Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt is toch leuk om team op te bouwen juist. Zo snel weggaan overal snap ik echt nietHeb je geen geduld ofzo?
Je moet jezelf ook doelen blijven stellen met je gamequote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenAls ik er aan denk moet het meteen gebeuren
Als het tegenvalt ben ik ook zo weer weg/terug bij de langer lopende save
Mja, daarin zijn anderen beter dan ik. Ik vind het leuk om ff een seizoen of 3 bij een club te doen, dan de boel op pauze zetten en even ergens anders kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook doelen blijven stellen met je game. En dan pas weggaan als je met een kleine club de CL hebt gewonnen ofzo.
Dan heb je dus geen geduld.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar er is zoveel dat ik wil doenAls ik er aan denk moet het meteen gebeuren :D Als het tegenvalt ben ik ook zo weer weg/terug bij de langer lopende save
Apart. Ik vind juist het leukste aan FM dat je een club helemaal kunt opbouwen en dat je kunt zien hoe de voetbalwereld eruitziet in 2030 ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, daarin zijn anderen beter dan ik. Ik vind het leuk om ff een seizoen of 3 bij een club te doen, dan de boel op pauze zetten en even ergens anders kijken
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteenquote:
Kan je toch ook bij je huidige game doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteen
Dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom geduld hebben met een nieuwe game? Als jij een nieuwe tactiek wil uitproberen ga je toch ook geen week wachten? Dat implementeer je meteen
Tactieken wel, een hele andere club kiezen niet als je met je huidige wil bouwenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch ook bij je huidige game doen.
Lulsoloquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit slaat als een lul op een drumstel.
Wie is je spits?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker seizoen van mijn spits![]()
[ afbeelding ]
En deze gozer is ook niet slecht. Alleen wat vaak geblesseerd de laatste seizoenen![]()
[ afbeelding ]
Oja, wanne baasquote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Screentje van eerder dit seizoen.
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker seizoen van mijn spits![]()
[ afbeelding ]
En deze gozer is ook niet slecht. Alleen wat vaak geblesseerd de laatste seizoenen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gemiddelde basisspeler is ook niet veel soeps, maar acceptabel genoeg voor het niveau
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
kroos of javi martinez een optie?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Binamin het volgende:
Hmmz, heb nog een goede centrale middenvelder nodig (2016) Iemand een idee? geld is geen probleem
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Binamin het volgende:
Hmmz, heb nog een goede centrale middenvelder nodig (2016) Iemand een idee? geld is geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |