote:
Met die film of zo?quote:
Damscoquote:
Jaquote:
Hmmmmmm kersenvlaaiquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
Ik kom niet
En verdomme.. Kersenvlaaivullingspul in m'n shirt
Laten we hopen dat dat het is iig
Jij geeft jezelf een verjaardagscadeau? Vet coolquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Robophatt het volgende:
Verjaardagscadeautje uitgezocht, ben pas over 3 maanden jarig
Op die eerste foto lijkt ze veel ouder dan die tweede...quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
Die Courtney Stodden, hoe zij er bij loopt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgiequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Robophatt het volgende:
Verjaardagscadeautje uitgezocht, ben pas over 3 maanden jarig
[..]
Hmmmmmm kersenvlaai
Nee nee wat ik van m'n ouders wil, cadeautjes voor mezelf koop ik all the time.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf een verjaardagscadeau? Vet coolHoe oud word je?
Inmiddels is ze al 19 hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgie
Oh dat is ook lekker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$
Maar ik ben ook ongesteld, dus je weet maar nooit
Damn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, monchoutaart met van die vulling er bovenop :$
Ah, okquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee wat ik van m'n ouders wil, cadeautjes voor mezelf koop ik all the time.
24
Ok momentjequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker.
Even proeven, kom je er snel genoeg achter.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
16 jaar en eruit zien als 30+ Zo kan het ook, plastische chirurgie
Door aan te geven dat je m niet hebt gelezen is de geloofwaardigheid wegquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Die onderste zin niet gelezen![]()
zal wel mee mogen betalenquote:
Altijd helemaal in Amsterdam.quote:
Ja maar op 16 jarige leeftijd vond ik d'r al oud eruit zien. Net als Heidi Montag. Eeuwig zondequote:
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar op 16 jarige leeftijd vond ik d'r al oud eruit zien. Net als Heidi Montag. Eeuwig zonde
Welke geloofwaardigheid?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door aan te geven dat je m niet hebt gelezen is de geloofwaardigheid weg!!!
Oh en het was idd kersenvlaaivullingshizzle, niks aan t handje :$
Je ziet ook gewoon als ze bikini's aanheeft dat ze ontzettend lelijke implantaten heeftquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Wat heeft ze voor wit spul op haar kop gedaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Heidi zag er nog wel redelijk leuk uit voor al die troep, deze chick is gewoon (imo) afzichtelijk lelijk:
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Vroeg ik me ook al af jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor wit spul op haar kop gedaan?
Ik bedoel maar, nuff saidquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid?
And it'ts goneeee
Weenie man.. WEENIE!! MAAKT ME PARA!! ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens waarom is Ambipur dood? Vind dat echt raar van haar.
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een engerd
Je meent het.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als ze mindert met de make up, die ordinaire kleur uit haar haar haalt, zich fatsoenlijk kleedt, ziet ze er volgens mij best redelijk uit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens waarom is Ambipur dood? Vind dat echt raar van haar.
Hoi, klopt het dat je nu een stuk lichter en luchtiger in het leven staat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |