quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Gewoon eerste seizoen beginnen zonder aankopen joh.
Sorry maar om nu meteen te beginnen met Denswil, Klaassen, Boccara etc. gaat niet werken.quote:
Serero en de Jong op het middenveld. Andersen die er kan spelen. Ik zie geen problemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sorry maar om nu meteen te beginnen met Denswil, Klaassen, Boccara etc. gaat niet werken.
Zeker niet met mijn blessures in de voorbereidingEriksen moet ik al een half jaar missen en moet ik het dus doen met Andersen in de volgende CL poule:
Real Madrid
Benfica
Ajax
Bor. M'Gladbach
Nahja.. en dat vind ik weer saai danquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en de Jong op het middenveld. Andersen die er kan spelen. Ik zie geen problemen. Ik doe nooit aankopen in het eerste seizoen. Vind de selectie prima zoals hij is dan.
Ik niet. Geeft mij juist een kick als een jeugdspeler doorbreekt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nahja.. en dat vind ik weer saai dan
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet. Geeft mij juist een kick als een jeugdspeler doorbreekt.
Ooh ik ben de laatste om dat te ontkennen. Ik ben koopziek hè. Maarja dat krijg je als je jaren geen goede jeugd krijgt. Dan moet je wel kopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel denk ik.
Maar van goede aankopen word ik ook heel blij
Dat bedoel ik dus.. In het begin is de jeugd van Ajax ook niet meteen klaar om in het 1e te spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja dat krijg je als je jaren geen goede jeugd krijgt. Dan moet je wel kopen.
Sporkslede zet ik er ook meteen in. Andersen op rechtsbuiten. Denswil LCV. Veltman backup al. Bazoer haal ik er vrij snel bij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. In het begin is de jeugd van Ajax ook niet meteen klaar om in het 1e te spelen.
Denswil komt in de buurt maar de rest niet, die moeten nog rijpen.
Ik zit bij Turkije en die hebben alleen maar kutspelersquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:15 schreef Binamin het volgende:
Heerlijk als bondscoach kan ik mijn spelers lekker veel ervaring geven in het eerste van oranje
Ze worden zo snel goedIk heb echt een stuk of 3 aankomende messi's rondlopen
Bazoer zit niet in mijn gamequote:Op woensdag 3 juli 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporkslede zet ik er ook meteen in. Andersen op rechtsbuiten. Denswil LCV. Veltman backup al. Bazoer haal ik er vrij snel bij.
Die zit er toch standaard in? Had hem ook bij GAE gehaald en nu speelt hij al jaren bij Arsenalquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit er toch standaard in? Had hem ook bij GAE gehaald en nu speelt hij al jaren bij Arsenal. Wat een baasje is dat.
Zonde. Ik had ook andere database met nog meer jeugd erin. Nouri enzo. Ook nog gehad bij GAE. Die is alleen niet verder gekomen dan Heerenveen.quote:
Een andere database waarin de huidige jeugd ook beter isquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde. Ik had ook andere database met nog meer jeugd erin. Nouri enzo. Ook nog gehad bij GAE. Die is alleen niet verder gekomen dan Heerenveen.
Nee alleen wat meer talenten bijgekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Een andere database waarin de huidige jeugd ook beter is
Ik probeer ze zelf meestal te verhuren, mocht dit niet lukken dan zet ik ze op de bank maar dan maak ik ze ook voor 90 minuten beschikbaar voor reserves. Dus ook als ik ze niet in laat vallen spelen ze.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met supertalenten die bijvoorbeeld 4 of 5 sterren worden, maar op het moment van aankopen nog maar 1 ster zijn.
Brengen jullie die meteen in in de basis, of verhuren jullie dat soort spelers eerst ?
Ik heb eigenlijk nog nooit echt gecontroleerd of een speler van een verhuurperiode qua stats echt beter wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |