Goede tipquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef Binamin het volgende:
[..]
Kijk ook naar de trainingsaccommodatie van de club waar je het misschien aan verhuurt. Tevens doe ik het ook alleen als de speler een bepalende speler is of in het eerste elftal staat. Voor een roulatiesysteempositie doe ik het niet.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef Binamin het volgende:
Kun je in de database rommelen tijdens een seizoen?
Nee, heb ik op voorhand gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef Binamin het volgende:
Kun je in de database rommelen tijdens een seizoen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Binamin het volgende:
Ik zou wel eens een database willen hebben waar iedereen (incl toekomstige regens) nooit blessures krijgen. Vind ik het enige minpuntje aan de game.
En ook nooit geel krijgen voor overtredingen. Oh, en de tegenstander speelt zonder keeper.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Binamin het volgende:
Ik zou wel eens een database willen hebben waar iedereen (incl toekomstige regens) nooit blessures krijgen. Vind ik het enige minpuntje aan de game.
Ik wist niet dat Curacao aan de Braziliaanse competities deelneemtquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef MMUFC het volgende:
Na mijn ontslag bij Cibalia een nieuwe game begonnen bij Santos. Via het principe grote club, klein land.
Je kiest een klein land waarvan je alle spelers mee inlaad, en vervolgens maak je een manager aan met de nationaliteit van dat land en die maak je bondscoach van dat land en manager van een grote club. Ik heb voor Curacao en Santos gekozen.
Curacao heeft de 4e kwalificatie ronde voor het WK 2014 gehaald. Ben benieuwd of ik het WK kan halen.
1e duel, thuis tegen Honduras staat voor de deur.
Met Santos 3 duels gespeeld om het staatskampioenschap.
2-1 verlies van Sao Paulo en 4-1 en 5-0 winst op onbeduidende clubjes. Neymar heeft al 5 goals. Waarvan 4 in de 5-0 winst.
Chadli, Tadic, Helenius, Djuricic...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ben net gestart met Spurs.
Gomes en Sandro verkocht en heb nu 54 miljoen euro transferbudget.
Ben op zoek naar een goede rechtsback en een back-up van Bale als hangende linksbuiten.
Screen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef laxus13 het volgende:
Met 103 punten kampioen geworden in Frankrijk![]()
De nummer 2 had pas 75 punten
Mignolet? Zoet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
Iemand een aardige backup keeper ? Ospina verkocht voor 5 miljoen aan Fulham ( hij was ongelukkig met weinig speelminuten) terwijl ik hem transfervrij binnen had
Zoet is ongelukkig bij PSV en ze vragen 7,5 miljoen voor hemquote:
Ik heb Mignolet als tweede keeper gehaald bij Spurs. 4,5 miljoen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zoet is ongelukkig bij PSV en ze vragen 7,5 miljoen voor hemMignolet niet naar gekeken maar ik moet hopen dat hij blij is met een rol in een roulatiesysteem
Bij mij speelt hij nog bij Sunderland en de huidige waarde is 2,9 miljoenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik heb Mignolet als tweede keeper gehaald bij Spurs. 4,5 miljoen.
Reken daar maar niet opquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij mij speelt hij nog bij Sunderland en de huidige waarde is 2,9 miljoenHopen dat ik hem voor dat bedrag kan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |