Feli! Welk seizoen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:29 schreef BDIL het volgende:
KAMPIOENEEEHHHH AJAXZo mooi en dat tegen PSV, wat een uitslag
![]()
[ afbeelding ]
2equote:
Ik ken een middenvelder van Mansfield, is 1m60 en weegt ook iets van 52quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte lichtste speler is 52 kilo op 1,60 en is een 15-jarige Macedonier.
Die zit er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken een middenvelder van Mansfield, is 1m60 en weegt ook iets van 52Jack Hawkins heet 'ie.
elías lacazette 1,60m 51kgquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zit er bij mij niet in.
Engelse leagues niet geladen.
Nederland, België, Zwitserland en Denemarken staan aan.
Voor zover ik weet krijg ik een maand na het vragen een lijst met 4 clubs waar ik dan de voorkeur mag aangeven. Ik heb nog nooit helemaal alleen naar een club mogen speuren om die toe te voegenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mag een nieuwe satellietclub kiezen.
Iemand een idee?
belgisch chinees (okoyama is een goeie) of braziliaans, dan zit je wel goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een idee?
Zit er niet in.quote:
Geen idee, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af of het effect heeft om een jochie van 1m60 ingame 150kg te laten wegen.
Als je een tijdje bij dezelfde club zit, mag je zelf kiezen. In 13 althans.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik weet krijg ik een maand na het vragen een lijst met 4 clubs waar ik dan de voorkeur mag aangeven. Ik heb nog nooit helemaal alleen naar een club mogen speuren om die toe te voegen
Mijn samenwerkingsverbanden met een Braziliaanse en een Chinese club zijn al verbroken. Zonder reden. Is het wel zo handig dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
belgisch chinees (okoyama is een goeie) of braziliaans, dan zit je wel goed
das idd vreemd beïndigen zonder reden, nog nooit gehadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niet in.
[..]
Geen idee, ben wel benieuwd.
[..]
Als je een tijdje bij dezelfde club zit, mag je zelf kiezen. In 13 althans.
Heb zelf al Vaduz en Silkeborg gekozen.
[..]
Mijn samenwerkingsverbanden met een Braziliaanse en een Chinese club zijn al verbroken. Zonder reden. Is het wel zo handig dan?
Hajduk (Kroatië)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |