waarvoor ging je eigelijk dat heb ik gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Madridista het volgende:
GODVER#*!Ħ^$!##
Helemaal hierheen gekomen voor niks.
Ik moest
1. ID Aantonen
2. Brief van ouders van prisoner waarin ze toestemming gegeven hebben.
Met punt.1 zat het goed natuurlijk
Punt.2 niet uiteraard
hij wil een gevangene versierenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarvoor ging je eigelijk dat heb ik gemist
yesquote:
Obvious troll is obvious.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
http://film.fok.nl/nieuws(...)it-zijn-gestart.html
quote:
quote:
En heb je gister ook al antwoord gegeven dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat werd mij gister ook al gevraagd
Hier ook, das nou kut hequote:
de thermostaat stond hier nog op 20 dus die is net even aangesprongen, m'n verwarming is nog warmquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook, das nou kut he. 'S ochtends koud dus ik liet mn kachel aan (wel heel zachtjes want geen idee hoe warm het zou worden) maarja.. ik zit al op de zolder en de zon schijnt harrrrrd
bwhahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef moomoo het volgende:
[..]
de thermostaat stond hier nog op 20 dus die is net even aangesprongen, m'n verwarming is nog warm
kut kleurquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef Madridista het volgende:
Wat haten jullie op Marokkaans-getint
hoezoquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Met die zon op me lijk k al helemaal zombie gek
zie dat chimeids topic. steeds die kk grappen van je.quote:
tja, als mensen telkens happenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zie dat chimeids topic. steeds die kk grappen van je.
dat gaat schrijven wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
Sheize menn. Krijg net te horen dat ze wel een maand lang mag brommen omdat dit niet de eerste keer is.
Haha, jij gaat om met uitschot.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
Sheize menn. Krijg net te horen dat ze wel een maand lang mag brommen omdat dit niet de eerste keer is.
quote:
quote:
gelul van de eerste orde. En zo ja, dan is dat in Limburg, dus boeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |