echt wtf salaquote:
ja, omdat dat het maximum isquote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Salatrel het volgende:
ik denk trouwens dat er een post verwijderd is want als in de listing kijkt staan er maar 301 posts...
niet als je refreshed.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee verwijderde posts telt ie wel mee in de postid's volgens mij
Dqod is eten, Crack is tentamen maken, Tli ook niet meer gezien, Allegruto zit op een terrasje en moomoo is nog niet langs geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:26 schreef Salatrel het volgende:
wat een cockfest dit topicwaar zijn de deernes?
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dqod is eten, Crack is tentamen maken, Tli ook niet meer gezien, Allegruto zit op een terrasje en moomoo is nog niet langs geweest.
quote:
http://www.dji.nl/Organis(...)sterbaken/index.aspxquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef Madridista het volgende:
Sjonge, ik kan geen jeugddetentie-vestigingen in Amsterdam vinden op google
HAHAHAHAH Je hebt me door!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:51 schreef BobbyB het volgende:
ben je die chick aan het zoeken die vast zit?
welke¿quote:Op maandag 21 maart 2011 12:51 schreef BobbyB het volgende:
ben je die chick aan het zoeken die vast zit?
Baas jijquote:Op maandag 21 maart 2011 12:51 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.dji.nl/Organis(...)sterbaken/index.aspx
http://www.dji.nl/Organis(...)e-jeugdinrichtingen/
![]()
quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef Dqod het volgende:
Bobby, ik leg mij neer aan uw voeten(mits u ze gewassen hebt u_u)
Omdat dmquote:
Ohquote:
quote:
Whihiquote:
quote:
Ik raise met Nemesea en Autumn!!quote:
Geilquote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil die tweeling HelenaMaria wel chloroformen en meenemen
Ok u_u eet smakelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 13:34 schreef Oshno het volgende:
Lief dagboek, ik ga dadelijk weer frikadelbroodjes eten.
lukt je toch welquote:Op maandag 21 maart 2011 13:36 schreef Crack_ het volgende:
Godverdommeklotetyfus hoeren tentamen.
MOETTT een 4,5
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Crack_ het volgende:
aspergilles nigerclaviceps purpurea
phytopthora infestans
aspergilles flavus
Pseudomycelium
Sacharomyces cerevisiae
Listeria
Salmonella
Nouuuu..quote:
Hmmm crackertje.. T komt vast wel goedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouuuu..
Ik begon makkelijk en toen ineens BAM, gee idee waar 't over ging
blackoutquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouuuu..
Ik begon makkelijk en toen ineens BAM, gee idee waar 't over ging
I know.. Mja, t smaakt even goedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Crack_ het volgende:
In quorn, die vega dingen zit schimmel whihi
Nou.. ik heb nu tentamen microbiologie en levensmiddelenleer.. en als je dan die schimmels en zooi ziet dan whihi, wel raarquote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know.. Mja, t smaakt even goed
Sowieso.. Boeie.. Al die melkzuurbacterien in yoghurt zijn ook prima te pruimen
Nja niet teveel naar kijken denk ik danquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ik heb nu tentamen microbiologie en levensmiddelenleer.. en als je dan die schimmels en zooi ziet dan whihi, wel raar.
Knuf?quote:
mijquote:
Als jij een podium bent, dan: jaquote:
banaan etenquote:
jij bent het podium waar ik op speel.quote:
O_oquote:
Jonge, IK wil performen.. Dat kan toch niet als ik een podium ben?quote:
I already trimmed my bushquote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
O_o
Anyway ik ga ff wat doen.
gras maaien of zo .............. \.=. ,,,,,,,,,,,
Ik ga vast kaarten kopen dan...quote:
ik perform toch op jouquote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, IK wil performen.. Dat kan toch niet als ik een podium ben?
Koop ook ff pammetjes dan.. Miss durf ik danquote:
succesquote:
quote:
O_oquote:
quote:Maar.. BOBBY!! ECHT!! Ik mis optreden![]()
Mja
gr gr
mietje
Goodluck crackerquote:
wat is ditquote:
Mja (direct antwoord op je dmquote:
The judgequote:
Ja tochquote:Op maandag 21 maart 2011 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil
Regel jij de chloroform, ik regel vervoer
"Say hello to my twins" whihihquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bye bye Simon CowellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
dudequote:
Ik regel je wel als supportact voor Taylor Swift.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja (direct antwoord op je dm)
Ik denk er over.. Maar.. Pffff.. Ik weet niet man
Correctie: Dudettequote:Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dude
[..]
Ik regel je wel als supportact voor Taylor Swift.
not shure 'bout that....quote:
quote:Bohhh jongeeee
Don't worry, I'll check laterquote:
hoiquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Dqod het volgende:
Tijd om m'n haartjes te fixen, dan werken.. Latorrrr dushi's![]()
om wie gaat het dan¿quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga dus naar de jeugdgevangenis.
Hopen dat ik borgtocht kan betalen om haar vrij te krijgen
m'n exquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga dus naar de jeugdgevangenis.
Hopen dat ik borgtocht kan betalen om haar vrij te krijgen
Criminele vrienden en vriendinnen moet je links laten liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Madridista het volgende:
@wise : Een meisje dat ik ken. Ik vind het zielig dat ze opgesloten zit.
Ach ja..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef Oshno het volgende:
[..]
Criminele vrienden en vriendinnen moet je links laten liggen.
Schijnbaar erg genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ach ja..
Het is niks ernstigs wat ze heeft gedaan.
Geen normen en waarden. Ik zeg afschieten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef Madridista het volgende:
Ze heeft een agent een duw gegeven nadat hij haar ergens op terecht wees
Ik kijk er naar uit. Over.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga nu.
Ik breng later op de dag nog verslag uit.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga nu.
Ik breng later op de dag nog verslag uit.
Ik ben niet echt thuis in het criminele circuit nee. Maar wsl kunnen alleen naasten borg voor je betalen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Oshno het volgende:
Sowieso, mensen die niet weten wanneer je borg kunt betalen en wanneer niet.
indd. Ik moest ook borg betalen. Maar dat kon ik naderhand weer terug krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Oshno het volgende:
Sowieso, mensen die niet weten wanneer je borg kunt betalen en wanneer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
moederbedrijf heeft een nieuwe logo en dat schijnt reden te zijn voor gebak
hoe ziet het logo eruit¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen ideemoederbedrijf he niet ons bedrijf
Je hebt d'r weer terug gebracht toen je klaar was?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:44 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Ik moest ook borg betalen. Maar dat kon ik naderhand weer terug krijgen. Want dat is borg
jah, kon me zusje niet bij mij laten hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt d'r weer terug gebracht toen je klaar was?
"Nee meneer, u spreekt nu met het dochterbedrijf."quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen ideemoederbedrijf he niet ons bedrijf
en nuquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Madridista het volgende:
Nu sta ik in de hal te wachten tot ik geholpen kan worden.
Wat ik precies tegen ze ga zeggen weet ik nog niet_!
Je bent afgewerkt? Gadverdammequote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef Salatrel het volgende:
amai ik ben afgewerkt en wil naar huis om van de zon te genieten he
hoe ging diequote:
zeg maar niskquote:Op maandag 21 maart 2011 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo heb ik dat belgen wel eens horen zeggen
[..]
hoe ging je tentamen?
wij¿quote:
wie ben jij¿quote:
das kut. Kon je geen note achterlatenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Madridista het volgende:
GODVER#*!¡^$!##
Helemaal hierheen gekomen voor niks.
Ik moest
1. ID Aantonen
2. Brief van ouders van prisoner waarin ze toestemming geven hebben.
Met punt.1 zat het goed natuurlijk
Punt.2 niet uiteraard
waarvoor ging je eigelijk dat heb ik gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Madridista het volgende:
GODVER#*!¡^$!##
Helemaal hierheen gekomen voor niks.
Ik moest
1. ID Aantonen
2. Brief van ouders van prisoner waarin ze toestemming gegeven hebben.
Met punt.1 zat het goed natuurlijk
Punt.2 niet uiteraard
hij wil een gevangene versierenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarvoor ging je eigelijk dat heb ik gemist
yesquote:
Obvious troll is obvious.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
http://film.fok.nl/nieuws(...)it-zijn-gestart.html
quote:
quote:
En heb je gister ook al antwoord gegeven dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat werd mij gister ook al gevraagd
Hier ook, das nou kut hequote:
de thermostaat stond hier nog op 20 dus die is net even aangesprongen, m'n verwarming is nog warmquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook, das nou kut he. 'S ochtends koud dus ik liet mn kachel aan (wel heel zachtjes want geen idee hoe warm het zou worden) maarja.. ik zit al op de zolder en de zon schijnt harrrrrd
bwhahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef moomoo het volgende:
[..]
de thermostaat stond hier nog op 20 dus die is net even aangesprongen, m'n verwarming is nog warm
kut kleurquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef Madridista het volgende:
Wat haten jullie op Marokkaans-getint
hoezoquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Met die zon op me lijk k al helemaal zombie gek
zie dat chimeids topic. steeds die kk grappen van je.quote:
tja, als mensen telkens happenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zie dat chimeids topic. steeds die kk grappen van je.
dat gaat schrijven wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
Sheize menn. Krijg net te horen dat ze wel een maand lang mag brommen omdat dit niet de eerste keer is.
Haha, jij gaat om met uitschot.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
Sheize menn. Krijg net te horen dat ze wel een maand lang mag brommen omdat dit niet de eerste keer is.
quote:
quote:
gelul van de eerste orde. En zo ja, dan is dat in Limburg, dus boeiequote:
vind ik leukquote:
NOOOOOOOquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Mozy het volgende:
wow vriend zie mij midden op een breuklijn wonen epische poep zware aardbeving we gaan allemaal naar de klote incl limburg
[ afbeelding ]
carnaval¿quote:
dit. en voor homofilie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
hopen dat er ooit een medicijn komt voor jouw zware autistische trekken.
Je gaat toch niet serieus bellen omdat een stel flikkers die niks weten zeggen dat er hier een aardbeving komt en als enige reden hebben ze dat er honderd jaar geleden ook een plaats vond, net of zo'n breuk denkt: " choffedomme das lang geleden, wajoo bijna 100 jaar brb ff beven"quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga even mn ouders bellen
Mozy jij hebt die aardbeving ook meegemaakt? Of net niet?
Was in 1992 aarbevinkje
zo te lezen, mozzy¿ (no offense)quote:
Ik bel toch sowieso met mn moeder aapjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus bellen omdat een stel flikkers die niks weten zeggen dat er hier een aardbeving komt en als enige reden hebben ze dat er honderd jaar geleden ook een plaats vond, net of zo'n breuk denkt: " choffedomme das lang geleden, wajoo bijna 100 jaar brb ff beven"
ik zit veilig zo te zien. word eindelijk dat brabant eens opgeruimd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Mozy het volgende:
wow vriend zie mij midden op een breuklijn wonen epische poep zware aardbeving we gaan allemaal naar de klote incl limburg
[ afbeelding ]
Gast vergeet haar lekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
ohgut vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Salatrel het volgende:
ik ben stout geweest met het beoordelen van CV's
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
word eindelijk dat brabant eens opgeruimd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadik vermoed dus dat ie de hele zomer lekker in marokko zat
en dat heb je lekker even geïnterpreteerd op jouw manier en em lekker slecht beoordeeld niet omdat hij geen goede werker kan zijn maar gewoon omdat jij een kkracist bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadik vermoed dus dat ie de hele zomer lekker in marokko zat
Maar dat mag opzich toch gewoon. Moet die zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Salatrel het volgende:
echt serieus 4 keer achter elkaar he... en elke keer dezelfde periode dat ie geen werk had
Waarom zou je marokkanen aan willen nemen. Voor je het weet zijn al je computers weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dat heb je lekker even geïnterpreteerd op jouw manier en em lekker slecht beoordeeld niet omdat hij geen goede werker kan zijn maar gewoon omdat jij een kkracist bent.
inderdaad is een keuze van die persoon zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat mag opzich toch gewoon. Moet die zelf weten.
zou je wel willen he.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je marokkanen aan willen nemen. Voor je het weet zijn al je computers weg.
Is die persoon dan niet elke keer ontslagen na zijn proeftijd van 3 maanden ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh fuck, knut is wel zielig dood gegaan man
neem je hem in september toch aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inderdaad is een keuze van die persoon zelfmaar dan hoef ik hem/haar niet in mijn team
ik zoek namelijk iemand voor langere tijd en niet iemand die hem eind van de maand weer peert
hij was aan het ijsberen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat ben jij voor boeler, mijn naam fout schrijven.
uiteindelijk toch verdronken dus....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-Knut-gefilmd.dhtml
rare stuiptrekkingenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-Knut-gefilmd.dhtml
inddquote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Crack_ het volgende:
ziet er meer uit als epileptische aanval ofzo
linkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
hey een nieuw filmpje op de facebook muur...
ja waardoor die in het water valt en verdrinkt...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Crack_ het volgende:
ziet er meer uit als epileptische aanval ofzo
je moerquote:
quote:
kuttekopquote:
gehaktbalquote:
quote:
jijquote:
bones vanavondquote:
Jahoor, jij nog wat zestienjarige gehosseld?quote:
Ouiouiouiiiiiiiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:40 schreef MouzurX het volgende:
Dit weer mag het de hele week wel blijven, leek net zomer
Dat blijft het toch ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:40 schreef MouzurX het volgende:
Dit weer mag het de hele week wel blijven, leek net zomer
Nee, ik val niet op 16-jarigenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jahoor, jij nog wat zestienjarige gehosseld?
Zou wel enigzins kut zijn aangezien er dan niks voor school gebeurtquote:
Wat doe jij hier?quote:
Dat vroeg ik me ook af manquote:
Dat heb ik niet. Zie pas een lichtje als ik een sms heb en anders niet. Nog nul x voor niks geopend.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hiermee de tumblr-jackpot geopendik heb hier vanmiddag 3 uur aan gezeten omdat photoshop crashte.
Je hebt hem pas een dag.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Zie pas een lichtje als ik een sms heb en anders niet. Nog nul x voor niks geopend.
groen voor sms en wit voor whatsappquote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Zie pas een lichtje als ik een sms heb en anders niet. Nog nul x voor niks geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |