In mijn game niet meer mogelijk, zit al bij Barcaquote:
Zoumaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef lesleyyb het volgende:
iemand nog een goede cv buiten dedé? niveau van Arsenal svp eigenlijk elk soort speler voor dit kaliber
Al geprobeerd om hem te testen op HVS of hem gewoon in de spits te zetten?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typisch ook weer. Spanje scoort met de 3de strafschop de 3-2 en gelijk sprint de de klok naar het einde. 20 minuten voorbij in 6 seconden.
Dan nog even in de blessuretijd de 4-2 maken.
Overigens kan Fischer maar niet aarden bij mij. Hij staat op linksbuiten, maar haalt nooit hoger dan een 6. Laatste 10 potten alles tussen de 4 en de 6.
Dat is het mooiste. Ik laat ook weer wat spelers vertrekken omdat er talentvolle jeugd staat te trappelen. Alleen 3 spelers laat ik niet gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Binamin het volgende:
Ben mijn selectie aan het herevalueren. Er zullen er veel vertrekken
HVS?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Al geprobeerd om hem te testen op HVS of hem gewoon in de spits te zetten?
Is hij ook goed als een afmaker? En is hij wel minstens even goed als Moussa Sow, want die is echt een beest als je al die stats ziet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef lesleyyb het volgende:
voor iemand die een all-rounder wil die prachtig kan scoren: gylfi sigurdsson, krijgt voor mij bij bayern voorkeur voor kroos en betaald dat terug met geweldige wedstrijden
Nu houd ik alleen nog Fisher over van de originele Ajaxcieden. Maar hij is amar 4 sterren, dus hij zal ook misschien nog vertrekken.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste. Ik laat ook weer wat spelers vertrekken omdat er talentvolle jeugd staat te trappelen. Alleen 3 spelers laat ik niet gaan.
Hangende vleugelspits, een soort Robben rol die naar binnentrekt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HVS?
Hij zal wel in de spits moeten nu, want ik had 4 spitsen mee, waarvan er nu 3 geblesseerd zijn. Kut Spanjaarden
als am met aanvallen is hij topscoorder van het 11-tal iigquote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Is hij ook goed als een afmaker? En is hij wel minstens even goed als Moussa Sow, want die is echt een beest als je al die stats ziet.
Ja, kan ook nog.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hangende vleugelspits, een soort Robben rol die naar binnentrekt.
Jammer van het dribbelen (10), kan hij moeilijk dribbelen in een 1-op-1 situatie. Bovendien wilt hij niet naar Fenerbahçe vertrekken.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
als am met aanvallen is hij topscoorder van het 11-tal iig
[ afbeelding ]
Heel simpel gezegd: een diepe spits voetbalt mee, een afmaker... maakt de kansen afquote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef -Spaghetti- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een afmaker en diepe spits?
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:58 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
had ik iid nog niet aan gedacht bedankt! toppertje
quote:
Nou, dat helpt ook niet. Speelt weer als een natte krant.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hangende vleugelspits, een soort Robben rol die naar binnentrekt.
Hoezo heb je niet gewoon voor NL gekozen om te coachen?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tegen alle verwachting in stond ik weer met 10 man, wegens een blessure van Eriksen.
Het was 2-2 tegen Wales na 120 minuten, wat automatisch een verliespartij betekent aangezien mijn keepers nooit van hun leven een pingel stoppen en mijn spelers nooit tegen druk kunnen.
Uiteraard, 3 gemiste pingels, EK over.
cheat.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik gebruik normaal gesproken FMRTE nooit, maar ik heb besloten om aan het begin van elk seizoen de tactieken op 100 te zetten, zodat ze daar niet meer op hoeven te trainen, heb daar echt geen zin in... Als ik al een kleine wijziging maak, duurt het al een tijdje tot het getrained is, laat staan zonder wijziging.
Komt hij van Tottenham ? Ik heb geen facepack, vandaar dat ik het even niet weet. Indien ja, dan staat die bij mij achter Holtby.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
als am met aanvallen is hij topscoorder van het 11-tal iig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik gebruik normaal gesproken FMRTE nooit, maar ik heb besloten om aan het begin van elk seizoen de tactieken op 100 te zetten, zodat ze daar niet meer op hoeven te trainen, heb daar echt geen zin in... Als ik al een kleine wijziging maak, duurt het al een tijdje tot het getrained is, laat staan zonder wijziging.
Henk de Vries.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Binamin het volgende:
Hmmz, inmiddels al 100m door de transfers. En heb een speler voor 23 m verkocht en een betere op elk gebied van 20m teruggekochtRara wat is zijn naam?
hint: CV
Is bijna hetzelfde.quote:
Omdat ik Nederland al eens gecoached heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:14 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hoezo heb je niet gewoon voor NL gekozen om te coachen?
hij speelt nu idd bij tottenhamquote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt hij van Tottenham ? Ik heb geen facepack, vandaar dat ik het even niet weet. Indien ja, dan staat die bij mij achter Holtby.
Echt is toch leuk om team op te bouwen juist. Zo snel weggaan overal snap ik echt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jammer dat je de San Marino-challenge (dubbelfunctie club en land) niet meteen bij FM12 kunt starten. Wil die shit toch eens doenMisschien maar eens in 13 proberen
Yup, game nummer 10.000 van Drizz
Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt is toch leuk om team op te bouwen juist. Zo snel weggaan overal snap ik echt nietHeb je geen geduld ofzo?
Je moet jezelf ook doelen blijven stellen met je gamequote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenAls ik er aan denk moet het meteen gebeuren
Als het tegenvalt ben ik ook zo weer weg/terug bij de langer lopende save
Mja, daarin zijn anderen beter dan ik. Ik vind het leuk om ff een seizoen of 3 bij een club te doen, dan de boel op pauze zetten en even ergens anders kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook doelen blijven stellen met je game. En dan pas weggaan als je met een kleine club de CL hebt gewonnen ofzo.
Dan heb je dus geen geduld.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenAls ik er aan denk moet het meteen gebeuren :D Als het tegenvalt ben ik ook zo weer weg/terug bij de langer lopende save
Apart. Ik vind juist het leukste aan FM dat je een club helemaal kunt opbouwen en dat je kunt zien hoe de voetbalwereld eruitziet in 2030 ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, daarin zijn anderen beter dan ik. Ik vind het leuk om ff een seizoen of 3 bij een club te doen, dan de boel op pauze zetten en even ergens anders kijken
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteenquote:
Kan je toch ook bij je huidige game doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteen
Dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteen
Tactieken wel, een hele andere club kiezen niet als je met je huidige wil bouwenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch ook bij je huidige game doen.
Lulsoloquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit slaat als een lul op een drumstel.
Wie is je spits?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker seizoen van mijn spits![]()
[ afbeelding ]
En deze gozer is ook niet slecht. Alleen wat vaak geblesseerd de laatste seizoenen![]()
[ afbeelding ]
Oja, wanne baasquote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Screentje van eerder dit seizoen.
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker seizoen van mijn spits![]()
[ afbeelding ]
En deze gozer is ook niet slecht. Alleen wat vaak geblesseerd de laatste seizoenen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gemiddelde basisspeler is ook niet veel soeps, maar acceptabel genoeg voor het niveau
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
kroos of javi martinez een optie?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Binamin het volgende:
Hmmz, heb nog een goede centrale middenvelder nodig (2016) Iemand een idee? geld is geen probleem
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Binamin het volgende:
Hmmz, heb nog een goede centrale middenvelder nodig (2016) Iemand een idee? geld is geen probleem
hou hem maar als back-upquote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie ik verkoop na afloop van dit seizoen, Holtby
hoe goed is ie?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, Real wil mijn rechtbuiten, Jurgens, voor 28 miljoen kopen.
Hij is mijn meest waardevolle speler.
Ik vroeg een hoop meer, tussen de 50 en 60 ergens.
Ze bieden nu 34. Dat lijkt er al meer op.
Derde bod van 40,5 miljoen. Hmmm. Verleidelijk.
Uiteindelijk vroeg ik teveel. Real wilde niet verder gaan dan 40,5 miljoen.quote:
nope, wel bij man city maar had geen basisplaatsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Wie hier heeft Benzia wel eens bij Ajax gehad?
Zit al bij Aston Villa IRL, dus ook in mijn gamequote:
zijn ze niet al geaccepteerd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:42 schreef Binamin het volgende:
Echt heel raar, ik kan deze speler niet verkopen, omdat ik niet op accepteren kan drukken telkens
[ afbeelding ]
Feli! Welk seizoen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:29 schreef BDIL het volgende:
KAMPIOENEEEHHHH AJAXZo mooi en dat tegen PSV, wat een uitslag
![]()
[ afbeelding ]
2equote:
Ik ken een middenvelder van Mansfield, is 1m60 en weegt ook iets van 52quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte lichtste speler is 52 kilo op 1,60 en is een 15-jarige Macedonier.
Die zit er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken een middenvelder van Mansfield, is 1m60 en weegt ook iets van 52Jack Hawkins heet 'ie.
elías lacazette 1,60m 51kgquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zit er bij mij niet in.
Engelse leagues niet geladen.
Nederland, België, Zwitserland en Denemarken staan aan.
Voor zover ik weet krijg ik een maand na het vragen een lijst met 4 clubs waar ik dan de voorkeur mag aangeven. Ik heb nog nooit helemaal alleen naar een club mogen speuren om die toe te voegenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mag een nieuwe satellietclub kiezen.
Iemand een idee?
belgisch chinees (okoyama is een goeie) of braziliaans, dan zit je wel goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een idee?
Zit er niet in.quote:
Geen idee, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af of het effect heeft om een jochie van 1m60 ingame 150kg te laten wegen.
Als je een tijdje bij dezelfde club zit, mag je zelf kiezen. In 13 althans.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik weet krijg ik een maand na het vragen een lijst met 4 clubs waar ik dan de voorkeur mag aangeven. Ik heb nog nooit helemaal alleen naar een club mogen speuren om die toe te voegen
Mijn samenwerkingsverbanden met een Braziliaanse en een Chinese club zijn al verbroken. Zonder reden. Is het wel zo handig dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
belgisch chinees (okoyama is een goeie) of braziliaans, dan zit je wel goed
das idd vreemd beïndigen zonder reden, nog nooit gehadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niet in.
[..]
Geen idee, ben wel benieuwd.
[..]
Als je een tijdje bij dezelfde club zit, mag je zelf kiezen. In 13 althans.
Heb zelf al Vaduz en Silkeborg gekozen.
[..]
Mijn samenwerkingsverbanden met een Braziliaanse en een Chinese club zijn al verbroken. Zonder reden. Is het wel zo handig dan?
Hajduk (Kroatië)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een idee?
Volgens mij tellen zelfbeheersing en afwerking ook mee, en misschien important matches?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:03 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is het handig om van strafschoppennemer te wisselen als de huidige strafschoppennemer steeds mist ondanks een hoge waardering voor strafschoppen (17-19) ? En hoe kan dat mogelijk zijn, ondanks de hoge waardering..?
Aha.. Afwerking? Ik dacht dat dat alleen gelde tijdens de wedstrijd. Maar goed, Kuyt heeft ook een matige zelfbeheersing. Denk dat het daaraan ligt, aangezien het tijdens Europese wedstrijden gebeurd en tegen concurrenten in de competitie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij tellen zelfbeheersing en afwerking ook mee, en misschien important matches?
Ja, strontirritant. Vooral die 'herniablessure in de fitnesszaal'.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:41 schreef Binamin het volgende:
Die achterlijke blessures ook in de fitnesszaal.
Net mijn beste middenvelder: Emre Belözoglu verloren voor 4-5 weken. Erg onrealistisch. Elke wedstrijd zijn er zowat 4 a 5 geblesseerde die wegvallen of het nou bij de tegenstander of in mijn elftal. Het zijn er sowieso wel totaal 4 of 5. Ook erg kut.. zoals jij zegt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Binamin het volgende:
Vind het ook wel een beetje onrealistisch. Die blessures zijn het meest kutte aan het hele spel.
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Binamin het volgende:
Mijn eerste wedstrijd als bondscoach vandaag.
Al die oudjes eruit gegooid. Maar wat zijn er weinig goede Nederlanders nu.
Hij is 50k waard dus ik denk dat ik hem wel voor 400k kan krijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:26 schreef Binamin het volgende:
Voor hoeveel?
Zoals ik al eerder zei,ik koop alleen spelers met 5 sterren in principe (vooral als ze jong zijn)
Dat wil niks zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hij is 50k waard dus ik denk dat ik hem wel voor 400k kan krijgen.
EDIT: ik vertrouw de scouts gewoon nietAlsof deze jongen de potentie heeft om een topper te worden.
Blijkt dat ik tussen de 4 mil en 6 mil moet betalen volgens mijn scouts. 5 mil wordt dat dus..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen![]()
Vaak zie ik een talentje met een waarde van 300k waar ik dan 12 miljoen voor moet betalen![]()
![]()
Dat heb ik de voorgaande jaren al gedaan. Genoeg talenten gehaald. Die wil ik laten spelen dus moeten er een paar spelers weg. Net al voor 40 miljoen verkocht. En die spelers hadden in totaal 3 miljoen gekostquote:
Overigens is de desbetreffende speler wel een beetje overated in FM...twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:38:37Just received an email from an agent offering a player, and there's a screenshot of his @FootballManager profile at the bottom! Unbelievable reageer retweet
twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:45:00@_wfc can't name any names, the player's been hugely overrated on FM though so I can understand why he did it reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Van de twitter van Luke Warrington, Internationale scout voor Watford FC, het moet niet veel gekker worden hoor...Overigens is de desbetreffende speler wel een beetje overated in FM...twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:38:37Just received an email from an agent offering a player, and there's a screenshot of his @FootballManager profile at the bottom! Unbelievable reageer retweet
twitter:rentbear twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:45:00@_wfc can't name any names, the player's been hugely overrated on FM though so I can understand why he did it reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef Buitendam het volgende:
Zonder sigaar is de profielfoto waardeloos.
Nee, wel tegen gevoetbaldquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef InGebruik het volgende:
Ga na een niet zo'n leuke game met AS Monaco maar eens wat anders proberen. Het gaat Crewe Alexandra worden. Iemand al eens mee begonnen?
Kweenie hoe ver je bent, maar Kieran Gibbs is een goeie back. Diego Polenta kan daar ook uitstekend uit de voetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke spelers moet ik halen om mijn selectie te versterken ? Zat alleen aan een LB te denken, maar je legt snel heel veel geld neer voor een degelijke backWou Baynes hebben maar die is nu 20 miljoen
Kan Forster hem wegwijs maken bij Ajaxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie hoe ver je bent, maar Kieran Gibbs is een goeie back. Diego Polenta kan daar ook uitstekend uit de voeten
Niet. Elk jaar een nieuwe reservekeeper halen ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan Forster hem wegwijs maken bij AjaxHoe stel je een goede 2e keeper aan die niet zeurt over speeltijd
![]()
Jups, dat ben ik nu aan het doen. Ajax en Nederland.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:52 schreef diedjuh het volgende:
Kun je in FM13 tegelijkertijd manager van een club en manager van een land zijn?
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Binamin het volgende:
[..]
Jups, dat ben ik nu aan het doen. Ajax en Nederland.
Zojuist mijn eerste kwalificatiewedstrijd gewonnen van Schotland met 1-0.
De hele selectie van Nederland is echt helemaal niks. De enige goede Nederlanders, die zitten bij mij bij Ajax.
Omdat ze jong zijn, kunnen ze nog niet zo veel aan. Komt vanzelf. Gewoon niet overbelasten. die jonge spelers wat over het algemeen alleen talenten zijn, spelen bij mij toch vooral in de simpele wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef InGebruik het volgende:
Hoe gaan jullie om met spelers die aan rust toe zijn? Ik geef ze dan vaak een weekje rust van de training en hooguit een invalbeurt maar heb nu een paar jonge spelers die dan na een wedstrijd 90 minuten spelen weer toe aan rust zijn.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?
Ja heb niet veel anders, speel nu met Crewe Alexandra en die hebben bijna alleen maar jonge gasten. Zal in de winterstop nog het een en ander transfervrij moeten aantrekken wat heb geen andere opties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Binamin het volgende:
[..]
Omdat ze jong zijn, kunnen ze nog niet zo veel aan. Komt vanzelf. Gewoon niet overbelasten. die jonge spelers wat over het algemeen alleen talenten zijn, spelen bij mij toch vooral in de simpele wedstrijden.
[..]
Weet ik niet.
Jawel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nice, dat kon vorig jaar nog niet toch?
aan dit team te zien is otavio een goeie, kostte mij maar 6mquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke spelers moet ik halen om mijn selectie te versterken ? Zat alleen aan een LB te denken, maar je legt snel heel veel geld neer voor een degelijke backWou Baynes hebben maar die is nu 20 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Weer een game met Ajax?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dit voor zaadgame zeg![]()
Ik ben net begonnen en heb mijn 4e wedstrijd van het seizoen gespeeld:
* Eriksen 5 maanden out.
* Kolbeinn 2 maanden out.
* S. de Jong 2 maanden out.
* Fischer 6 weken out.
Heb er van de 4 1 gewonnen; uit tegen Cambuur![]()
Er staat echt een onervaren team nu met Andersen (17) en Benzia (17) die beide nog geen pepernoot raken op die leeftijd
Dat krijg ik de laatste tijd maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuker om klein clubje op te bouwen
Go Aheadquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat krijg ik de laatste tijd maar niet voor elkaar.
De keren dat het succesvol lukte was met Go Ahead en Scunthorpe
Mwah, ik zie wel.. Heb nu aankopen gedaan die ik altijd wilde doen maar nooit heb gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead![]()
Maarja games met telkens dezelfde club gaat toch ook vervelen. Of je zoekt er een uitdaging bij. Geheel team uit eigen jeugd ofzo.
Denswil moet je meteen in de basis zetten. Klaassen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, ik zie wel.. Heb nu aankopen gedaan die ik altijd wilde doen maar nooit heb gedaan.
Ik ga nu wel spelers als Klaassen, Denswil etc. veel speelminuten geven. Ook dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Denswil heb ik dan toch maar uitgeleend aan Volendam omdat Muniesa op de laatste dag nog kwam..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denswil moet je meteen in de basis zetten. Klaassen ben ik niet zo'n fan van.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denswil heb ik dan toch maar uitgeleend aan Volendam omdat Muniesa op de laatste dag nog kwam..
Volgend seizoen gaat hij zeker minuten krijgen.
Klaassen zit al wel op de bank
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Gewoon eerste seizoen beginnen zonder aankopen joh.
Sorry maar om nu meteen te beginnen met Denswil, Klaassen, Boccara etc. gaat niet werken.quote:
Serero en de Jong op het middenveld. Andersen die er kan spelen. Ik zie geen problemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sorry maar om nu meteen te beginnen met Denswil, Klaassen, Boccara etc. gaat niet werken.
Zeker niet met mijn blessures in de voorbereidingEriksen moet ik al een half jaar missen en moet ik het dus doen met Andersen in de volgende CL poule:
Real Madrid
Benfica
Ajax
Bor. M'Gladbach
Nahja.. en dat vind ik weer saai danquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en de Jong op het middenveld. Andersen die er kan spelen. Ik zie geen problemen. Ik doe nooit aankopen in het eerste seizoen. Vind de selectie prima zoals hij is dan.
Ik niet. Geeft mij juist een kick als een jeugdspeler doorbreekt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nahja.. en dat vind ik weer saai dan
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet. Geeft mij juist een kick als een jeugdspeler doorbreekt.
Ooh ik ben de laatste om dat te ontkennen. Ik ben koopziek hè. Maarja dat krijg je als je jaren geen goede jeugd krijgt. Dan moet je wel kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel denk ik.
Maar van goede aankopen word ik ook heel blij
Dat bedoel ik dus.. In het begin is de jeugd van Ajax ook niet meteen klaar om in het 1e te spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja dat krijg je als je jaren geen goede jeugd krijgt. Dan moet je wel kopen.
Sporkslede zet ik er ook meteen in. Andersen op rechtsbuiten. Denswil LCV. Veltman backup al. Bazoer haal ik er vrij snel bij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. In het begin is de jeugd van Ajax ook niet meteen klaar om in het 1e te spelen.
Denswil komt in de buurt maar de rest niet, die moeten nog rijpen.
Ik zit bij Turkije en die hebben alleen maar kutspelersquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:15 schreef Binamin het volgende:
Heerlijk als bondscoach kan ik mijn spelers lekker veel ervaring geven in het eerste van oranje
Ze worden zo snel goedIk heb echt een stuk of 3 aankomende messi's rondlopen
Bazoer zit niet in mijn gamequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporkslede zet ik er ook meteen in. Andersen op rechtsbuiten. Denswil LCV. Veltman backup al. Bazoer haal ik er vrij snel bij.
Die zit er toch standaard in? Had hem ook bij GAE gehaald en nu speelt hij al jaren bij Arsenalquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit er toch standaard in? Had hem ook bij GAE gehaald en nu speelt hij al jaren bij Arsenal. Wat een baasje is dat.
Zonde. Ik had ook andere database met nog meer jeugd erin. Nouri enzo. Ook nog gehad bij GAE. Die is alleen niet verder gekomen dan Heerenveen.quote:
Een andere database waarin de huidige jeugd ook beter isquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had ook andere database met nog meer jeugd erin. Nouri enzo. Ook nog gehad bij GAE. Die is alleen niet verder gekomen dan Heerenveen.
Nee alleen wat meer talenten bijgekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Een andere database waarin de huidige jeugd ook beter is
Ik probeer ze zelf meestal te verhuren, mocht dit niet lukken dan zet ik ze op de bank maar dan maak ik ze ook voor 90 minuten beschikbaar voor reserves. Dus ook als ik ze niet in laat vallen spelen ze.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met supertalenten die bijvoorbeeld 4 of 5 sterren worden, maar op het moment van aankopen nog maar 1 ster zijn.
Brengen jullie die meteen in in de basis, of verhuren jullie dat soort spelers eerst ?
Ik heb eigenlijk nog nooit echt gecontroleerd of een speler van een verhuurperiode qua stats echt beter wordt
Kijk ook naar de trainingsaccommodatie van de club waar je het misschien aan verhuurt. Tevens doe ik het ook alleen als de speler een bepalende speler is of in het eerste elftal staat. Voor een roulatiesysteempositie doe ik het niet.quote:
Goede tipquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef Binamin het volgende:
[..]
Kijk ook naar de trainingsaccommodatie van de club waar je het misschien aan verhuurt. Tevens doe ik het ook alleen als de speler een bepalende speler is of in het eerste elftal staat. Voor een roulatiesysteempositie doe ik het niet.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef Binamin het volgende:
Kun je in de database rommelen tijdens een seizoen?
Nee, heb ik op voorhand gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef Binamin het volgende:
Kun je in de database rommelen tijdens een seizoen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Binamin het volgende:
Ik zou wel eens een database willen hebben waar iedereen (incl toekomstige regens) nooit blessures krijgen. Vind ik het enige minpuntje aan de game.
En ook nooit geel krijgen voor overtredingen. Oh, en de tegenstander speelt zonder keeper.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Binamin het volgende:
Ik zou wel eens een database willen hebben waar iedereen (incl toekomstige regens) nooit blessures krijgen. Vind ik het enige minpuntje aan de game.
Ik wist niet dat Curacao aan de Braziliaanse competities deelneemtquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Na mijn ontslag bij Cibalia een nieuwe game begonnen bij Santos. Via het principe grote club, klein land.
Je kiest een klein land waarvan je alle spelers mee inlaad, en vervolgens maak je een manager aan met de nationaliteit van dat land en die maak je bondscoach van dat land en manager van een grote club. Ik heb voor Curacao en Santos gekozen.
Curacao heeft de 4e kwalificatie ronde voor het WK 2014 gehaald. Ben benieuwd of ik het WK kan halen.
1e duel, thuis tegen Honduras staat voor de deur.
Met Santos 3 duels gespeeld om het staatskampioenschap.
2-1 verlies van Sao Paulo en 4-1 en 5-0 winst op onbeduidende clubjes. Neymar heeft al 5 goals. Waarvan 4 in de 5-0 winst.
Chadli, Tadic, Helenius, Djuricic...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ben net gestart met Spurs.
Gomes en Sandro verkocht en heb nu 54 miljoen euro transferbudget.
Ben op zoek naar een goede rechtsback en een back-up van Bale als hangende linksbuiten.
Screen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef laxus13 het volgende:
Met 103 punten kampioen geworden in Frankrijk![]()
De nummer 2 had pas 75 punten
Mignolet? Zoet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand een aardige backup keeper ? Ospina verkocht voor 5 miljoen aan Fulham ( hij was ongelukkig met weinig speelminuten) terwijl ik hem transfervrij binnen had
Zoet is ongelukkig bij PSV en ze vragen 7,5 miljoen voor hemquote:
Ik heb Mignolet als tweede keeper gehaald bij Spurs. 4,5 miljoen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zoet is ongelukkig bij PSV en ze vragen 7,5 miljoen voor hemMignolet niet naar gekeken maar ik moet hopen dat hij blij is met een rol in een roulatiesysteem
Bij mij speelt hij nog bij Sunderland en de huidige waarde is 2,9 miljoenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik heb Mignolet als tweede keeper gehaald bij Spurs. 4,5 miljoen.
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij mij speelt hij nog bij Sunderland en de huidige waarde is 2,9 miljoenHopen dat ik hem voor dat bedrag kan kopen
Geloof je het anders nietquote:
fabianskiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand een aardige backup keeper ? Ospina verkocht voor 5 miljoen aan Fulham ( hij was ongelukkig met weinig speelminuten) terwijl ik hem transfervrij binnen had
op de eigenschap klikken, dan krijg je het trainingscherm klik dan weer op een eigenschap dan krijgt dat een kleur en wordt de ontwikkeling in een grafiek weergegevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
Hoe zie je de ontwikkeling van spelers ( met dat pijltjes gebeuren)
?
Wie ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn Griekse talent voor 40 miljoen verkocht aan Manchester United. Kwam hier voor 1,8 miljoen binnen
Mooie dealquote:
Hij had eerst een contract met clausule van 30 miljoen. Toen verlengde ik zijn contract diezelfde dag nog (1 september) met clausule van 39 miljoen. Toen kwam United weer en heb ik er nog 41,5 miljoen uit kunnen halen met clausulesquote:
Speeches vanaf de Reichtstag, allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef quer het volgende:
Hmm met welk team zal ik spelen?
Hertha BSC even Berlijn terug brengen op de kaart!
Deze man weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speeches vanaf de Reichtstag, alles
BIJ VOORKEUR ALLEEN SCHREEUWEND!quote:
IK DENK DE HELE TIJD DAT JIJ EEN GEBROKEN EI BENT DOOR JE UIquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BIJ VOORKEUR ALLEEN SCHREEUWEND!
Wutquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef quer het volgende:
[..]
IK DENK DE HELE TIJD DAT JIJ EEN GEBROKEN EI BENT DOOR JE UI
Naar aanleiding van dit bedragquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn Griekse talent voor 40 miljoen verkocht aan Manchester United. Kwam hier voor 1,8 miljoen binnen
Herthaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef quer het volgende:
Hmm met welk team zal ik spelen?
Hertha BSC even Berlijn terug brengen op de kaart!
Ach hij was een prima speler hoor. Maar ik heb er goed geld voor kunnen krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit bedrag
Deze man eens aangeboden voor 60 miljoen
[ afbeelding ]
Ook paar jaar terug gekocht voor nog geen 2 miljoen direct in de basis gezet
Ik kreeg reactie van 2 clubs Liverpool bood 36.5 miljoen, dat is me toch iets te laag
Maar van ManU toch een aardig bod gekregen, twijfel alleen nog over de ja of nee
[ afbeelding ]
Vervelende is ik zit nu in dubio, verkopen ofniet ik bedoel hij is nog maar 21.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij was een prima speler hoor. Maar ik heb er goed geld voor kunnen krijgen. Niks mis mee.
Dat dacht ik dus ook. Maar ik schatte ook in dat hij niet zo heel veel meer waard zou worden. Dus ik vond dit een prima bedragje. Nu staat er 170 miljoen euro op mijn balans en heb ik iets van 190 miljoen transferbudget.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Vervelende is ik zit nu in dubio, verkopen ofniet ik bedoel hij is nog maar 21.
Kan hem met 2/3 jaar nog net zo goed verkopen, waarschijnlijk:(
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je ergens in de database instellen dat er geen transfers mogelijk zijn, zodat clubs het maar met de aanwezige spelers + regens moeten doen?
Er is vast wel ergens zo'n database te downloaden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je ergens in de database instellen dat er geen transfers mogelijk zijn, zodat clubs het maar met de aanwezige spelers + regens moeten doen?
Best geinig om de sterkte van angstgegners en flutclubs in FM12 naast die van 13 te leggen:quote:
Amateurcontract of Dekking: man?quote:
leeftijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Amateurcontract of Dekking: man?
Verdeuriequote:
Waar zeg ik dan dat Curacao in de Braziliaanse competitie deelneemt dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Curacao aan de Braziliaanse competities deelneemt
Door de clubs die je noemt? "... klein land, grote club en bondscoach worden". Brazilië is niet echt een klein land, en voor zover ik me herinner spelen o.a. Santos en Sao Paulo daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat Curacao in de Braziliaanse competitie deelneemt dan?
fleetwood town !quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef Binamin het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie voor een club uit de laagste Engelse divisie?
Het gaat er dus om dat je bondscoach wordt van een klein land, in dit geval dus Curacao. En dat je dat land ook als nationaliteit neemt. En daarnaast dus een grote club, maar die hoeft niet in Curacao te spelen. Het moet eerder gewoon een club zijn met een goede jeugdopleiding. Want als je als Curacaoer in het buitenland speelt, heb je dus kans dat er jaarlijks 2 of 3 spelers met de Curacaose nationaliteit via de jeugdopleiding van jouw club doorkomen. Deze zullen beter zijn dan de spelers die via als Jong Colombia, Jong Holland en Undeba doorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door de clubs die je noemt? "... klein land, grote club en bondscoach worden". Brazilië is niet echt een klein land, en voor zover ik me herinner spelen o.a. Santos en Sao Paulo daar
Ach so!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat je bondscoach wordt van een klein land, in dit geval dus Curacao. En dat je dat land ook als nationaliteit neemt. En daarnaast dus een grote club, maar die hoeft niet in Curacao te spelen. Het moet eerder gewoon een club zijn met een goede jeugdopleiding. Want als je als Curacaoer in het buitenland speelt, heb je dus kans dat er jaarlijks 2 of 3 spelers met de Curacaose nationaliteit via de jeugdopleiding van jouw club doorkomen. Deze zullen beter zijn dan de spelers die via als Jong Colombia, Jong Holland en Undeba doorkomen.
fixed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |