Alsjeblieft niet, het is nog niet eens twee uur geweest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uit ik ook eens mijn emoties.. Is t weer niet goed? He? Moet ik dan maar weer agressief en alcoholistisch gaan doen? EH?!!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$
Oh wat lief!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat CY daarvan moet denken? Dat ze haske belangrijk voor me is en jij dus automatisch ook vanwege jullie innige liefde voor elkander weet je wel :$.. Tevens wil ik daarmee aantonen dat ik stiekem echt wel een goed mens ben en het beste met jullie beide voor heb :$ :$
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, het is nog niet eens twee uur geweest.
Dacht spontaan aan jou bbyquote:Op maandag 21 maart 2011 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil
Regel jij de chloroform, ik regel vervoer
Ja, mijn godquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Maar ok, dat achterlijke geschreeuw vond ik nog t ergst btw
Voel me vereerd, maar waarom lees je zulke oude topics terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Ik was trouwens aan het teruglezen en toen las ik:
[..]
Dacht spontaan aan jou bby
Mental image van Vas haar poes en dat bed op haar kamer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, mijn godHad ik nog het fijne geluk dat m'n poes elke keer overdreven zo ging doen als ik de kamer binnenkwam, blijkbaar een geurtje van mij ofz
Nee hoor.. Hooguit voor een weekje, maar daarna zal ik je weer laten gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh wat lief!En weet je zeker dat dit geen poging is tot het vakkundig fabriceren van een homemade barely-legal-muscular-twink-abandoned-in-femdom-cellar-for-all-eternity.wmv?
![]()
Ging ze dan ook met zo'n heerlijke hoerige, verleidelijke blik naar je kijken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, mijn godHad ik nog het fijne geluk dat m'n poes elke keer overdreven zo ging doen als ik de kamer binnenkwam, blijkbaar een geurtje van mij ofz
Om te zien hoe lief ik daar nog wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar waarom lees je zulke oude topics terug?
Beetje apart gespreksonderwerp.quote:
Ja en ik nu zo van:quote:
Ws zijn het buddy'squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat beest (eerste poes dus, huidige poes meteen na de eerste krolsheid gesteriliseerd) zat de hele vloer onder te druppelen met dat kutvocht van d'r!
[..]
True maar zou eerder verwachten dat ze die katten aanvallen ipv neuken snapje
Weet je al waar het mis is gegaan?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje apart gespreksonderwerp.
[..]
Ja en ik nu zo van:
[ afbeelding ]
Zijn twinks niet altijd van die magere scharminkels?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh wat lief!En weet je zeker dat dit geen poging is tot het vakkundig fabriceren van een homemade barely-legal-muscular-twink-abandoned-in-femdom-cellar-for-all-eternity.wmv?
![]()
Dit. Heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is ditkatten die druppelen
gadverdamme
quote:
De twinks die ik altijd kijk niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zijn twinks niet altijd van die magere scharminkels?
Katten zijn sowieso viesquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is ditkatten die druppelen
gadverdamme
dogs > catsquote:
Ik denk bij jou.. Bedoeld als positief compliment hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je al waar het mis is gegaan?
quote:
Low 5quote:
Echt walgelijk. Ik vind ze nu nog viezer!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |