Geloof je het anders nietquote:
fabianskiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand een aardige backup keeper ? Ospina verkocht voor 5 miljoen aan Fulham ( hij was ongelukkig met weinig speelminuten) terwijl ik hem transfervrij binnen had
op de eigenschap klikken, dan krijg je het trainingscherm klik dan weer op een eigenschap dan krijgt dat een kleur en wordt de ontwikkeling in een grafiek weergegevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
Hoe zie je de ontwikkeling van spelers ( met dat pijltjes gebeuren)
?
Wie ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn Griekse talent voor 40 miljoen verkocht aan Manchester United. Kwam hier voor 1,8 miljoen binnen
Mooie dealquote:
Hij had eerst een contract met clausule van 30 miljoen. Toen verlengde ik zijn contract diezelfde dag nog (1 september) met clausule van 39 miljoen. Toen kwam United weer en heb ik er nog 41,5 miljoen uit kunnen halen met clausulesquote:
Speeches vanaf de Reichtstag, allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef quer het volgende:
Hmm met welk team zal ik spelen?
Hertha BSC even Berlijn terug brengen op de kaart!
Deze man weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speeches vanaf de Reichtstag, alles
BIJ VOORKEUR ALLEEN SCHREEUWEND!quote:
IK DENK DE HELE TIJD DAT JIJ EEN GEBROKEN EI BENT DOOR JE UIquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BIJ VOORKEUR ALLEEN SCHREEUWEND!
Wutquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef quer het volgende:
[..]
IK DENK DE HELE TIJD DAT JIJ EEN GEBROKEN EI BENT DOOR JE UI
Naar aanleiding van dit bedragquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn Griekse talent voor 40 miljoen verkocht aan Manchester United. Kwam hier voor 1,8 miljoen binnen
Herthaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef quer het volgende:
Hmm met welk team zal ik spelen?
Hertha BSC even Berlijn terug brengen op de kaart!
Ach hij was een prima speler hoor. Maar ik heb er goed geld voor kunnen krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit bedrag
Deze man eens aangeboden voor 60 miljoen
[ afbeelding ]
Ook paar jaar terug gekocht voor nog geen 2 miljoen direct in de basis gezet
Ik kreeg reactie van 2 clubs Liverpool bood 36.5 miljoen, dat is me toch iets te laag
Maar van ManU toch een aardig bod gekregen, twijfel alleen nog over de ja of nee
[ afbeelding ]
Vervelende is ik zit nu in dubio, verkopen ofniet ik bedoel hij is nog maar 21.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij was een prima speler hoor. Maar ik heb er goed geld voor kunnen krijgen. Niks mis mee.
Dat dacht ik dus ook. Maar ik schatte ook in dat hij niet zo heel veel meer waard zou worden. Dus ik vond dit een prima bedragje. Nu staat er 170 miljoen euro op mijn balans en heb ik iets van 190 miljoen transferbudget.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Vervelende is ik zit nu in dubio, verkopen ofniet ik bedoel hij is nog maar 21.
Kan hem met 2/3 jaar nog net zo goed verkopen, waarschijnlijk:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |