In mijn game niet meer mogelijk, zit al bij Barcaquote:
Zoumaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef lesleyyb het volgende:
iemand nog een goede cv buiten dedé? niveau van Arsenal svp eigenlijk elk soort speler voor dit kaliber
Al geprobeerd om hem te testen op HVS of hem gewoon in de spits te zetten?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typisch ook weer. Spanje scoort met de 3de strafschop de 3-2 en gelijk sprint de de klok naar het einde. 20 minuten voorbij in 6 seconden.
Dan nog even in de blessuretijd de 4-2 maken.
Overigens kan Fischer maar niet aarden bij mij. Hij staat op linksbuiten, maar haalt nooit hoger dan een 6. Laatste 10 potten alles tussen de 4 en de 6.
Dat is het mooiste. Ik laat ook weer wat spelers vertrekken omdat er talentvolle jeugd staat te trappelen. Alleen 3 spelers laat ik niet gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Binamin het volgende:
Ben mijn selectie aan het herevalueren. Er zullen er veel vertrekken
HVS?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Al geprobeerd om hem te testen op HVS of hem gewoon in de spits te zetten?
Is hij ook goed als een afmaker? En is hij wel minstens even goed als Moussa Sow, want die is echt een beest als je al die stats ziet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef lesleyyb het volgende:
voor iemand die een all-rounder wil die prachtig kan scoren: gylfi sigurdsson, krijgt voor mij bij bayern voorkeur voor kroos en betaald dat terug met geweldige wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |