Maar dat mag opzich toch gewoon. Moet die zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Salatrel het volgende:
echt serieus 4 keer achter elkaar he... en elke keer dezelfde periode dat ie geen werk had
Waarom zou je marokkanen aan willen nemen. Voor je het weet zijn al je computers weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
en dat heb je lekker even geïnterpreteerd op jouw manier en em lekker slecht beoordeeld niet omdat hij geen goede werker kan zijn maar gewoon omdat jij een kkracist bent.
inderdaad is een keuze van die persoon zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat mag opzich toch gewoon. Moet die zelf weten.
zou je wel willen he.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je marokkanen aan willen nemen. Voor je het weet zijn al je computers weg.
Is die persoon dan niet elke keer ontslagen na zijn proeftijd van 3 maanden ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou zat dus een CV tussen van een marokkaan... en het viel mij op dat bij zijn werkervaring de baantjes elke keer afliepen eind maart en dat ie elke keer pas in september weer werk hadik vermoed dus dat ie de hele zomer lekker in marokko zat
hoe dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh fuck, knut is wel zielig dood gegaan man
neem je hem in september toch aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inderdaad is een keuze van die persoon zelfmaar dan hoef ik hem/haar niet in mijn team
ik zoek namelijk iemand voor langere tijd en niet iemand die hem eind van de maand weer peert
hij was aan het ijsberen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
wat ben jij voor boeler, mijn naam fout schrijven.
uiteindelijk toch verdronken dus....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-Knut-gefilmd.dhtml
rare stuiptrekkingenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Crack_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-Knut-gefilmd.dhtml
inddquote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Crack_ het volgende:
ziet er meer uit als epileptische aanval ofzo
linkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef BobbyB het volgende:
hey een nieuw filmpje op de facebook muur...
ja waardoor die in het water valt en verdrinkt...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Crack_ het volgende:
ziet er meer uit als epileptische aanval ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |