vind ik leukquote:
NOOOOOOOquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Mozy het volgende:
wow vriend zie mij midden op een breuklijn wonen epische poep zware aardbeving we gaan allemaal naar de klote incl limburg
[ afbeelding ]
carnaval¿quote:
dit. en voor homofilie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
hopen dat er ooit een medicijn komt voor jouw zware autistische trekken.
Je gaat toch niet serieus bellen omdat een stel flikkers die niks weten zeggen dat er hier een aardbeving komt en als enige reden hebben ze dat er honderd jaar geleden ook een plaats vond, net of zo'n breuk denkt: " choffedomme das lang geleden, wajoo bijna 100 jaar brb ff beven"quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga even mn ouders bellen
Mozy jij hebt die aardbeving ook meegemaakt? Of net niet?
Was in 1992 aarbevinkje
zo te lezen, mozzy¿ (no offense)quote:
Ik bel toch sowieso met mn moeder aapjequote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus bellen omdat een stel flikkers die niks weten zeggen dat er hier een aardbeving komt en als enige reden hebben ze dat er honderd jaar geleden ook een plaats vond, net of zo'n breuk denkt: " choffedomme das lang geleden, wajoo bijna 100 jaar brb ff beven"
ik zit veilig zo te zien. word eindelijk dat brabant eens opgeruimd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Mozy het volgende:
wow vriend zie mij midden op een breuklijn wonen epische poep zware aardbeving we gaan allemaal naar de klote incl limburg
[ afbeelding ]
Gast vergeet haar lekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Madridista het volgende:
Sheize menn. Krijg net te horen dat ze wel een maand lang mag brommen omdat dit niet de eerste keer is.
ohgut vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Salatrel het volgende:
ik ben stout geweest met het beoordelen van CV's
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
word eindelijk dat brabant eens opgeruimd.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadik vermoed dus dat ie de hele zomer lekker in marokko zat
en dat heb je lekker even geïnterpreteerd op jouw manier en em lekker slecht beoordeeld niet omdat hij geen goede werker kan zijn maar gewoon omdat jij een kkracist bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadik vermoed dus dat ie de hele zomer lekker in marokko zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |