Ach ja..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef Oshno het volgende:
[..]
Criminele vrienden en vriendinnen moet je links laten liggen.
Schijnbaar erg genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ach ja..
Het is niks ernstigs wat ze heeft gedaan.
Geen normen en waarden. Ik zeg afschieten.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef Madridista het volgende:
Ze heeft een agent een duw gegeven nadat hij haar ergens op terecht wees
Ik kijk er naar uit. Over.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga nu.
Ik breng later op de dag nog verslag uit.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Madridista het volgende:
Oke.
Ik ga nu.
Ik breng later op de dag nog verslag uit.
Ik ben niet echt thuis in het criminele circuit nee. Maar wsl kunnen alleen naasten borg voor je betalen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Oshno het volgende:
Sowieso, mensen die niet weten wanneer je borg kunt betalen en wanneer niet.
indd. Ik moest ook borg betalen. Maar dat kon ik naderhand weer terug krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Oshno het volgende:
Sowieso, mensen die niet weten wanneer je borg kunt betalen en wanneer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
moederbedrijf heeft een nieuwe logo en dat schijnt reden te zijn voor gebak
hoe ziet het logo eruit¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen ideemoederbedrijf he niet ons bedrijf
Je hebt d'r weer terug gebracht toen je klaar was?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:44 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Ik moest ook borg betalen. Maar dat kon ik naderhand weer terug krijgen. Want dat is borg
jah, kon me zusje niet bij mij laten hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt d'r weer terug gebracht toen je klaar was?
"Nee meneer, u spreekt nu met het dochterbedrijf."quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen ideemoederbedrijf he niet ons bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |