whut. Zo niet grappig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoi, klopt het dat je nu een stuk lichter en luchtiger in het leven staat?
"Nee, ik zweef."
loool!
Jij zou zelf koken?quote:
rot voor jequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben als maagd gestorven en verdien nu de hemel.
misschien¿quote:
Wat is er zo wtf aan?quote:
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo wtf aan?
Je zou andere dingen doen?
jij met je vragen altijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo wtf aan?
Je zou andere dingen doen?
quote:
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzo
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.quote:
jij bent CY, dus onterechte klachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.Forevernotavirginanymore.
Lees mijn post nog eens goed en kom daarna knuffelen met mequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik met andere meisjes zou ravotten nu ik CY heb.Forevernotavirginanymore.
[..]
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je de grap even uitleggen.. Meneer dacht namelijk aan "eating out" wat een ander woord is voor beffen.. Grappig eh? Minderjarige meisjes beffen.. Wiseful thinking enzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Lijkt op wolvendagen die haar FB newsfeed doorneemt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.
Kankerkattenquote:
x 1000 :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA.
Bron?quote:
Doe me geen pijn, I bruise easily.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens goed en kom daarna knuffelen met me
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er werd niet naar je mening gevraagd maar een bevel gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |